דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינסטלטור - פתיחת סתימות 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 3838 פעמים ]

אינסטלטור - פתיחת סתימות

כשיש לכם בעיה במערכת החשמל בבית – אתם קוראים לחשמלאי. כשיש בעיה במערכת הגז בבית – אתם קוראים לטכנאי גז. וכשיש לכם סתימה בצנרת הביתית – האם אתם קוראים לאינסטלטור? מסתבר שכשמדובר בבעיות אינסטלציה, כמו סתימה למשל, אנשים לא ממהרים להזמין אינסטלטור. רבים מהם חושבים שהם יוכלו לבצע פתיחת סתימות בעצמם.

אל תעשה זאת בעצמך – על אנשים חסרי הכשרה המנסים לבצע פתיחת סתימות

רשתות השיווק וחנויות ה"עשה זאת בעצמך" מעודדות אותנו לבצע מטלות ועבודות ביתיות שאף פעם לא חלמנו שנעשה. הן מציעות לנו שפע של מוצרים ותכשירים, שכל אדם יוכל להשתמש בהם בקלות ולפתור בעצמו את הבעיה. הן מפתות אותנו בטענה שכמה עשרות שקלים עבור פומפה ביתית או נוזל לפתיחת סתימות יוכלו לחסוך לנו מאות שקלים בגין הזמנת אינסטלטור מקצועי. אלא שהבטחות לחוד ומציאות לחוד.

לא משנה עד כמה מיטב המוחות השקיעו את מאמציהם ומשאביהם לצורך פיתוח תכשירים ביתיים לפתיחת סתימות, האדם הממוצע יתקשה במטלה זו. לא לכולנו יש ידיים מיומנות וזריזות כדי לפתוח סתימה עם פומפה, ולא כולנו יודעים מה לעשות עם הסיפון בניאגרה שבשירותים.

גם מאות המדריכים המקוונים והמודפסים המיועדים לאינסטלטור החובב לא תמיד מתגלים כיעילים. אכן, הם כוללים הסברים מפורטים ואיורים גרפיים המלמדים אותנו צעד אחר צעד כיצד לבצע פתיחת סתימות בכיור, בשירותים או באמבטיה. אולם מי שאינו איש מקצוע יכול בקלות להסתבך בנבכי ההסברים, התיאורים והמונחים המקצועיים. אם אינך אינסטלטור, סביר להניח שתיאלץ לבזבז שעות יקרות רק על פענוח והבנת ההסברים והתרשימים.

שחררו את החסימות – הזמינו אינסטלטור לפתיחת סתימות

עד כמה שהפיתוי לחסוך 300 ש"ח עבור אינסטלטור הוא גדול וממשי, זכרו שמי שמנסה לחסוך היום, דינו בדרך כלל לשלם ביוקר מחר. מרבית האנשים שניסו לבצע פתיחת סתימות בעצמם נוכחו לגלות שלא מדובר במשימה כה פשוטה. לא תמיד הצנרת הביתית שלכם מתנהגת בדיוק כפי שספר ההדרכה מתאר זאת, ולא תמיד המאמצים הרבים שהשקעתם יצמיחו תועלת. אם אינכם אנשי מקצוע, רוב הסיכויים הם שלא תצליחו לפתוח את הסתימה בעצמכם, אלא אפילו תחמירו את הבעיה. החמרת הבעיה משמעותה גם נזק נוסף לרכוש שלכם, שיבוש משמעותי יותר של אורח החיים בבית, ובסופו של דבר גם תשלום גבוה יותר לאינסטלטור.

לכן, בכל מקרה של סתימה בכיור המטבח, בכיור האמבטיה, בשירותים או במקלחת, אל תחשבו פעמיים והזמינו אינסטלטור. גם אם אתם סבורים שתצליחו לפתוח את הסתימה בעצמכם וממש חבל לכם "לזרוק" סתם 300 ש"ח, זכרו שהתשלום שגובה האינסטלטור אינו רק עבור זמן העבודה, אלא גם ובעיקר בגין הידע המקצועי, הניסיון והמיומנות שלו. ידע, ניסיון ומיומנות אלו הם שמאפשרים לו להתמודד עם כל סתימה ביעילות ובמהירות רבה. הודות לכך, אתם יכולים ליהנות מצנרת חופשייה ומשוחררת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב