דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשווק את הכרטיס שלכם נכון באתר הכרויות 

מאת    [ 15/12/2010 ]

מילים במאמר: 625   [ נצפה 2374 פעמים ]

חלקכם בוודאי חושבים: מדוע אני משתמשת במילה שיווק בהקשר לאתר הכרויות, הרי המילה שיווק מתקשרת עבור רובנו עם שוק, מסחר, מכירה ופרסום. אז כמובן שלא מדובר בסחר ומכירה של בני אדם, אלא בשיווק עצמי שנדרש כמעט בכל תחום בחיינו. כשאנחנו מגיעים לראיון עבודה, אנחנו משווקים את עצמנו. כשאנחנו מתקבלים לעבודה חדשה ורוצים למצוא חן בעיני הבוס החדש, אנחנו משווקים את עצמנו. כשאנחנו מחנכים את ילדינו, אנחנו משווקים את הדעות והגישות שלנו לחיים ומקווים שהם יקבלו אותם ויאמצו אותם בחייהם. גם כשאנחנו יוצאים לדייט, אנחנו משווקים את עצמנו וכדי להגיע לאותו דייט אנחנו צריכים לשווק את עצמנו באתר ההיכרויות. למה? לפי הכלל האבולוציוני, החזק שורד. בן הזוג הפוטנציאלי שלנו מחפש לעצמו בת זוג (או הפוך), הוא מדפדף בין אינספור כרטיסים שונים של הגולשים בתוך אותו אתר הכרויות. אותו בן אדם מסנן את המעומדות לפי מראה חיצוני, גיל, מקום מגורים, תכונות אופי בסיסיות וכדומה. כמו כן, פרופיל כרטיסי משתמשים פשוטים ולא מיוחדים יגרמו לו כנראה לסנן אותם במהירות רבה. לכן, חשוב מאד לבנות את הכרטיס שלכם בצורה אמיתית וייחודית, הכרטיס שלכם אמור לשקף את האופי שלכם ולהבליט את התכונות החזקות שלכם. הכרטיס שלכם צריך למשוך את העין ולמנוע מאנשים שיכולים להתאים לכם לסנן אתכם. אז איך יש לעשות זאת?

 

קודם כל רצוי למצוא תמונה אטרקטיבית שלנו שתבליט את הצדדים היפים שלנו. כן, כן, לא משנה כמה אתם תנסו להכחיש את קיומה של שטחיות בחברה שלנו, הרוב המכריע של אנשי החברה המערבית שופטים ומסננים לראשונה על פי מראה חיצוני, לכן חשוב מאד למצוא תמונה מוצלחת שמחמיאה לנו.

 

מה לגבי הפרטים האישיים?

 

טוב אז רובכם חושבים שלכאורה אין דרך ליפות את הפרטים האישיים. וחלקכם צודקים – הרי הפרטים האישיים אמורים לשקף את המציאות, למסור פרטים אמיתיים לגבינו. אבל אין זה אומר שאנחנו לא יכולים לשדרג את הפרטים בטיפת הומור ועל יד כך למשוך את האנשים שנמשכים אלינו בגלל ההומור שלנו. לדוגמה, במקום לכתוב בשדה תכונות אופי: 'בעל חוש הומור' – תכתבו משהו מצחיק ומקורי שיראה שאתם בעלי חוש הומור. כך גם לגביי שאר הפרטים. כאשר אתם מגיעים לחלק שבו אתם מספרים בקצרה על עצמכם, תהיו מקוריים, תכתבו סיפור מצחיק שקרה לכם ותשלבו בתוכו רמזים לתכונות האופי שלכם. כמובן שאל תגזימו, אנחנו לא רוצים לשעמם את הצעד השני. במלחמה – כמו במלחמה, כל הדרכים כשרות. ככל שתהיו מיוחדים ומקוריים יותר, כך יש יותר סיכוי שלא יסננו את הכרטיס שלכם ממבט ראשון. לשיווק עצמי מסוג זה יש מטרה נוספת והיא – למשוך את קהל היעד המתאים עבורכם. כמובן שאין זה מבטיח שגם אנשים שלא מתאימים לכם יצרו איתכם קשר, אך בצורה כזאת אתם מצהירים על הכוונות שלכם ומראים לשאר הגולשים את היחודיות שלכם. כך, אנשים שמלכתחילה לא מעוניינים באופי קליל ומקורי – לא ינסו ליצור אתכם קשר, ובצורה כזאת אתם מסננים חלק לא רלוונטי עבורכם באוכלוסיית הגולשים.

 

אז נכון שבתחילת המאמר, המילים "לשווק את הכרטיס שלכם נכון באתר הכרויות" נראו לכם מנותקות מההקשר ולא רלוונטיות, כעת אתם מבינים את החשיבות של שיווק עצמי, נכון בכל תחום בחיים בכלל ובאתר הכרויות בפרט. כעת עליכם לשבת עם עצמכם, להיות יצירתיים, לא לפחד להיות נועזים, מצחיקים ואפילו מוזרים ולבנות לעצמכם כרטיס מיוחד ומעניין – שימשוך אליו את אהבת חייכם!

אתר הכרויות זיגוטה, למציאת אהבה אמיתית ואיכותית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב