דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אפשר למצוא אהבה אמיתית באתרי הכרויות? 

מאת    [ 16/12/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 3017 פעמים ]

שאלת השאלות: מהו המקום הטוב ביותר למצוא אהבה אמיתית שתוביל לזוגיות מושלמת? מדובר בשאלה קצת מכשילה כי כולנו יודעים שלאהבה אין חוקים.

חלק ישיבו לכם שאירועים חברתיים הם הדרך הטובה ביותר להכיר, חלק יבטיחו לכם שהיכרות דרך קרוב משפחה או חבר/ה היא היא הדרך למצוא את החצי השני, וחלק יצדדו דווקא בהיכרות במקום העבודה.
אבל אם נבחן את מצב שוק הפנויים והפנויות היום, נראה שכנראה רבים מהם חושבים שאתרי הכרויות באינטרנט הם הדרך למצוא אהבה. מדוע? כי המחקרים שנעשו בתחום מצביעים על כך שיותר מ- 500,000 גברים ונשים רשומים באתרי הכרויות ברשת האינטרנט!!! זאת לא טעות!  יותר מחצי מיליון ישראלים מחפשים אהבה דווקא באתרי הכרויות הגדולים בארץ.

אז איך בעצם ניתן למצוא אהבה אמיתית באתרי הכרויות? בארבעה צעדים:

1. הירשמו לפחות לאתר הכרויות אחד. נשמע פשוט, נכון? אבל תתפלאו לדעת כמה אנשים נרתעים מהעניין. אולי הם מאמינים שאתרי הכרויות מעידים שהם מיואשים או בלתי מצודדים בעליל. אולי הם חשים מבולבלים מההיצע העצום של אתרי ההיכרויות ברשת ולא בטוחים לאיזה אתר הכי כדאי להצטרף או אולי הם לא בטוחים אם זה ישתלם להם....
לא משנה מה הסיבה, חשוב לזכור שלאהבה אין זמן או מקום, והאינטרנט מעניק פתח נוסף להכרויות, אז למה בעצם לא לנסות?  בנוסף, ניתן היום למצוא אתרי הכרויות חינם. ההצטרפות לא עולה לכם גרוש, כך שבאמת אין לכם מה להפסיד...

2. השקיעו בכרטיס האישי שלכם. כרטיס הפרופיל שלכם הוא הכלי שבאמצעותו אתם "משווקים" את עצמכם באתר ההכרויות. בניגוד לדייט פנים מול פנים, בו ניתן להתרשם זה מזו הן ויזואלית והן מהשיחה ביניכם, באינטרנט המידע הראשוני אודותיכם אמור להופיע בפרופיל האישי שלכם. היו כנים, ספרו על עצמכם ושמרו על טון קליל וחיובי. ספרו על עצמכם ועל מי שאתם מחפשים. פשוט תהיו אתם!
טיפ חשוב: הוסיפו לפחות תמונה אחת לפרופיל שלכם. מחקרים מראים שפרופילים המכילים תמונה מקבלים פי 8 יותר פניות מאשר כאלה ללא תמונה. צרפו תמונה עדכנית (רצוי עם חיוך) שאחרים יוכלו לדעת מי עומד מאחורי הפרופיל. תאמינו לי, שווה כל מאמץ!

3. היו אקטיביים. אחרי שהצטרפתם לאתר הכרויות ומילאתם את הפרופיל כראוי, היגיע הזמן להתחיל לחפש. אפשר כמובן להמתין שאחרים יצרו איתנו קשר ראשוני, אבל מומלץ ליצור קשרים בעצמנו. חשוב להבין שחיפוש פעיל יגביר את הסיכויים שלנו למצוא את החצי השני שלנו. מדוע? כי יתכן שבן/בת הזוג המיועדים אכן נמצאים באתר אבל הם פשוט "פספסו" את הכרטיס שלנו בין מאות אלפי החברים האחרים באתר.
אם אתם נמנים על הביישנים שביננו, כדאי שתדעו שאין צורך להתחיל דווקא בשיחה עם הצד השני. אתרי הכרויות רבים מציעים את האפשרות לשלוח "קריצה" לחבר אחר באתר וכך למשוך את תשומת ליבו גם ללא פניה ישירה.

4. צאו מהאינטרנט לעולם האמיתי. מצאתם מישהו שמוצא חן בעיניכם ונראה שהעניין הוא הדדי? עברו לשוחח בטלפון. אם השיחה זורמת ונראה שיש מקום להמשיך -  קדימה, קבעו פגישה וצאו לדייט.
אל תישארו בעולם הווירטואלי יותר ממה שנחוץ. ואם הצד השני מתמהמה יתר על המידה ועושה הכל על מנת להימנע מפגישה פנים מול פנים, יתכן שיש לו סיבה טובה להסתתר. במקרה כזה, עברו הלאה. כנראה שלא הוא האחד שנועד לכם.

בהצלחה!

Click2Love - אינדקס הכרויות חינם. כל אתרי הכרויות במקום אחד... ובחינם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב