דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האומנות של עיצוב אלבומים דיגיטליים 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2228 פעמים ]

 

האומנות של עיצוב אלבומים דיגיטליים

תחום הצילום הוא תחום דינאמי ביותר אשר מושפע ישירות מההתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות בעולמנו. מאז המצאת המצלמה ושיטות הצילום השונות, צועד עולם הצילום בצעדי ענק במקביל להתקדמות הטכנולוגיה. במהלך עשרות השנים האחרונות, עם כניסתו של העידן הדיגיטאלי לחיינו, עולם הצילום הומצא מחדש בצורת המצלמות הדיגיטליות המאפשרות לנו לעשות דברים מופלאים בתחום הצילום. אחת ההמצאות האחרונות והמעניינות ביותר בתחום העברת התמונות המצולמות לפורמט נוח להתבוננות היא ללא ספק האלבום הדיגיטלי - אלבום תמונות המעוצב מראש ומודפס על גבי נייר לבחירת הלקוח, כך שנוצר מעין ספר תמונות, המכיל את התמונות האישיות והמיוחדות שלנו.

 

אלבום דיגיטלי הוא הדרך החדשה להביע את עצמנו ולהביא לידי ביטוי את הפן האומנותי לא רק בתמונה עצמה, אלא גם באופן בו היא מוצגת. בניגוד לאלבום תמונות רגיל ומסורתי, האלבום הדיגיטלי מאפשר לנו להציג סדרות שלמות של תמונות באופן מיוחד ומעוצב אישית, כך שהמסר שלנו יועבר לא רק באמצעות התוכן של התמונות עצמן, אלא גם דרך האופן בו הן מסודרות ומעוצבות באלבום המוגמר.

 

אלבום דיגיטלי מאפשר לנוע חופש אומנותי רב בתחום אשר היה מקובע וחסר יצירתיות קודם לכן. בעוד שבאלבומי התמונות המסורתיים לא נותר לנו הרבה חופש יצירה מלבד לקבוע את סדר הופעת התמונות, באלבום הדיגיטאלי אנחנו יכולים לעשות ככל העולה על רוחנו - להוסיף כיתוב מסוגנן ומעוצב בין התמונות, לצבוע, לצייר או אפילו למלא בתמונות מסוימות את הרקעים לתמונות שלנו, לשפץ ולעצב מחדש את התמונה עצמה בעזרת כלים לשיפוץ תמונות דיגיטאליות וכד'. עולם האפשרויות וחופש היצירה האומנותי כאן הוא בלתי נגמר, ומאפשר לנו לראשונה להביע את עצמנו באופן אומנותי גם בהכנת אלבום התמונות עצמו. כך, לאחרונה, ניתן לראות אירועים רבים (חתונות, מסיבות יום הולדת וכד'), אשר מתועדים בהקפדה על ידי המצלמה הדיגיטאלית, ואז מועברים באופן משעשע ומעוצב לאלבום תמונות דיגיטלי. כאשר חושבים על כך, מדובר במתנה מושלמת - אלבום התמונות הדיגיטלי מאפשר ליצירתיים שבינינו להכין אלבום מעוצב אשר יתעד באופן אומנותי ונצחי את אותו אירוע משמח שכולנו רוצים לנצור בליבנו.

 

אלבום דיגיטאלי מהווה למעשה נופח אומנותי נוסף שלא היה קיים קודם לכן בעולם הצילום. צילום נחשב כבר מזמן לתחום אומנות לכל דבר ועניין המאפשר לצלם להביע רגשות, דעות, אמוציות וכד', באמצעות עדשת המצלמה. כעת, ניתן לעשות זאת גם בשלב הבא בחייהן של התמונות - בשלב הצגתן לקהל. כך, אלבום המכיל תמונות אומנותיות שצילמנו יכול לשמש בעצמו כבמה להבעת כל מה שבדרך כלל מביעים באומנות. האפשרויות הקיימות הן אינסופיות, כאשר כלים טכנולוגיים דוגמת תוכנת התמונות "פוטושופ" מעניקים לנו אינספור אפשרויות לשפץ, לשנות ובעיקר ליצור רבדים חדשים ואומנותיים בתמונות שלנו ובאופן סידורן והצגתן באלבום הדיגיטלי. מי שמתעניין בפן האומנותי שבעניין, מוזמן לנסות ולהיווכח בעצמו בתחום האומנות החדש שנוצר כאן...

 

באדיבות אתר ג'יפיקס  gpix עיצוב אלבום תמונות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב