דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבטחת מידע - לעמוד על המשמר 

מאת    [ 16/12/2010 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 2523 פעמים ]

איפה מתחילה עבודת אבטחת מידע של מקצוען?

עקב כך שמתבקש ידע בסיסי בשביל להשתכלל בתחום, לימודי אבטחת מידע מיועדים ברוב המקרים לנשים וגברים שעשו הכשרה של מנהלי רשתות. הואיל ולמדו על כך בשנים שעברו,  קיימים בני אדם רבים האומרים שהם מבינים הרבה באבטחת מידע. בעת האחרונה אנו מבינים שבשביל לספק אבטחת מידע עבור רשתות תקשורת באופן סטנדרטי וחזק, רצוי להיות תמיד מעודכנים ואף בשנים קודמות לא להיות בפיגור בטכנולוגייה. קיימים ספרים והמון מאמרים בנושא, כיוון שזהו תחום מתפתח אשר יכול לתת ביטחון פיננסי ועסקי. כנזכר למעלה אבטחת מידע ללא ספק איננה עסק לחובבנים וחשוב לתת למומחים ביותר להתעסק עם המידע שלכם. מאחר שזהו כעיקרון הסיכון הפורמאלי שלכם בזמן האחרון,  שמרו על האינפורמציה מפני המרשתת.

היות ויש המון חברות טובות בארץ, לפני שפונים לחברת אבטחת מידע מומלץ לבצע סקר שוק ולדסקס עם מספר חברות בנושא. אפשר כאמור להשאיר את המקצוע הפורמאלי של רשתות תקשורת הקשורות באבטחת המידע לחברה חיצונית או להחליט באופציה החסכונית לפי מה שאני יודע של הכשרת אמרכל הרשתות שלכם להיות מנהל אבטחת מידע. כיוון שבעת האחרונה יש הרבה פריצות דרך המרשתת,  אחרי שתעשו סקר שוק תבינו שקיימות המון תוכנות אנטי וירוס וריגול. תמיד קיימת החלופה של אי אבטחת המידע, כנזכר למעלה הזדמנות זו עד כמה שידוע לי אינה עדיפה ומסוגלת  ללגרום לנזק רב בגין סיבות או הסברים שונים, כמו למשל רשתות תקשורת לא מאובטחות. אדם אנונימי מסוגל בזמן האחרון לפרוץ למחשבים שלכם דרך המרשתת מכל מדינה באוניברסום כמו ארה"ב, צרפת ואיטליה ומאוד קריטי לטעמי שתדאגו לבצע אבטחת מידע מקצועית.

צורכי אבטחת מידע של רשתות תקשורת חיצוניות.

רצוי מאוד להשקיע בתחום של אבטחת מידע בעסק הרשמי שלכם, עקב זה שלחלוטין ישנן סכנות רבות כמו פריצות שיכולות לגרום למקסימום נזק. מצד אחד אבטחת מערכות מידע כולל טכנולוגייה הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות, עם זאת ש אך למעשה באופן מעשי גם ההאקרים מתקדמים מבחינת הטאכנולוגיה של רשתות תקשורת. הודות לעבודה ולמשכורת הגבוהה שאפשר להשיג לאחר ההכשרה,  בני אדם רבים פונים היום ללמוד בקורס של אבטחת מידע. עד כמה שידוע לי אם אתה בעל עסק, מומלץ לך ממש לשלוח את אמרכל הרשתות שלך לבצע קורס אבטחת מידע במטרה שירכוש את הידע הכדאי. התחום הוא אינטרנשיונאלי ואפשר ללמוד אותו במדינות אחרות כמו פולין, אנגליה וגרמניה.

עקב כך שפרופסור תומר שטילמן טוען שיש לקיים סקר שוק פורמלי, בעת האחרונה בוצע בדק שוק על אפשרויות תעסוקה של בוגרי אבטחת מידע במסלול שגרתי גילה שיש להם אלטרנטיבה בפרוצדורה של מציאת עבודה. עקב כך שלדעתי תנאי כספי לחוזה העסקה כנזכר לעיל הוא ביטול חסמים לגישה מרחוק במסגרת רשתות תקשורת באופן מופתי,  כל ממחה אבטחת מידע רוצה להקטין עלות פיננסית על הוצאות אבטחה במטרה להשיא לרוב את משכרותם.

כיוון שאמנון נתנזון גורס שמצא עבודה בחברה אינטרנשיונאלית בשנים האחרונות,  ניתן לומר כי עד הזמן הזה בוגרי אבטחת מידע מצאו עבודה בימהרה גם בחיפוש בינלאמי. בשנים עברו לא הייתה ברירה של תעסוקה בתחום רשתות מידע ומחשוב למשל בבלגיה.

אז מה עושים כשמדובר ברשת תקשורת לא איכותית בעליל?

לדעתי לא כדאי לספק לחברות אבטחה לעשוק את כספיכם במוצרי אבטחת מידע אחרים. בחנתי למעשה את הדרך בה פרצות אבטחה בעת האחרונה פוגעות בארגונים ממוחשבים, היות וגיליתי מאתודות לאבטח מערכות מכדאי באופן מופתי. גיליתי סיבה או הסבר לצמצום במספר פרצות האבטחה והוא מתודות אבטחת מידע משוכללת של רשתות תקשורת שפותחה בקנדה. כמו כן גם באוקראינה מנסים להשיג יתרון שיחזיק לנצח. הדרך העדיפה ביותר בעקבות זאת לתפעל מערכת מקריטי חלשה עקרונית ברגע זה היא להקציב השקעה כלכלית לצורכי אבטחת מידע, בנגוד לדוקטרינה לצמצם עלות כספית המוקצבת למדעי המחשב מהצד האחד. דרך אפשרית כנראה למצוא אלטרנטיבה לרשתות תקשורת שנחשבות ללא שום ספק לחלשות היא לבדוק כל מומחה בעין חשדנית תוך בחינה של הידע שלו בתחום רשתות המידע והמחשוב.

שיווק באינטרנט דרך רשתות תקשורת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב