טיפים בנושאי תזונה נכונה והרזיה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

טיפים בנושאי תזונה נכונה והרזיה 

מאת    [ 19/12/2010 ]
מילים במאמר: 251   [ נצפה 2152 פעמים ]

 
 

קיץ:שמש ,ים, מסיבות חוף ובגדים חשופים....כמה שיהיה נחמד להוריד כמה מהקילוגרמים המיותרים! ועוד לעשות את זה ב"פאסט מושן"! האם זה רק חלום ליל קיץ או שמשימה אפשרית?

הנה מתכון שיעזור לנו להגיע להופעה הקיצית שרצינו בדקה התשעים:

1.שתיית  2 כוסות מים לפני כל ארוחה. זה יגרום לתחושת מלאות ושובע ולכן לאכילת ארוחות קטנות יותר. זה גם יעזור "לנקות" את הגוף ולקבל מראה עור זוהר!

2.הורדה של מספר הקלוריות המוכנסות לגוף. החלפת המזונות העשירים בשומנים במזונות דלי קלוריות.

גוף האדם שורף קלוריות באופן תמידי לצורך הפקת אנרגיה (אפילו בזמן שינה ) וככל שהפעילות הגופנית מואצת יותר כך נשרפות גם יותר קלוריות. הוספת אימוני כושר  לפעילות היומית תגרום לירידה במשקל

3.הכנסת סיבים תזונתיים לדיאטה היומית תתמוך בתהליך ההרזיה. יש להכניס את הסיבים התזונתיים לדיאטה באופן הדרגתי, כל יום מנה גדולה יותר, כדי לאפשר לגוף להסתגל ולמנוע כאבי בטן.

4ויתור מוחלט של מזונות המכילים סוכר הפחתה משמעותית בפחממות ההופכות  לסוכרים בדם.

5.הפחתת הכמויות בכל ארוחה. מעבר ל 6 ארוחות קטנות יגרום לירידה רבה יותר במשקל מאשר אותו מספר קלוריות המוכנסות לגוף ב 3 ארוחות גדולות.

6.פעילות גופנית. דיאטה היא רק שביל אחד בדרך לגוף רזה ומוצק! השילוב של פעילות גופנית יתרום באופן מהותי לתוכנית ההרזיה!  בין אם מדובר באימון כושר מלא בעזרת מאמן כושר אישי  , בהליכה בדרך חזרה מהעבודה או בסיבוב אופניים בשכונה  הפעילות הגופנית  בהתאם לצרכים של כל אחד ואחת היא זו שתוביל לחיטוב ועיצוב הגוף.

7.התחייבות לתוכנית ההרזיה ודבקות במטרה הינם מרכיבים הכרחיים !פיצויים קטנים על עבודה קשה עדיפים על נפילות גדולות.

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי

 

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב