דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אישי - הפתרון הבטוח 

מאת    [ 16/12/2010 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1915 פעמים ]

מהי מטרת האימון האישי ובמה הוא מסייע?

אימון אישי מטרתו לסייע לאדם להגשים את חזונו ורצונותיו תוך מימוש הפוטנציאל הגלום בו. במסגרת תהליך אימון אישי מתייחסים למכלול חיי האדם, ובפרט לרגשותיו ולדפוסי התנהגותו. בתחילת תהליך אימון אישי מגדירים יעדים, מתכננים מסלול להגשמתם ופועלים ממוקדות במטרה להשיגם. פעמים רבות אנשים מציבים לעצמם מטרות בחיים אבל לא מצליחים להגשים אותן. לעיתים הם נתקעים באמצע הדרך ולעיתים אף בתחילתה. הסיבות לתקיעות נובעות בדרך כלל מאופיו של האדם לשקוע לתוך חששות ופחדים המהווים מכשולים בדרך להגשמת ייעדו. שכן, במקום להתנהל ממקום של אופטימיות וראיית חזונו והגשמתו, הוא מונע מפחד להיכשל. במקרים כאלו אימון אישי יכול להועיל, מאחר והוא עוזר לאדם להתמקד בראיית מטרותיו, וברכישת כלים להתגברות על מכשולי הדרך.  

אז איך בעצם אימון אישי מתנהל?

אימון אישי הוא תהליך תכליתי שמתנהל באופן קצר וממוקד. בראשיתו מכירים באישיותו של האדם, ברצונותיו ובמחשבותיו. לאחר מכן מסמנים את המטרה הרצויה, ומתמקדים בדרכים להגשמתה. האמונה על פיה מתנהלת שיטה זו היא, שכוחו של התהליך נמצא בידי המתאמן ורק בידיו הכלים לפתרון ולשיפור מצבו. ולכן לפי שיטה זו תפקידו של מאמן אישי להיות קשוב למתאמן על מנת להבינו ולאתר את מקורות הפחדים והחששות שלו, ואת מקורות העוצמה שלו.  מתוך כך לעורר בו את המוטיבציה להצלחה. תהליך אימון אישי מתבצע על ידי שיחות טלפוניות, מפגשים אחד על אחד או התכתבויות דרכן מאמן אישי מכוון את המתאמן לדרך המתאימה לו, להשגת מטרתו. המאמן לא מייעץ לו או קובע לו אלא רק מכוון אותו על ידי שאלות בשיחה בעזרתן המתאמן מגיע להחלטות.

מהן תוצאותיו של האימון האישי?

לאחר שאדם עובר אימון אישי מכל סוג שהוא, יותר קל לו להחליט החלטות ולהתמודד עם דילמות שונות. במסגרת אימון אישי הוא בעצם עובר תהליך של העצמה אישית, של הכרה טובה יותר שלו בתגובותיו, מעשיו, ומחשבותיו. אימון אישי מביא את האדם לנקודה בה הוא בוחן את עצמו ואת הדרכים והבחירות שיביאו אותו להשגת התוצאות הטובות ביותר, ובזכות זה הוא לומד להכיר את עצמו טוב יותר ולהתנהל טוב יותר. בנוסף הוא מסגל לעצמו שיטות להתמודדות עתידית עם קונפליקטים ומצבים שונים, שלפני האימון האישי הוא חשש להתמודד איתם או התקשה להתמודד איתם.

אימון אישי - לסיכום

לאחר שעברתם תהליך אימון אישי, הכרתם ברצונותיכם, סימנתם לכם יעדים והגשמתם אותם. סיגלתם לכם דפוסי התנהגות וחשיבה שיסייעו לכם בעתיד בקבלת החלטות ובהתנהלות נכונה, לא תחששו עוד מפני אתגרים או התחלות חדשות ולא תרגישו עוד שההצלחה חומקת לכם מבין האצבעות. אולי אפילו תחליטו להיות מאמנים אישיים בעצמכם, במצב כזה תוכלו לעבור תהליך של קורס אימון אישי. אימון אישי באמת עובד!

אודות הכותבת: אליס אומרו מאמנת אישית ועסקית, מוסמכת MA במנהל עסקים מתמחה ב: אימון אישי, אימון משפחתי וכמו כן אימון עסקי. בנוסף אליס אומרו מלמדת קורסי אימון אישי ומרצה במכון פתרונות - המרכז לייעוץ, אימון וגישור. מכון המתמחה במתן שירותי ייעוץ זוגי,  אימון אישי, דמיון מודרך, גישור ועוד. בנוסף, למכון מכללה המשווקת קורסי ייעוץ זוגי, ייעוץ מיני, אימון אישי ודמיון מודרך איכותיים ביותר ואקסקלוסיביים!!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב