דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת כרטיסים באינטרנט - לשדרוג האירוע 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2917 פעמים ]

קנית כרטיס למופע המטורף של השנה בפארק הירקון? חידשת כבר את המנוי לקראת ההצגה המדהימה בקאמרי? היום מכירת כרטיסים לאירוע זו הפקה בפני עצמה - אך לא לרוכש. פעם, בשביל לקחת חלק בחוויה כזו היית צריך להגיע למקום ההופעה, להתמקם בתור שבדרך לקופה ולרכוש כרטיס כניסה, בתקווה שהאולם לא התמלא לפני שהגעת.

עם הזמן התקדמנו והגיע לעולמנו כרטיס האשראי. כרטיס הפלא מאפשר מכירת כרטיסים למופעים דרך הטלפון, כשבשיחה גם ניתן לנהל דו שיח אנושי ואפילו להתמקח לפעמים על מקום הישיבה. אך גם עניין זה כבר נחשב לעתיק, שכן בעידן הזה כבר קונים כרטיסים בדרכים נוחות הרבה יותר.

מוגבלות השיטות הישנות של מכירת כרטיסים

השיטות של מכירת כרטיסים מול נציג שירות בטלפון או בעמדת המכירות הן מוגבלות בשל היותן מותנות בזמן. בדרך כלל נציגי השירות פועלים על פי זמנים מוגדרים, מה שמגביל את הלקוח ביכולת קניית הכרטיסים.

מעבר למגבלת השעות של מכירת כרטיסים, ישנו מימד זמן נוסף בעת ההתקשרות עצמה: הלקוח נדרש לעיתים להמתין בתור טלפוני ארוך על מנת להשיג כרטיס לאירוע ועבור המארגנים זה אומר לעיתים הפסד של לקוחות רבים.

קבלו את השיטה העדכנית של מכירת כרטיסים למופעים - אונליין

השיטה היעילה ביותר למכירת כרטיסים כיום, היא מכירת כרטיסים אונליין. הרשת כבר מזמן הפכה לדרך הקלה ביותר להגיע למידע על שירותים ומוצרים, והיא בהחלט גם אופן הצרכנות הנוח והפשוט ללקוח שמעדיף להישאר בבית. אמנם לקוח שקונה כרטיס לסרט לא רוצה להישאר בבית, אבל את קניית הכרטיס בהחלט עדיף לעשות בנוחות ובמהירות.

מערכת למכירת כרטיסים דרך האינטרנט נעשתה אידיאלית. היא מאפשרת ללקוחות המעוניינים במופעים גישה קלה לאתרי מכירת כרטיסים לפסטיבלים, מכירת כרטיסים להופעות, הצגות, מוזיאונים, מסיבות, משחקי ספורט ועוד. אגב, קלות הקניה ברשת גם גורמת לאנשים לרכוש יותר, מה שממריץ את מנהלי החנויות ומפיקי האירועים למכור כמעט כל דבר דרך הרשת.

אונליין - לא רק מכירת כרטיסים

הרשת כמובן משמשת לא רק לצורכי מכירת כרטיסים עבור מופעים שונים. מפיקי האירועים מפיצים את המידע אודות האירועים באתרי אינטרנט ייעודיים, דרכם אנשים שומעים על המופע ומקבלים מידע עדכני לגבי אופי האירוע, מיקומו ומועדו. כמובן, גם עולם הפרסום לא טומן מקלדתו בצלחת וגורם לכל לקוח פוטנציאלי להבין שהאירוע נברא בדיוק בשבילו.

מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט - לשדרוג האירוע

מכירת כרטיסים באינטרנט יעילה לא רק ללקוח אלא גם למארגני האירוע. כאשר לקוח בוחר לקנות כרטיס למופע בעזרת מערכת למכירת כרטיסים, מארגן האירוע יכול לקבל בזמן אמת רשימה מעודכנת ומרוכזת אודות התקדמות מכירת הכרטיסים. יתרון זה מקנה למארגנים יכולת של התאמת האירוע לקהל שיגיע אליו בפועל.

בדוק מהבית מה מקנה לך הכרטיס שרכשת

מערכת למכירת כרטיסים מאפשרת גישה נוחה ללוח המופעים ולהזמנתם. המידע הזמין ברשת מלווה בדרך כלל בסרטוני מידע, חוות דעת של אנשים שכבר היו שם, תקצירים ולעיתים אף קדימונים מונפשים - פרסומות קצרות שמסבירות את מהות האירוע.

המידע שתמצא כולל לעיתים אף צורת ישיבה מדויקת באולם, שלא לדבר על כתובת מדויקת ומפת הגעה המופיעה כמעט בכל אתר של מכירת כרטיסים. אבל הדבר הכי חשוב שתדעו הוא, שהתשלום באתרי מכירת כרטיסים אונליין באמצעות כרטיס האשראי הוא בדרך כלל מוגן, מאובטח ומועבר ישירות לחברת האשראי בצורה מוצפנת. בלו בנעימים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב