לעבור טיסה בשלום
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

לעבור טיסה בשלום 

מאת    [ 18/12/2010 ]
מילים במאמר: 390   [ נצפה 2330 פעמים ]

 
 

להדפיס את הדף הזה- המלצות לתרגילים לטיסה לשחרור הגוף מנוקשות ולהזרמת הדם. יש לבצע כל שעה- שעתיים או על פי הצורך האישי, עדיף לפי הסדר הנ"ל. לא להתבייש לבצע את התרגילים, הם חיוניים אם לא רוצים לצאת מהמטוס כמו מטאטא שבור... מעבר לכך לשתות הרבה מים ולקום כמה שיותר ולהסתובב (הסליחה עם הדיילות!!)  ולשנות את תנוחות הגוף. אפשר בישיבה וגם בעמידה לבצע את רוב התרגילים. עדיף- בעמידה.


    • 1. הזרמת דם: להרים מעט את כף הרגל מהרצפה ולסובב אותה עם כיוון השעון X 10 פעמים. לבצע ברגל השנייה ואחר כך בכל רגל לחזור על התרגיל נגד כיוון השעון.
    • 2. מותניים והרחבת צלעות: להרים יד ימין למעלה לנסות להגיע לאזור לחצני האור ואם זה נמוך אז לדחוף את היד לגג. 10 פעמים למשוך מעלה ואז יד שנייה. צריך לחוש התארכות בכל צד הגוף.
    • 3. בטן ואגן: לכווץ את הבטן, להצמיד אותה לגב ולדחוף את הגב התחתון למושב האחורי . 10 כיווצים תוך כדי נשיפה חזקה, לשאוב את הבטן וגם את הסוגרים בקרקעית האגן
    • 4. שוקיים וקרסוליים:להרים את העקבים מהרצפה, תוך כדי לחיצת אצבעות לרצפה. 20 פעמים, 2 סטים.
    • 5. פרקי כף יד: לסובב את שתי כפות הידיים עם כיוון השעון 10 פעמים ולצד השני 10 פעמים.
    • 6. צוואר צידי: בעדינות לסובב את הצוואר כמה שיותר לימין, (אף, מצח וסנטר פונים לזה שיושב מימינך) להחזיק 2 שניות ואז לסובב את הראש לשמאל ולהחזיק 2 שניות X 10 פעמים.
    • 7. ירכיים: לשים כרית או שמיכה בין שתי הברכיים. ללחוץ את הברכיים אחת לשנייה חזק להחזיק 2 שניות ולשחרר. כדאי לכווץ גם את הסוגרים בהזדמנות זו, יחד עם הבטן. X 20 פעמים.
    • 8. כתפיים: לסובב כתפיים לאחור 10 פעמים ולפנים 10 פעמים.
    • 9. שרירי חזה וזרוע: להחזיק כף אל כף כמו בתפילה מול החזה וללחוץ 2 שניות ולהרפות. 20 פעמים.
    • 10. שוק קדמית וקרסול: להרים אצבעות כף רגל מהרצפה, עקבים נשארים צמודים, להרים ולהוריד. 20 פעמים.
    • 11. צוואר קדמי ועורף: להוריד ראש בעדינות, סנטר יורד למטה לבית החזה ולהחזיק 2 שניות ומעט להרים ראש, אף פונה לאלכסון מעלה, להחזיק 2 שניות , כך 10 פעמים. לא להרים את הראש מהר, ולא יותר מדיי - לא לזרוק ראש לאחור. להרגיש מתיחה בצוואר הקדמי, כמו באחורי.
    • 12. פיתולי גוף: לאחוז בשתי הידיים בידית המושב בימני. בעזרת הידיים ובכיווץ הבטן , להפנות את כל הגוף אל ימין ולחזור למרכז, כך 10 פעמים. גם לצד השני.

נסיעה נעימה!

לקבלת הדרכות נוספות בחינם, הצטרפו כמנויים לאתר "אשת חיל"- אימוני כושר ותזונה:


www.coachlia.co.il


אודות המחברת: ליה שניידר לוי , מנהלת "אשת חיל"- אימוני כושר, תזונה וקואוצ'ינג- פרטני ובקבוצות. מדריכה מוסמכת לפילטיס, אירובי, חיזוק וכושר כללי. בעלת ניסיון בהדרכת אוכלוסיות מיוחדות כגון נשים בהריון ואחרי לידה, מבוגרים, בעלי קושי תנועתי.  ותק של של 13 שנות הדרכה. מוסמכת Coaching בהתמחות תזונה, ירידה במשקל ואורח חיים בריא. מזמינה אתכם לקבלת ניוזלטר מקצועי בנושאי הרזיה, בריאות ועוד באתר "אשת חיל".

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב