דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב - כל מה שרצית לדעת 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2278 פעמים ]

ביטוח רכב – כל מה שרצית לדעת

אם רכשת רכב לאחרונה, חדש או יד שניה אתה מודע לעובדה כי עליך לדאוג לפוליסת או פוליסות ביטוח רכב, עבור רכבך. בוודאי נתקלת במושגים: ביטוח רכב חובה, מקיף וביטוח צד ג'.
במאמר שלפניכם נכלול מספר טיפים מועילים בבחירת פוליסת הביטוח המתאימה.

הטיפ הראשון: מתייחס לביטוח חובה לרכב, כאן אין מקלים ראש, שכן זהו ביטוח חובה על פי חוק. ללא ביטוח זה אסור כלל לנהוג ברכב.
אם חלילה אתם נהגים בעלי עבר של תאונות וכו' וחברות הביטוח אינן מסכימות לבטח אתכם ניתן לפנות לאיגוד חברות הביטוח: ה"פול" והוא מחוייב לבטח כל נהג הפונה אליו אומנם במחיר גבוה יותר, אך אם אין לכם ברירה אחרת, תוכלו להעזר בהם.

הטיפ השני: אם יש ברכבכם אביזרים נוספים, כגון טלויזיה או מקרר נייד, או כל מכשיר אחר, מומלץ כי תעשו גם ביטוח רכב מקיף. ביטוח זה מכסה נזקים שנגרמו לרכב כתוצאה מתאונה, פריצה וגניבה,חבלה, נזקי טבע וכו'.
כמובן שעליכם לוודא כי אכן כל הפריטים אותם אתם מעוניינים לבטח כלולים בפוליסה.

טיפ שלישי: כבעלי רכב, מומלץ כי תשקלו אף לעשות ביטוח צד ג', ביטוח זה אף הוא כמו ה"מקיף"- אופציונאלי, ולעיתים מהווה חלק מהביטוח המקיף. ביטוח זה מכסה נזקים שנגרמו לצד ג' על ידי הרכב שלכם. אם חלילה אתם מעורבים בתאונת דרכים ואתם האשמים בתאונה, חברת הביטוח תשלם את הפיצויים או לפחות חלק מהם למי שפגעתם בו. פיצוי זה לעיתים כולל בנוסף לפיצוי על פגיעה ברכב האחר, גם פיצוי על נזק ברכוש שגרמתם. כך למשל אם כתוצאה מהתאונה, פגעתם בשער כניסה לבית בעלי הבית יקבלו פיצוי על הנזק שנגרם לשער.

טיפ רביעי: בטרם אתם רוכשים ביטוח לרכב, עשו שיעורי בית, בדקו אלו מרכיבים חשובים שהפוליסה תכלול, אם אתם מעוניינים לעשות ביטוח חובה וגם ביטוח מקיף וצד ג', אולי עדיף לקבל מספר הצעות מחיר ממספר חברות ביטוח על כל החבילה יחד. לרוב פוליסה כזאת תהיה זולה יותר מאשר לעשות כל ביטוח בנפרד.
עליכם כמובן לשקול את כל הנתונים בטרם תחליטו אם כדאי לכם לרכוש גם ביטוח צד ג' וגם מקיף. אם אתם חיים באיזור המועד לפורענויות ושיעור הפריצות והגניבות הוא גבוה, מוטב כי אכן תכסו את עצמכם מפני נזקים שעלולים להתרחש.

טיפ חמישי: מומלץ כי תבדקו היטב מה הם המצבים בהם פוליסת הביטוח אינה מקנה לכם ביטוח. כמו כן מומלץ לברר מהו גובה ההשתתפות העצמית שתדרשו לשלם במקרה של תביעה.

טיפ שישי: אם אתם שומרי שבת ואינכם נוהגים בסופי שבוע, או לחלופין אם אתם נוהגים רק בסופי שבוע ולא במהלך השבוע, ציינו זאת בפני חברת הביטוח, שכן מחיר ביטוח רכב עשוי להשתנות בהתאם לכך.

והעיקר סעו בזהירות!!!

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב