דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


די לשחיתות- קצב ורמון- הביתה! 

מאת    [ 29/06/2007 ]

מילים במאמר: 976   [ נצפה 4627 פעמים ]

די לשחיתות
מצעד האבסורדים יוני 2007

שירית בן- ישראל, מנכ"לית STS לקידום מעשי של נשים


די לשחיתות בישראל!
די לשחיתות בנושא הון ושלטון,
די לשחיתות בנושא הון ופריון,
די לשחיתות בנושא הון וחינוך,
די!
מאסנו בעבריינים מורשעים שחוזרים לכנסת, לממשלה, לתפקידים בכירים ובכלל.

לא יודעת מה איתכן, אבל אני נגעלת, ממש נגעלת מרמונים עמוסי הורמונים, מקצבים, מדודים, עו"ד מפולפלים שהרגו 2 וישבו חודשיים וקצת, ועכשו רצים בחזרה אל החופש, טננבאומים, העליונים (בעלה של יעל העליון ז"ל, מנהלת לשעבר של בי"הס לאמנויות), גוטים (מנהל בי"ס מיפו), צמחים למיניהם, גם אם הם פרופסורים באוניברסיטת חיפה. נגעלת זו המילה. ומה איתכן?

קצב, רמון, טננבאום, דודי וכל החבורה נותנים את הטון. הטון הרע.אחריהם עולים במדד השחיתוחת יתר מוסדות המדינה. הצבא מתחרה בחינוך, שמתחרה בבריאות, שמתחרים בבנקים. כל מוסד משיג את הישגיו בתחום השחיתות ומציב סטנדרטים חדשים לבאים אחריות ואנחנו? איפה אנחנו?

די לשחרור פדופילים
בעלה של אשת חינוך בכירה במערכת החינוך בחדרה נעצר בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים בילדות קטנות. כמה קטנות? 8 וחצי!. טוב הלב שלו היסווה את הסטיה, זאת יודעים הורי הילדה שנשארה איתו בעת שהם יצאו לבלות.

די לטמטמת של מורים לספורט במערכת החינוך
הוריו של הנערה שנפטר בעת ריצה בשיעור ספורט כנראה יותר מאמינים במערכת ממני, כי אני, מרגע שסיפקתי לביתי אישור רפואי שביטל כליל את השתתפותה בשיעורי הספורט המשעממים עד פאתטיים בתיכון בו למדה, הקפדתי להבטיח שלא יעיז מאן דהו, כדוגמת מורתה המהוללת לספורט, להפחידה או לאיים עליה בהורדת ציון במידה ולא תשתתף, למרות האישור. לכן, ביתי חיה נושמת ובועטת והנער המחונן מבי"הס בן- צבי בגבעתיים כבר לא. יהי זכרו ברוך.


די לקידום נפלים
תא"ל גיא צור היה אחד מארבעת מפקדי האוגדות שפישלו במלחמת לבנון השניה, כך על פי תחקירים צהליים. צור היה זה שניהל את המלחמה של חייליו בשלט רחוק מתוך החפ"ק, 40 ק"מ ממקום האירוע. כנראה חשב שהוא משחק במשחק הסוני פליי סטיישן החדש בבאג בדיזינגוף סנטר.
גיא הבונקריסט מונה על ידי הרמטכ"ל העולה למפקד מתקן האימונים של צה"ל. במילים פשוטות, מי שחשב שהמלחמה היא משחק מחשב, מי שגרם ללא ספק לעשרות פצועים ואולי הרוגים הוא זה שיאמן את חיילי צה"ל לקראת המלחמה הבאה. מרגישות רגועות? בטוחות?. אני ממש לא.

די לשחרור סכינאים
תלמיד בן 10 נדקר 10 פעמים בעיפרון חד על ידי "חברו" לכיתה, בבית ספר בחיפה, במהלך ההפסקה, כאשר לפי נהלי משרד החינוך אמורים מורים לסייר בכל מקום ולהשגיח. ההורים לא זכו אפילו לשיחת טלפון מההנהלה, הילד טופל למרות חומרת האירוע על ידי אחות בית הספר, זו שמגיעה אחת לחודש, הילד הדוקר נמצא בבית הספר, והצעד הבא של המערכת הבית- ספרית יהיה ככל הנראה לחפש מה עשה הקורבן שגרם לתוקף לתקוף....


די לניצול ניצולי השואה
ועל זה ייאמר, גיחי.. גיחי... כמאמר הילדודס. בנק לאומי החליט להעביר 22 מליון שקלים לטובת ניצולי השואה ורווחתם. סלחנה לי אם אינני מתרגשת.
אני רוצה צדק, לא טובות.
אני רוצה צדק לא רחמים.
אני רוצה צדק לא סתימת פיות.
וההחלטה להעביר 22 מליון שקלים היא מבחינתי סתימת פיות. למה? כי ההון הריאלי, המצוי ככל הנראה במרתפי הבנק ובנקים אחרים נאמד במליארדים, לא ב- 22 מליון שקלים עלובים וסותמי פיות.


די לחנינות לעברייני מין ולגברים מכים
כל הכבוד לדליה איציק, שבעת שתפקדה כממלאת מקומו של הנשיא הקצב, סרבה לדחות את בקשת החנינה של עברייני מין ושל גברים מכים, שאגב כוכב משרד המשפטים החדש המליץ לשחררם, כקולגות למין הגברי שאליו הוא משתייך. הייתה לי עדנה קצרצרה מידי מהנשיאה לשעבר איציק, ואני חוששת שהוד כוכבותו הנשיא החדש, מר שמעון פרס לא ישכיל לקבל החלטות דומות. הלוואי ואתבדה.

די למורים אנסים
כל הכבוד לתלמידה אמיצה בת 17, שנפלה קורבן לאונס לפני 3 שנים על ידי מורה בבית ספר בדרום הארץ. למה? כי היא תובעת ממנו פיצויים בסך 2.5 מליון שקלים. הכוכב בסיפורנו כן הורשע, בניגוד לקודמו, אלא שהרשעתו לוותה ב- 6 חודשי מאסר בפועל. לעג לרש. הנערה ניסתה להתאבד מאז האונס פעמיים, והמורה?, אני חוששת שהוא מלמד בבית ספר כזה או אחר. ואתן לא יכולות לדעת היכן וגם לא אני.

די לפדופילים במוסדות חינוך
ארז חזקיהו הועסק כאיש תחזוקה בבית ספר בהרצליה, אבל משרתו כאיש תחזוקה לא ריגשה אותו מספיק, לכן, בין נקיון אסלה לתיקון דלת פיתה עשרות ילדים ותקף אותם מינית, במקום בו היו אמורים להיות מוגנים. האבסורד הוא שאתם ההורים שילמתם את משכורתו של האנס הפדופיל ומשכורת זו אפשרה לו לשהות במחיצת ילדיכם ולעשות בהם כרצונו המעוות.

די להעסקת אנסים במוסדות חינוך
יחוקק חוק לאלתר המחייב בדיקה פסיכיאטרית מקיפה, דחיית מועמדים בעלי הרשעות קודמות, או אפילו תלונות שלא הסתיימו בהגשה למשפט. למה? עדיף לפסול מחמת הספק מאשר לתת ספק בידיו של סוטה לפגוע בילדיכם.

די לאינוס מחדש שמבצעת המערכת המשפטית בקורבנות האונס
ילדה בת 9 נאלצה להעיד במשך שעות רבות ולספר את פרטי האונס לו הייתה קורבן. הנאשם טען שהילדה טוותה עלילה בכדי להימנע מחשיפת העובדה שהיא, בגיל 9 מקיימת יחסי מין עם בנו. 2 דורות רקובים בבית אחד, גם האב וגם הבן. ועל זה נאמר "התפוח לא נופל רחוק מהעץ". השופטת ברכה אופיר זיכתה מחמת הספק את הנאשם, ושלחה אותו ואת אביו מגינו לאונס הבא. אז מה, אתן עדיין חושבות ששופטת אישה מבטיחה התייחסות שונה לאונס?.

אז מה המסר שלי אליכן?
1. לא לתת לחבר משפחה לשמור על הילדים שלכן
2. לבלוש אחרי יישום אישורים, שחרורים,פטורים רפואיים המהלך ספורט, גדנע וטיולים בית- ספריים
3. לשלוח את הילדים והילדות בכבוד לשקם הצהלי ולא ליחידה קרבית שמאומנת על ידי בונקריסטים
4. לא להשאיר את ילדיכם לבד עם המורים
5. כהורים בעלי זכויות לדרוש מהנהלת בי"הס להראות לכם אישורי כשירות פסיכיאטרית של השומרים, אנשי התחזוקה וצוות בי"הס, כמו גם תעודות יושר והמלצות ולבדוק שאין זיופים.
6. להריע לדליה איציק על החלטתה לדחות בקשות חנינה לאנסים ומכים.
7. להפגין, להציף במיילים, לצעוק כנגד מדיניות השתיקה וההשתקה של ממשלת ישראת בכל הנוגע לחיתות, אלימות, ניצול, הטרדה, אונס וגזילה.

די לעבריינים מורשעים בכנסת, בממשלה, בתפקידים בכירים ובכלל
לא יודעת מה איתכן, אבל אני נגעלת, ממש נגעלת מרמונים עמוסי הורמונים, מקצבים, מדודים עו"ד מפולפלים שהרגו 2 וישבו חודשיים וקצת, ועכשו רצים בחזרה אל החופש, טננבאומים, העליונים (בעלה של יעל העליון ז"ל, מנהלת לשעבר של בי"הס לאמנויות), גוטים (מנהל בי"ס מיפו), צמחים למיניהם, גם אם הם פרופסורים באוניברסיטת חיפה. נגעלת זו המילה. ומה איתכן?







שירית בן- ישראל
מנכ"לית חברת STEPS TO SUCCESS
לפיתוח א/נשים מובילים בארגונים ובעסקים
MSM במנהל עסקים


תוכלו לתקשר איתי בפורטל תפוז בפורומים:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

אימייל: sts4u@bezeqint.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב