דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבטחת מידע בישראל 

מאת    [ 18/12/2010 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 2262 פעמים ]

כיוון שלגמרי קיימות סכנות רבות כמו פריצות שיכולות לגרום למאקסימום נזק, עדיף ממש להשקיע בתחום של אבטחת מידע בעסק הרשמי שלכם. מצד אחד אבטחת מערכות מידע כולל טאכנולוגיה הולכת ומתפתחת בעת האחרונה, אך אך למעשה כעקרון גם ההאקרים מתקדמים מבחינת הטכנולוגיה. בני אדם רבים פונים היום ללמוד בקורס של אבטחת מידע, הודות לעבודה ולמשכורת הגבוהה שאפשר להשיג לאחר ההכשרה. לדעתי אם אתה בעל עסק, קריטי לך נורא לשלוח את מנהל הרשתות שלך לעשות קורס אבטחת מידע בשביל שירכוש את הידע הרצוי. התחום הוא בין-לאומי ואפשר ללמוד אותו בארצות אחרות כמו מרוקו, אנגליה וגרמניה.

אבטחת מידע וישרותים שונים

עקב כך שיש המון חברות טובות בארץ, לפני שפונים לחברת אבטחת מידע רצוי לעשות בדק שוק ולדון עם מספר חברות בנושא. אפשר כפי שנכתב קודם להותיר את התפקיד הפורמלי באבטחת המידע לחברה חיצונית או לבחור בהזדמנות החסכונית לפי מה שאני יודע של הכשרת מנהל הרשתות שלכם להיות אמרכל אבטחת מידע. עקב זה שבתקופה האחרונה יש המון פריצות דרך האינטרנט,  אחרי שתעשו בדק שוק תבינו שישנן הרבה תוכנות אנטי וירוס וריגול. כפי שנאמר אופציה זו לטעמי אינה עדיפה ויכולה לגרום לנזק רב בזכות סיבות או הסברים אחרים,  תמיד קיימת החלופה של אי אבטחת המידע. גבר פלוני יכול בימים אלה לפרוץ למחשבים שלכם דרך האינטרנט מכל מדינה באוניברסום כמו ארה"ב, ארגנטינה וברזיל וכ"כ מומלץ עד כמה שידוע לי שתדאגו לבצע אבטחת מידע מקצועית.

הודות לנסיון שצברו ולהכשרות שביצעו פעם, אין ספק ששירותי אבטחת מידע או חברת אבטחת מערכות מידע בעל אחוזי הצלחה גבוהים יספקו את השירות המקורי והטוב ביותר לעסק לשכם. מפני שמדובר במידע רגיש שיכול לעזור או לגרום להמון נזקים במידה והוא מגיע לידיים הלא נכונות,  המידע והידע שנמצאים בדר"כ בתוך רשתות תקשורת ומחשבים הם כמובן יקרים לכם. פורצים כמו שהוזכר קודם לכן יכולים לשדוד את המידע שלכם דרך האינטרנט, בכדי להשיג  מאקסימום נתונים חשובים. כפי שנדמה לי צריך לבצע אבטחת מידע לשרתים ולמחשבים שלכם, בשביל להגן על הביטחון הכספי והעסקי באופן רשמי. פרוצדורה של הטמעת אבטחת מידע אינו מסובך ואפשר ללמוד אותו ע"י קורס אבטחת מידע.

המידע הוא הנכס הכי יקר שלכם

בזמן האחרון מוסכם שממחה אבטחת מידע הוא בעל יתרון המתקיים לצמיתות בתחום המחשבים, היות והוכח על-ידי מדענים כי רשת מידע אוניברסלית תישאר מתוחזקת בגלל מומחי אבטחה. רונית נתנזון למדה במכללה וטוענת שהייתה לה אפשרות תעסוקה בחברות אבטחה. מהסיבות האלה אני גורס שלפי דעתי אבטחת מידע בתחום הרשתות דורש סקר שוק רשמי על אפשרויות התעסוקה שבו, בנגוד לפרצות אבטחה שאם בודקים אינן קיימות בקפדנות. בני אדם שנפלו קורבן להאקינג כנזכר לעיל מרבים לטעון שחשוב ללמוד אבטחת מידע במטרה להגן על אלטרנטיבה להגנת המחשב. עד היום בלי ספק היה קשה לדלל בעיות של רשתות תקשורת. כדאי שתשוחחו עם חבריכם על הדרך האופטימלית לרכוש ידע בתחום אבטחת מידע בהגנה על הסלולרי שלכם, באותה עת למסלול לימודים סטנדרטי.

לעניות דעתי לא עדיף לתת לחברות אבטחה לגזול את כספיכם במוצרי אבטחת מידע שונים. כיוון שגיליתי מאטודות לאבטח מערכות מכדאי באופן אופטימלי,  ביצעתי בדיקה באופן מעשי את הדרך בה פרצות אבטחה בעת האחרונה פוגעות בארגונים ממוחשבים. גיליתי פירוש לדילול במספר פרצות האבטחה והוא מתודות אבטחת מידע משוכללת שפותחה בצרפת. כמו כן גם בפורטוגל מנסים להשיג יתרון שיחזיק לנצח. הדרך הכי טובה בעקבות זאת לתפעל מערכת מעדיף חלשה מעשית כרגע היא להקציב השקעה כלכלית לצורכי אבטחת מידע, בנגוד למאטודה לצמצם עלות כספית המוקצבת למדעי המחשב מחד גיסא. דרך אופציונאלית רוב הסיכויים למצוא ברירה לרשתות תקשורת שנחשבות לחלוטין לחלשות היא לוודא כל מומחה בקפדנות תוך בדיקה של הידע שלו בתחום רשתות המידע והמחשוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב