דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשה זאת בעצמך נגרות. פלטות עץ לפי מידה? 

מאת    [ 17/12/2010 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 13509 פעמים ]

מחפשים מקום לבצע בו עבודות עץ קטנות בהתאמה אישית? אם לא מצאתם את מקום כזה, כנראה שלא חיפשתם במקום הנכון. בשוק של היום, פתרונות עץ בהתאמה אישית, או במילים אחרות פתרונות עשה זאת בעצמך נגרות, הם נישה שיש לה פתרונות ראויים המתאימים לכל סוגי עבודות העץ ולכל סוגי הלקוחות.

כשזה מגיע לעבודות עץ, העולם נחלק לשלוש קבוצות עיקריות:

קבוצה ראשונה מכילה את אלה המעוניינים בפתרונות עץ סטנדרטיים, אותם הם יכולים למצוא בכל חנות רהיטים לבית או בחנויות עשה זאת בעצמך, המציעים מגוון רחב של רהיטים מוכנים / להרכבה, בדגמים ובגדלים קבועים מראש.

קבוצה שניה כוללת את אלה הזקוקים לפתרונות התפורים לפי מידה. כשמדובר במוצרים גדולים ומורכבים כמו מטבחים, מערכות סלון, חדרי שינה וכדומה, הם ניגשים לנגריות פרטיות ומזמינים פתרון אישי, שעלותו לרוב גבוהה למדי.

הקבוצה השלישית היא קבוצת עשה זאת בעצמך נגרות והיא כוללת את כל אלה הנמצאים בשטח האפור שבאמצע. כל אלה הזקוקים מצד אחד לפתרונות תפורים לפי מידה אישית, ומצד שני - סוג העבודה שהם נדרשים לו אינו נמצא כלל בסל הפתרונות של הנגריות הגדולות ואינו מורכב ומשתלם דיו בשביל נגריות פרטיות.

המסקנה ברורה. מוצרים כגון: פלטות עץ לפי מידה, מדפים מעץ בהתאמה אישית, אריזות עץ וארגזי עץ במידות לא סטנדרטיות ועוד מהווים חלק מנישה רחבה של עשה זאת בעצמך נגרות.

דרושים פתרונות ללקוחות נודניקים

אנשים פרטיים, עסקים, מפעלים יצרניים ועוד - אם אתם נמנים על הקבוצה השלישית, עשה זאת בעצמך נגרות, מקומכם איתנו. אנשי עשה זאת בעצמך נגרות. אנחנו מבינים את הצורך ההולך וגדל לפתרונות תפורים אישית ואף יותר מזה - את הצורך לשאול שאלות תם ול"הציק" מבלי להרגיש נודניק. להלן מספר תחומים הקשורים לעבודות עץ בהם ניתן לקבל פתרונות אישיים לפי מידה:

פלטות עץ. ניתן להתאים פלטות עץ מסוגים שונים בגדלים משתנים, עוביים שונים ובאורכים שונים. פלטות עץ מסוגי עץ שונים לצד פלטות ממלמין, MDF, לבידים ועוד זמינים בכל גודל שתבקשו. בנוסף לכך, ניתן להזמין פלטות עץ בכל גודל ולשלם אך ורק על גודל הפלטה שהוזמנה.

בסיס למיטה. מחפשים בסיס למיטה במידות ובגדלים שאינם מקובלים בשוק? דעו כי יש פתרונות המאפשרים לכם להזמין בסיס מיטה עם רגליים בכל גודל ועובי, ארגז מצעים, ראש מיטה וסיפון - מסגרת דקורטיבית השומרת על המזרן.

ריהוט מעץ. מדפים, ארוניות, תאי אחסון, שולחנות ועוד. ריהוט מעץ טומן בחובו מאות פריטים הדורשים התאמה מלאה ללקוח - הן מבחינת המידות, הן מבחינת הכמות והן מבחינת רמתה גימור (האם מעוניין במוצר מוגמר ומורכב? או בהרכבה עצמית וכולי..).

מדפים מעץ. התעקשו לקבל את כל המידע הדרוש לכם לבניית מדפים מעץ על פי דרישה. כך שמהיום אין צורך לקנות ערכות מוכנות מראש שאינן מתאימות בדיוק לצרכים שלכם וגם אין צורך להזמין נגר אליכם הביתה בכדי להסביר לו מה בדיוק אתם מחפשים.

חיתוך עץ. מחפשים מקום לבצע בו חיתוך עץ בהתאם לדרישות שלכם? הפתרון הטוב ביותר עבורכם מאפשר לכם לבצע חיתוך עץ בכל גודל, בכל עובי ולכל סוג עץ שתבחרו. 

אריזות עץ. מחפשים פתרון משתלם להעברת מוצרים? מחפשים פתרון ראוי להעברה חד פעמית? אריזות מעץ בהתאמה אישית הן הפתרון הנכון ביותר עבורכם. דעו כי ניתן להזמין אריזות עץ בכל גודל שתרצו ובתוספת כוורת איכותית להגנה על המוצרים. זה בטוח יותר, עמיד יותר ומשתלם הרבה יותר.

ארגזי עץ. בעלי מקצוע רבים נדרשים לארגזי עץ לאחסון חפציהם. הבעיה: היצע הארגזים מוגבל ומורכב בעיקר מדגמים קבועים ומוכנים מראש, שעלותן רבה. הפתרון: ארגזי עץ מותאמים אישית (לרבות התאמת תאים פנימיים, ידיות נשיאה וכדומה) בכל גודל ולכל מטרה.

אבי בר-חיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב