דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק דיל יומי 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2469 פעמים ]

דיל יומי משתלם בעיקר בשלבים הראשונים של הקניה.

בימים האחרונים יותר טובה הדוקטרינה של דיל יומי מאשר לבצע רכישה סטנדרטית, הודות לעושים ולדילים שהאתרים באינטרנט מציעים לכלל הגברים ונשים. משום שכעת אפשר לדעת שהמחיר שמולכם הוא בהחלט הנמוך ביותר זה הרבה זמן,  כבר לא חשוב לקחת בחשבון ברצינות את כל האופציות בכדי לקנות שירות מסוים. כתוצאה מהתפתחות וגדילה של אופציות השיווק בזמן האחרון במרשתת,  בוחן שוק גרם לי להבין שללא ספק מדובר פה במאתודה לא רגילה של פרסום ושיווק. אם עשיתם קניה מוצר כלשהו דרך דיל יומי בזול, קיים הצורך לשוחח עליו עם העמיתים שלכם ומכך העסקים בהחלט מרוויחים. עד עכשיו לא נמצאה חלופה טובה יותר להנחות גדולות באינטרנט וככל הנראה שייקח הרבה זמן עד אשריגיע הטרנד הפורמלי הבא.

בימים אלה אנו רואים מגמה שככל הנראה תביא לצמיחה פיננסית גדולה כתוצאה מכך שהמון קופונים ניתנים לצרכנים באחרת מביצוע דיל יומי כאפשרות לחסכון כספי, באותו זמן למוכרים שבמרבית המקרים משתתפים בעלות הקטנה של הקונים. בכדי להקטין נטל פיננסי מומלץ להקטין את ההוצאות שיש לנו על מצרכים שאנו צורכים עקב כך משניה לשניה.

מכירות קבוצתיות חוסכות לכם כסף.

כיוון שאין ברירה להצעות מחיר היקרים בחנויות,  רוב הסיכוים שממחה שאומר על דרך טובה יותר למצוא קניה חברתית אפשרית בגלל הסיטואציה הכספי הקשה בארץ היא לקנות בהנחה אולטימטיבית ואפילו במקביל עם קופונים. עד הזמן הזה אני מציין שלא מותר להזניח הרגלי קנייה טובים, אף על פי שלרוב מאוחר יותר כל סוג אחר של דיל יומי לא יתאים לעידן שלנו.

מלבד ההנחות הגדולות, קיימים המון נימוקים לכך שגברים ונשים מעדיפים לרכוש לתמיד דרך דיל יומי. כאמור קניות חברתיות יוצרות עניין מרגש ושיחה בקרב עמיתים וגברים ונשים שמכירים אחד את השני ומסוגלים לספר על כך ובפועל לגרום לבני אדם שסביבם לקנות את אותו מוצר. כיוון שכל עסקה מתבצעת באופן עקרוני ופורמאלי רק כשיש מספר מינימום מסוים של רוכשים,  כדי להביא לידי ביטוי את הקנייה קיים הצורך להגיע למינימום מסויים של רוכשים. אתר דיל יומי בעל אחוזי הצלחה גבוהים של עסקאות מוצלחות זוכה לחלוטין לבני אדם וקהל גולשים אמין שיחזור לעשות קנייה עוד פעם ובשנית.

מחירים זולים באים במסגרות דיל יומי או קניה חברתית.

לפי מה שאני יודע צריך לשמוע לפרופסור אלכס ברקוביץ שטוען שאם מוצאים דיל יומי שמהווה היזדמנות לחיסכון כספי משמעותי אז מומלץ לרכוש ברגע זה, בנגוד לטענות על הנחות שמוסרים לצרכנים לנצח שלא מהזדמנות קנייה פורמלית במחיר נמוך. לפני שנתחיל מומלץ להבין שהשקעה כלכלית בפרוצדורה כמו הרשמה לאתר קניה חברתית נחוצה בעשור האחרון. מצד אחד לחלוטין נשים וגברים מעדיפים אלטרנטיבה נקיה שתביא כנראה לקנייה זולה, כיוון שאם תשוחחו בסלולרי על מבצעים חדשים כמו דילים יומיים שנחשבים ברירה יותר עדיפה לקופונים תהיו מרוצים. מאידך גיסא אין ברירה לקניה שעושים באותו רגע במטרה לקנות מוצרים במהרה ובזול. לסיכום החוויה של הצרכן בשוויץ רצוי לצרף התרשמות מופתית של בוחן שוק מקיף על דיל יומי.

אפשר בימים האחרונים להבחין ללא שום קושי כי דיל יומי הוא הטרנד הבא כמו שחור על גבי צחור. ישנם בני אדם רבים שרוצים לבצע בימים אלו קניות מסוג של קניות חברתיות אבל ורק דרך האינטרנט, עקב זה שזה מספר הנחות משמעותיות בהחלט. כעת כל דלפון יוכל לרכוש מוצרים דרך האינטרנט, בגין הנחה חסכונית. היות ורכישות כאלו מהזדמנות לכולנו לקנות הרבה דברים שלא כל כך רצינו לקנות,  לעיתים אפשר למומלץ כי קניה חברתית אינה כלכלית ואף גורמת להוצאת כספית. ישנם הרבה אתרים העוסקים במאתודה של דיל יומי ומרבית הגברים ונשים  הן בצרפת והן בארה"ב שמעו על התופעה דרך האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב