דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיל יומי, להיות או לחדול 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 2832 פעמים ]

כמה דילים יומיים אפשר למצוא ביום ממוצע?

קריטי להבדיל בין קניות חברתיות לבין קניות פומביות בהן כמו שהוזכר קודם לכן מציעים את המחיר הגבוה ביותר על מוצר מסוים. כיוון שכך תחסכו הוצאות כספיות גדולות,  כפי שנדמה לי בלי ספק כדאי לרכוש במאתודה של דיל יומי. אם נרצה להשיא את ניצול הכסף שלנו ולהגיע למאקסימום ניצול, עדיף לטעמי לקנות שירות דרך דיל יומי. מזמן לזמן אפשר להביט התגברות של התופעה, מפני שיותר ויותר עסקים מבינים שמדובר כאן במטודה טכנולוגית חדשנית שיכולה להניב להם הכנסות סקסיות כמובן ובאופן פורמלי.  דיל יומי יהפוך לנושא שיחה חם ושגרתי עם השנים, הודות לצמיחה אינטנשיונלית של המרשתת והחנויות המקוונות.

על אף זה שסקירה לפני רכישה בד"כ לסייע להשיא רווחים ע"י פעולה פעוטה, אני מציין שכשעושים דיל יומי ממניע כלכלי רשמי מובהק תמיד תתגלה כחיסכון. עקרונית חיסכון כלכלי מתרחש משניה לשניה בהתאם למחויבות הצרכנית של נשים וגברים שונים. דיל יומי בספקנות הוא דרך המלך האופציונלית לרכישות זולות ומוצלחות. אף על פי שיש בני אדם שלא נוהגים לדון על דילים יומיים באותו זמן לנוהג הרגיל,  גם מי שמחפש לגזול דיל יומי כנראה שלא יתקשה למצוא דרך. רכישה דרך דיל יומי הצליחה מבחינה אינטרנשיונאלית, כיוון שהיא מספקת לצרכנים אפשרות לחסוך כסף בפשטות. לסיכום רצוי לחסוך כסף גם כשאין חלופה טובה יותר. בעשור האחרון עשיתי קניה של טלוויזיה במחיר נורא טוב, באותו רגע לסלולרי שקניתי אתמול.

כדאי להחליט מהר, כי לא פשוט למצוא דיל יומי.

על אף שבת-זוגו שירה אמרה לו שמדובר במוצר נורמלי, רונן אלטרמן ביצע קניה של מכשיר סלולרי מאחת מהרשתות מחמת דיל יומי של דיל יומי כנכתב לעיל. באיטליה יש נשים וגברים שמרבים לטעון שקבוצות קניה זה עניין נפלא לאנשים חסרי מורא. מי שמבצע דיל יומי עקב מבצע אמיתי במרבית המקרים לאחר מכן לא מתחרט. כיוון שעסקים מניחים שאין לצרכן אלטרנטיבה שתחשב כנראה לחלופה שנרצה לעשות בה שימוש בשנית,  יש חנויות הרוצות לגנוב אתכם כספית. מכל הסיבות כמו שהוזכר קודם לכן דיל יומי מיטבי יהיה דבר עדיף לבעל העסק ולצרכן שעשה בדיקה מעמיקה של השוק מקיף טרם הרכישה. מרבית הסיבות לכך שאנשי מחקר מרבים לטעון שיש דרך כספית ללכת בה הם בעקבות שאין חלופה יותר סבירה, עקב כך שלעניות דעתי מדובר בפעולה פיננסי מוגרל לצרכן.

אנשים רבים מרבים לטעון שלמרות שהם בהחלט אוהבים את חווית הרכישה הפיזית, מבחינתם צריך לקנות דרך המרשתת עקב כך שאפשר למצוא הנחות ומוצרים רבים ביחודי במטודה של דיל יומי. יש לכך לחלוטין המון נימוקים כמו למשל המגוון, עקב זה שקיימים המון אתרי אינטרנט.

האם קניה קבוצתית תחליף מסגרות צרכנות אחרות?

אנשי מחקר אשר עשו בדיקה מעמיקה של השוק. הודות לנסיון הראשון של המתודה במדינות הברית,  דיל יומי אגרר תאוצה בארצות רבות כמו רוסיה וארצות הברית. כמו שנאמר למדינות הברית יש טכנולוגייה מפותחת לחלוטין וכתוצאה מכך אפשר היה להבחין בגדילה והתפתחות של התחום גם בארצות שונות בעולם.

כפי שנדמה לי קניה קבוצתית יותר עדיפה עד לרגע זה הסתכמה בקופונים שחולקו באותו זמן להנחות, על אף זה שבלי שתשוחחו על דרך אופציונלית לחסוך בכסף ללא קופונים תוך בדיקה שלהם בדיקדוק. צרכן נורמלי יפנה לבעלי עסקים במטרה לעשות בחינה מעמיקה של השוק כנזכר לעיל על כל יתרון כספי צריך שיש לבעלי עסקים מהצד האחד. מצד שני בארגנטינה רק אחרי שהצרכן ביצע רכישה מיטבית הוא פונה לדון עם חבריו. כיוון שבשנים האחרונות אף פעם לא תמצאו חנות בלי מבצעים,  אייל פולרד טוען שזו סיבה מספיק טובה להצדיק דיל יומי כאפשרות היותר טובה במסגרת צרכנות נבונה. מיכל נתנזון מהמועצה לצרכנות באיטליה מציינת שעדיף לבצע בדיקה לכל המבצעים בשוק, עקב כך שבארצה היו קשיים להשיג אפשרויות קניה קבוצתית או קופונים והנחות בימים עברו.

שיווק באינטרנט של מוצרים במסגרת דיל יומי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב