דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בן 10 

מאת    [ 16/12/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2646 פעמים ]

בן 10 הפגיעה הקריטית הינו משחק נוסף של בן 10 בו הגיבור של הסדרות לילדים מחליט להציל את העולם באמצעות כוחותיהם של היצורים השונים מפני שלל סכנות שונות.

 

בן 10 הפך רשמית למותג עולמי ולגיבורם של אלפי ילדים בעולם כולו שנושמים וחיים בן 10, הגיבור הראשי בסך הכל ילד אך השונה בו מכל ילד אחר הוא שהינו יכול לנצל את כוחם של יצורים מוזרים בשביל לעשות מעשים טובים.

 

בתחילת המשחק בן 10 הפגיעה הקריטית נוכל לראות את בן 10 ביחד עם עוד שני יצורים מוזרים האחד הינו רוח והשני יצור הלהבות וליתר דיוק שמו של הראשון הינו "גוסט פריק" ולשני קוראים "מכת חום".

 

המקשים במשחק בן 10 הפגיעה הקריטית  הינם פשוטים יחסית, על מנת לנוע עם בן 10 במשחק תידרשו להשתמש במקשי החצים, על מנת להפוך ל"גוסט פריק" לחצו על מקש הס' (X) ועל מנת להפוך ל"מכת חום" השתמשו במקש הז' (Z) במקלדת שלכם, על מנת לתקוף השתמשו במקש הרווח.

 

במשחק בן 10 הפגיעה הקריטית תוכלו לראות את מד החיים של בן עשר בירוק לעומת מד היריות שלא יאפשר לכם לירות אש עם "מכת חום" בצרורות אלא עם הפסקות על מנת לגרום למשחק להיות קשה והגיוני יותר.

 

אם נפגעתם ומד החיים של בן 10 ירד תוכלו למלא אותו על ידי איסוף עיגולים ירוקים במהלך הדרך.

 

מטאורים רבים מאיימים על חייהם של חפים מפשע בכדור הארץ ובן 10 נחלץ לעזרתם, בן 10 משתמש בשעון שלו על מנת להשתמש בכוחם של היצורים, אין הוא יכול לחסל את המטאורים לבדו ובכך בן 10 יידרש להפעיל את ההיגיון ולהשתמש בכוחם של שני היצורים בתבונה.

 

על מנת לחסל את המטאורים תוכלו להשתמש בכוחו של "מכת חום" ולתקוף אותם באמצעות כדורי אש שיחסלו מידית את המטאורים אך ישנם גם מכשולים שונים לאורך המסלול וכאן נכנס "גוסט פריק" שעמו נוכל לעבור את המכשולים הרבים כלא היו.

 

ככל שתחסלו יותר מטאורים ותגיעו לרמות קושי גבוהות יותר כך הניקוד שתקבלו יהיה רב יותר, מתחילת המשחק ועד סופו הניקוד יצטבר ותוכלו לראות בכל עת שתרצו את הניקוד שצברתם במסך המשחק בפינה העליונה משמאל.

 

המשחק בן 10 הפגיעה הקריטית הינו משחק איכותי במיוחד ומהנה, אך גם קשה ככל שאנו מחסלים יותר ויותר מטאורים אבל ככה זה בכל משחק ככל שמפגינים רמת מיומנות גבוהה יותר כך המשחק יכשיל אותנו יותר ולא יאפשר לנו להתעשת לרגע אלא להמשיך ולהילחם כנגד אותם המטאורים.

 

לכל אוהבי בן 10 למיניהם וגם למי שלא, בן 10 הפגיעה הקריטית הינו משחק פלאש בהחלט מהנה ועשוי בצורה טובה ותוכלו למצוא אותו באזור המשחקים של בן 10 באתר המשחקים הישראלי איגיים שבו תוכלו למצוא בנוסף עוד אלפי משחקי פלאש ומשחקים להורדה בחינם בקליק אחד בלבד.

איגיים משחקים ברשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב