דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מירוץ אופנועים 

מאת    [ 16/12/2010 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 2138 פעמים ]

משחקי פלאש נועדו להפיג לנו את השעמום לזמן קצר יחסית מכיוון שהינם משחקים קטנים מבחינת גודל הקובץ המותאמים לאתרי משחקים ברשת וכך שהגולשים לא ימתינו דקות ארוכות לשחק במשחקים השונים, כדי שהגולשים לא יתייאשו ויעברו משחקים אחרים וגם מכיוון שמשחקים אלו לא נועדו להתקנה אלא למשחק באתר עצמו.

 

זרם הגולשים המבלים את זמנם באתרי המשחקים השונים כגון אתר המשחקים הישראלי איגיים משחקים ברשת הולך וצובר תאוצה רבה בעיקר בגלל אותם סיבות שפרטתי כרגע, משחקי הפלאש אינם דורשים מכם הגולשים החביבים לחכות זמן רב מול המסך לפני שהמשחק מתחיל ולא צריך להתקין את המשחקים כלל.

 

דמיינו לכם מצב שבו יש לכם מחשב נייד והנכם נמצאים בבית קפה קטן עם חיבור לאינטרנט ונמאס לכם להעביר את הזמן מול כתבות באתרי החדשות ולהפיג מעט את השעמום ההולך ומתגבר, אז מה תעשו? תראו סרטונים? כמה אפשר? בשלב מסוים פשוט ימאס לכם לצפות בסרטונים ותחפשו משהו חדש לעשות במחשב הנייד שאינו תמיד יכול להריץ תוכנות מורכבות או משחקים מתקדמים .

 

אז נכנסתם לאתר משחקים ,משחקי פלאש וגיליתם משחקים מהנים במיוחד שגולשים רבים כבר התמכרו לחוויה שמשחקי הפלאש מציעים להם, ישנם משחקים רבים שהפכו למותגים כגון בועות בצרורות ומשחקי אופנועים, מרוצי אופנועי ופעלולי אופנועים יש כל כך הרבה בחירה בין המשחקים, פעולה, מיומנות, ספורט ועוד המון סוגי משחקים.

 

מה שגם משאיר לכם את הבחירה והסינון של המשחקים באתר ולהגיע למשחקים שאתם אוהבים ולנסות משחקים חדשים שאולי תאהבו.

 

תוכלו גם למצוא משחקים פופולאריים ולשחק בהם ואולי גם אתם תתאהבו בהם, הרוב קובע מה טוב ומה לא, לא?

 

בתחילת ההיכרות שלי עם משחקי פלאש בחנתי מספר רב של סוגי משחקים ומצאתי תחום שלם של משחקי פלאש שהתאהבתי בהם במיוחד ואלה משחקי האופנועים למיניהם.

 

במשחקי האופנועים תוכלו למצוא שלל משחקי אופנועים בין היתר אופנועי שטח ותוכלו להתנסות בנהיגה קצת אחרת יותר מסוכנת אם אפשר לקרוא לזה כך, יותר מהנה לדעתי זה בטוח מאשר משחקי מרוצי מכוניות מסוג משחקי הפלאש כמובן.

 

במשחקי האופנועים תעברו מעל מכשולים רבים ותצטרכו להפגין רמת מיומנות גבוה של שליטה על האופנוע שלכם דוגמה טובה תיהיה במשחק מירוץ אופנועים בו יהיה עליכם לתמרן בכביש כנגד הנהגים האחרים.

 

אפשרות יצירת האופנוע הייחודי שלכם הוא רק חלק קטן מהמשחקים הללו, משחקי פלאש רבים יציעו לכם אפשריות רבות ליצור אופנוע ייחודי בצבעם שאתם אוהבים ושיפור האופנועים במהלך המשחק מבחינת מנוע, צמיגים ועוד'..

 

משחק מירוץ אופנועים יתרחש למשל במקומות שונים ומרהיבים ככל שאפשר ומשחקי פעלולי האופנועים יתבצעו לנגד קהל רב שיריע לאחר כל פעלול מוצלח שלכם.

 

משחק אחד שעליו ארצה להרחיב מעט נקרא פעלולי אופנועים אך לא מהסוג של משחקי האופנועים בהם תידרשו להפגין ביצועי פעלולים גבוהים מול מאות אנשים אלא במשחק פעלולי אופנועים הנוכחי יהיה עליכם לעבור מכשולים רבים, אך מה ששונה במשחק זה לעומת משחקים נוספים באותו הסגנון זה שאתם נוסעים באזור בניה עמוס טרקטורים וכלי עבודה שונים המיועדים לבנייה, אל תתפלאו אם במשחק הטרקטורים יהיו חלק מהדרך שלכם לסיום השלב.

 

לבנים ועיגולים ענקיים מבטון יהוו מכשול עבורכם במשחק פעלולי אופנועים והמטרה שלכם הינה להתעלות עליהם ולעבור אותם באמצעות האופנוע שברשותכם, במשחק הספציפי פעלולי אופנועים לא תוכלו ליצור דמות או אופנוע אישי אך הגרפיקה וחווית המשחק הינה מספקת כשלעצמה ויוצרת משחק מהנה וקליל.

 

אם בא לכם לנסות משחקי אופנועים אני ממליץ בחום על פעלולי אופנועים הנמצא תחת התגית אופנועים באתר איגיים, ואם אופנועים זה לא התחום שלכם תמיד תוכלו להיכנס לאתר משחקים ברשת איגיים ולמצוא משחקים שיהיו לטעמכם.

באתר איגיים משחקים ברשת תוכלו למצוא אלפי משחקי פלאש מהנים במיוחד ועוד עשרות משחקים להורדה בקליל אחד בלבד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב