דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים לרקדניות 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 1867 פעמים ]

במקצועי אני רקדנית פלמנקו. התחלתי את הכשרתי בקונסרבטוריון העירוני, שם למדתי מקצועות מחול נוספים. כעבור מספר שנות לימוד יצא לי להיתקל בתחום הפלמנקו ומייד התאהבתי. התחלתי לרקוד פעם בשבוע ועם השנים הרחבתי את מספר הפעמים. כאשר התקדמתי המליצה לי המורה הראשונה שלי ללכת ללמוד אצל מורות פלמנקו נוספות, דבר שהיה מאוד מוערך בעיני. התחלתי לחפש מורות לפלמנקו בעיתונים אך לא מצאתי אף אחת. לבסוף נכנסתי לאינטרנט וגיליתי מגוון רחב של אתרים של מורות למחול ביניהן גם מורות לפלמנקו. התחלתי לשוטט באתרים של המורות לפלמנקו וקראתי על ניסיונן, ראיתי סרטים בהן הופיעו וכדומה. מדהים מה בניית אתרים לרקדניות ובמיוחד רקדניות פלמנקו יכול לעשות!

 

לאחר חיפושים רבים הגעתי למורה אחת שהסטודיו שלה היה בתל אביב. מקום שהיה קצת מרוחק לי כי התגוררתי בזמנו בירושלים אבל החלטתי שזה שווה את המאמץ והחלטתי לנסוע לשיעור ניסיון. כמובן שלפני בדקתי שוב באתר את הכתובת המדויקת של הסטודיו ווידאתי בלוח הזמנים שאכן יש לי שיעור מתאים בשעה שמתאימה לי ונסעתי.

אכן לא התאכזבתי! האתר היה מאוד אמין והמורה רקדה בדיוק כמו באתר ולימדה מצוין! החלטתי שזה יהיה המקום שבו אמשיך את לימודי הפלמנקו שלי. במקביל רציתי גם להעמיק את בסיס הבלט הקלאסי ושוב נכנסתי לאינטרנט ונדהמתי עד כמה בניית אתרים לרקדניות הוא דבר חשוב. במהרה מצאתי גם את המורה המושלמת בשבילי לבלט קלאסי ובניתי לי מערכת שתתאים לצרכיי. פעמיים בשבוע רקדתי פלמנקו בתל אביב ופעם בשבוע רקדתי בלט קלאסי בעיר הולדתי ירושלים.

 

חלפו השנים והפכתי גם אני להיות רקדנית ומורה לפלמנקו. כמובן שנזכרתי בדרך בה מצאתי את מורתי לפלמנקו ולבלט הקלאסי והבנתי שזו אחת הדרכים הטובות להגיע לקהל היעד שלי, רקדניות שמעוניינות לרקוד פלמנקו או סתם בנות או בנים שמעוניינים בחוג להנעתם. ושוב שוטטתי באינטרנט באתרים רבים ומגוונים של אנשים שבונים אתרים.. רציתי מישהו שיבין את צרכיי המיוחדים כרקדנית ומצאתי חברה אחת שמטפלת במיוחד בתחום בניית אתרים לרקדניות. כמה ששמחתי! החיפוש לא היה פשוט. ומייד יצרתי קשר עם מנהל החברה. נפגשנו והסברתי לו בדיוק מה אני רוצה שיהיה באתרי. הוא ביקש ממני לשלוח לו במייל את קורות החיים שלי, תמונות מהופעות ואפילו סרטונים שבהם ראו אותי רוקדת ומלמדת! הוא הסביר שזה מאוד חשוב שקהל היעד שלי יוכל להתרשם ממני גם כמורה. כמובן שלא עבר זמן רב עד שהעברתי לו את כל החומר. דבר נוסף שהיה מאוד חשוב הוא העיצוב של האתר. ברקע שמו תמונות שלי ומוסיקת פלמנקו. אפילו חשבנו על הצבע השולט באתר. הוא הסביר לי שהחשיבות לכך היא רבה. כמובן שהחלטנו על אדום ושחור. הוא בהחלט טוב בתחום בניית האתרים לרקדניות חשבתי לעצמי!

 

ולא עבר זמן רב מרגע עליית האתר לאינטרנט עד שהחלו לזרום הטלפונים. כל כך שמחתי. לא האמנתי מה פרסום שכזה יכול לעשות! בעיקר בנות התקשרו או אמהות שרצו לברר על שיעורים לבנותיהן. השאלות של המתעניינות עזרו לי לשדרג את האתר שלי. הוספתי מערכת שעות עם הסבר על כל קבוצה וקבוצה ולמי היא בדיוק מיועדת. ליד כל הסבר אפילו צרפתי סרטון קצר סתם כדי שיהיה קצת יותר מגוון ומעניין. אפילו פתחתי קבוצה מיוחד לגברים וזה גם בזכות האתר. באתר שלי היה מקום מיוחד שבו הסברתי כמה זה מיוחד לגבר לרקוד פלמנקו וכמה זה גברי. כמובן שגם ליד ההסבר הזה צרפתי סרטון של גבר חתיך במיוחד רוקד פלמנקו.. לאחר הצלחתי שלחתי חברות נוספות לחברה שמתמחה בתחום בניית אתרים לרקדניות. הרגשתי חובה לעזור לו אחרי שעזר וקידם אותי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב