דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקי ענף בעלייה 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2735 פעמים ]

חופשה לבנה ואתגרית

בשנים האחרונות מסתמנת עלייה במספר האנשים והמשפחות הנוסעים לחופשות באתרי סקי ברחבי העולם. הדבר כשלעצמו לא מפתיע, מפני שכל אתרי הסקי ממוקמים במקומות מדהימים, בין פסגות מושלגות ונופים מרהיבים, שלא ישאירו אף אחד אדיש.

אתרי סקי רבים מציעים חופשות סקי המשלבות בין ספורט אתגרי לנופש. באתרים שונים ניתן למצוא מגוון רחב של פעילויות נוספות כמו: סאונות, צניחה חופשית ורכיבה על סוסים. תוכלו ליהנות משירותים נוספים של בתי קפה ובארים ממש בתוך אתר הסקי. יש יותר טוב מזה? כנראה שלא.

ציוד סקי - לקנות או לשכור?

אם מדובר בחופשה חד פעמית, אין טעם לקנות ציוד מיוחד. במקרה כזה, עדיף לשכור ציוד מתאים באתר עצמו. אך אם מדובר ביציאה לחופשת סקי שנתית, מוטב להשקיע ולקנות באופן חד פעמי ציוד טוב, שיוכל לשמש אתכם שנים רבות.

כשאתם בוחרים ציוד, כדאי לשים לב למרכיבי בגדי הסקי: תעשיית הייצור של בגדי הסקי נעשית בטכנולוגיה חדשה ומתקדמת. שימו לב שהבגדים יהיו מבדים האטומים למים אך נושמים ומאווררים. מוצרי הביגוד המומלצים הם תרמיים, המאפשרים לזיעה להתנדף ובה בעת לשמור על חום גופו של הגולש.

אתרי סקי ידועים באירופה

אתרי הסקי שנחשבים למבוקשים באירופה הם בדרך כלל גם היעדים הפופולאריים ביותר לסקי עבור הגולש הישראלי, רובם נמצאים במערב אירופה: צרפת, איטליה, אנדורה, אוסטריה ושוויץ, אך גם במזרח אירופה: בולגריה, צ'כיה, רומניה וסלובניה.

אל תשכח ביטוח בחופשת סקי

חופשות סקי כוללות פעילות ספורטיבית המעלה את הסיכוי לפציעות. לכן, מומלץ להשקיע בפוליסת ביטוח שתכסה במקרה הצורך גם אתכם וגם את הציוד היקר שברשותכם. לא כדאי לכם להתפתות ברכישת ביטוח מזדמן לא להזמין פוליסה מורחבת. חשוב גם לרכוש את הביטוח דרך חברת ביטוח גדולה ומוכרת לבדוק מה כוללים סעיפי הפוליסה לפרטיה.

מתי הזמן הנכון לחופשת סקי באירופה?

החורף בישראל ובאירופה מתרחש, בגדול, באותה תקפה בשנה ולכן זוהי גם התקופה העיקרית והמומלצת ביותר לסקי. עם זאת, למרות שרוב החופשות מומלצות בחורף, ישנם אתרים בהם השלג לא מפשיר (בהרים מעל 3,000 מטרים) ושם ניתן לבצע גם מה שנקרא בקרב הגולשים "סקי קיץ" – חופשות שניתן לצאת אליהן אפילו ביולי ואוגוסט.

הזמנים בהם לא מומלץ לתכנן חופשות סקי הם בעונת החגים (היהודיים והנוצריים), בשל עומסים כבדים ולא בסוף העונה, בגלל הבוץ שנוצר. החודשים המומלצים ביותר ליהנות בגדול מחופשת סקי הם דצמבר וינואר.

גם אתה יכול לחסוך בעלויות של חופשת הסקי שלך

איך תיהנו מגלישה זולה שתהיה עדיין איכותית? חופשת סקי במזרח אירופה ולא במערבה, תוכל לחסוך ולהוזיל את החופשה בצורה משמעותית, משום שמדינות המזרח מציעות אתרים לא יקרים יחסית. דרכים נוספים להוזלת החופשה הן שכירת דירה הממוקמת בקרבת האתר ושימוש בציוד שהובא מהבית.

חפש אתר סקי קרוב לשדה תעופה

פרט חשוב שרבים לא מבררים לגביו הוא נגישות האתר. אל תשכחו כי אתרי סקי לא נמצאים ברוב המקרים סמוך לערים גדולות ומרכזי תחבורה מסועפים. אם הנסיעה שלכם כוללת רק חופשת סקי, עדיף שתחפשו אתר שיהיה קרוב לשדה התעופה וכך ניתן יהיה להגיע ממנו ואליו ברכבת, רכב או אוטובוס ללא כל קושי.

למטייל - נופש בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב