דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושים 

מאת    [ 16/12/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1866 פעמים ]

 

בס"ד

דרושים

סופסוף החורף הגיע ואיתו הגשמים והקור הגדול. רבים מאיתנו ואולי כולנו מכירים את התחושה הזו של חוסר רצון לצאת מהמיטה לקור לעוד יום עבודה. אז אולי לא באמת כולם. הטרנד החדש היום הוא עבודה מהבית. לפי ניתוח שערך מכון גאוקרטוגרפיה נמצא כי 78% מהשכירים במשק הישראלי היו מעדיפים שתהיה להם האפשרות לעבוד מהבית בשעות העבודה ובתנאים הנוחים להם.

בלוח דרושים ניתן למצוא כיום קטגוריות מיוחדות המותאמות לדרישות אלו ומציעות מבחר רחב של הצעות עבודה מהבית. במאמר זה נסקור מעט מהצעות העבודה שיכולות להתאים גם לך.

לעבודה מהבית יש יתרונות רבים על פני עבודה במשרד. היתרון הגדול כמובן הוא בשעות השינה. שכירים בסופו של דבר כפופים להוראות המעביד ולשעות עבודה נתונות, ברוב המקרים אין גמישות בשעות העבודה הללו. לעומת זאת, לוח דרושים מתמחה בין היתר בפרסום הצעות עבודה מהבית דבר המעניק גמישות רבה בשעות העבודה ואת הזכות לבחור האם לעבוד בבוקר, אחר הצהריים או אולי בשעות הלילה המאוחרות.

יתרון נוסף של עבודה מהבית הוא העובדה שאתה קובע איך יראה המשרד שלך, איפה הוא ימוקם ומי יהיו השותפים שלך. רוב העבודה מתבצעת מול מחשב וכך בעצם ניתן לעבוד אפילו מחדר השינה. עובדה זו היא יתרון ענק אף למעביד שחוסך בעצם את כל ההוצאות התפעוליות הכרוכות באחזקת משרד.

מודעות דרושים לעבודה מהבית פונות לקהל מגוון. במקרים מסוימים ניתן אפילו להתגבר על מכשולים כמו מרחקים דבר שפותח פתח לעבודה מול חברות חיצוניות שהן לאו דווקא ישראליות. חברות רבות בחץ לארץ מחפשות אנשי מקצוע רבים לעבודה מול מחשב, בין אם זה לתפקיד מכירתי ובין אם זה לתפקיד שרותי. ניתן למצוא הצעות עבודה בתחומים שונים ומגוונים כגון תכנות מחשבים, מידענות, קידום אתרים, גרפיקה ופרסום ועוד, בעצם השמים הם הגבול וכל אדם בעל חשיבה יצירתית מספיק וראש פתוח יוכל למצוא את הנישה המתאימה לו במהלך חיפוש העבודה. כמובן שיש לבדוק לפני כן את אופו תשלום השכר מכיון שבסופו של דבר רוב העבודה היא וירטואלית ולכן חשוב לוודא בעוד מועד כי מדובר במעסיק שהוא אדם או חברה רציניים ואמינים.

לוח דרושים מציע מגוון רחב של הצעות עבודה מהבית שמעבר ליתרונות שתיארנו לעיל יכולים בנוסף להתאים בתור עבודה שנייה, נוספת או השלמת הכנסה. לכולנו ידוע כי מצב המשק כיום לא מזהיר ויוקר המחייה עולה מיום ליום יחד עם עליית המדד ואינפלציה בערך הכסף דבר שגורם לאנשים רבים להרגיש חנוקים מבחינה כלכלית. עבודה מהבית מאפשרת לסגור את החודש בכבוד ויחד עם זאת לא להרגיש מנותק מהתא המשפחתי. ניתן לעבוד בחיק המשפחה, לעיתים אפילו נין להיעזר בבן משפחה. לדוגמא, בכתיבת מאמרים או שליחת מיילים וכדומה.

לחיפוש עבודה ניתן להיכנס ללוח דרושים באינטרנט ולחפש מודעות דרושים לעבודה מהבית.

 

באדיבות פורטל דרושים, לוח הדרושים שנבחר בסקר TIM למוביל הארץ http://www.drushim.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב