דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכינה לעיצוב - לפתוח בקריירה מזהירה 

מאת    [ 15/12/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 3788 פעמים ]

אם כל חייכם חלמתם להיות מעצבים ואתם עומדים לפני הגשמת החלום והרשמה ללימודי עיצוב, עליכם להיות מודעים ומוכנים לקשיים שתהליך ההרשמה טומן בחובו. המציאות היא שביניכם לבין לימודי העיצוב עליהם חלמתם ניצב תהליך סינון קפדני וקשה. מכינה לעיצוב מעניקה לכם את הכלים לעבור בהצלחה את תהליך ההרשמה למוסד הלימודים שבחרתם.

מדוע כדאי לעשות מכינה לעיצוב?

בין אם אתם מתכוונים ללכת על לימודי עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, או עיצוב גרפי, את המוסדות הישראלים להשכלה גבוהה שמעניקים תואר במקצועות העיצוב ניתן למנות על יד אחת. בנוסף לכך רבים מבתי הספר לעיצוב מגבילים את מספר המתקבלים מדי שנה. מאחר והביקוש ללימודי עיצוב הוא כה גבוה, נוצרת תחרות קשה בין מאות מועמדים.

לימודי מכינה לעיצוב נותנים לכם כמה וכמה כלים מועילים שיעזרו לכם להתבלט מבין יתר המועמדים שמתמודדים מולכם על המקומות הפנויים לשנת הלימודים הקרובה. מלבד רקע על תחומי העיצוב השונים, הלימודים במסגרת מכינה לעיצוב מכינים אתכם בצורה מעשית לבחינות הקבלה במוסדות הלימודים השונים, ומגבירים את סיכוייכם להתקבל.

כיצד מכינה לעיצוב תכין אותי לבחינות הקבלה?


    • במסגרת לימודי מכינה לעיצוב תלמדו מהם שלבי הקבלה של מוסדות הלימודים, וכן מה הם מחפשים במועמדים. בדרך זו תהיו מוכנים ותדעו לקראת מה אתם הולכים
    • מכינה לעיצוב ממקדת אתכם לתחום לימודים ספציפי שמעניין אתכם ומתאים לכישוריכם. אם למשל אתם מתלבטים בין לימודי עיצוב פנים לבין אדריכלות, המכינה תעזור לכם להחליט
    • במסגרת המכינה תקבלו הנחייה צמודה בבניית תיק העבודות שלכם. רבים מהמוסדות מבססים את החלטתם על תיק העבודות, כך שההנחיה והסיוע בהכנתו יהוו מקפצה רצינית
    • במכינה תעברו סימולציות של מבחני הקבלה והראיונות כפי שיערכו לכם במוסד הלימודים. הסימולציות מבטיחות שבמבחן עצמו תהיו רגועים ומלאי ביטחון

איפה כדאי לי לעשות מכינה לעיצוב?

לרשותכם עומדות שפע של מכינות לעיצוב ברחבי הארץ. אתם יכולים ללכת על מכינה לעיצוב בירושלים אם אתם מעוניינים להירשם לבצלאל, או מכינה לעיצוב בתל אביב אם אתם חושקים בלימודי עיצוב אופנה בשנקר. אם אתם חיפאים, יש גם לכם אפשרות ללמוד במכינה צפונית לעיצוב. אך בבחירת מכינה, חפשו את הטוב ביותר ולא בהכרח את הקרוב ביותר.

כיצד לבחור מכינה לעיצוב?

כשאתם מחפשים מכינה לעיצוב כדאי לבחור מכינה שתסייע לכם לפתח ולחדד את הכישרון והיצירתיות שלכם, שתעזור לכם לצבור ביטחון ביכולות שלכם, ותיתן לכם את הכלים הנחוצים כדי להציג את עצמכם בצורה הטובה ביותר במבחני הקבלה. כשאתם בודקים את אפשרויות ההרשמה, שקלו בכובד ראש את המכינה שבה אתם עומדים ללמוד.

כל מי שמחליט ללמוד במכינה לעיצוב, מקווה באופן טבעי להצליח ולהתקבל ללימודים בעזרתה. בררו מהם אחוזי ההצלחה של בוגרי המכינה ושאלו האם המכינה תאפשר לכם ללמוד פעם נוספת במידה ולא התקבלתם ללימודים שרציתם. בחנו גם את המדריכים והמורים שילוו אתכם במסגרת הלימודים וודאו שאתם יכולים ללמוד ולהתקדם בעזרתם.

מכינה לעיצוב היא יותר מסתם לימודים

המבחן האמיתי למכינה טובה טמון בגישה שהיא נוקטת כלפי היצירתיות שלכם. אם הלימודים מתרחשים רק בחדר ההרצאות או בסטודיו, קשה לתת דרור לדמיון ולהגיע להישגים יצירתיים יפים. אם המכינה מציעה גם סיורים מעוררי השראה למגוון של תערוכות ומוזיאונים, סימן שמצאתם מכינה לעיצוב שבאמת תסייע לכם להפוך למעצבים לכל דבר.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב