דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיער לגברים 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2807 פעמים ]

אנחנו לא נעשים צעירים יותר, והשנים עושות את שלהן. לאט לאט הן נותנות בנו סימנים, קמטים מתחילים לצוץ, שיערות שיבה.. והיד עוד נטויה. התופעות בהחלט כואבות (נפשית), חלקן כואבות מאוד. נשירת שיער או שיער דליל הם אחד הדברים הקשים ביותר לרוב הגברים, ולא בכדי רבים פונים לבצע השתלת שיער או מילויו.

מדוע לטפל בשיער דליל?

נכון, אינכם חייבים לעשות זאת, אך אם תוכלו להרגיש טוב יותר, מדוע לא? מכירים את המשפט: 'היום זה לא מה שהיה פעם'? זה נכון גם כאן. בעבר היו מקובלים הזדקנות מהירה, שקיעת העיניים, חזה נפול, ועוד. אך היום ההיפך הוא הנכון – היום מקובל וטבעי שאנשים מטפלים ומשקיעים בעצמם, כדי שיוכלו היראות טוב יותר ממה שנראו כמה שנים לפני כן. 

הפחד מהיום בו נאבד את השיער הוא פחד שמלווה את רוב הגברים בערך מאמצע שנות העשרים לחייהם. לחלקם יש אב מקריח שדמותו ניצבת למולם תמיד – מאיימת, מפחידה, מזכירה שזה יכול לקרות. אבל למה להשלים עם פגעי הזמן והטבע? טיפולי השתלת שיער הופכים יותר ויותר נפוצים ומקובלים, ובזכותם גברים בכל העולם חוזרים לישון בשקט.

איך תדע שהשיער מתחיל לנשור?

כל אדם בריא מאבד ומשיר שיערות במהלך כל יום. אז איך תדע אם זו נשירת שיער רצינית? אם הכרית מלאה שערות כשאתה מתעורר, אם משיכה קלה ביותר של קווצת שיער מותירה בידך מספר מפחיד של שערות, אם אזורים מסוימים נראים פתאום דלילים יותר – ייתכן שאתה מקריח.

למה זה קורה?

ישנה סברה האומרת שלחץ גורם לאיבוד שיער (למרות שבדרך כלל זה להיפך: איבוד השיער גורם ללחץ). כך או כך, גורמי נשירת שיער אצל אדם בריא הם: תורשה, תזונה בלתי תקינה, מחסור בהורמונים ובברזל או פשוט הזדקנות. כעת, עומדות בפניכם שתי ברירות - להשלים עם המצב או לעבור השתלת שיער.

תופעות המתלוות לנשירת שיער

נשירת שיער יכולה להיות עניין של מה בכך אצל גברים מסוימים, שלא יתרגשו מהעניין כלל. אך יש גברים רבים שהדבר מבייש אותם ומוריד מביטחונם העצמי. זה עלול להשפיע על מצב הרוח, לגרום לדיכאון ואפילו להשפיע לרעה על התפקוד היומיומי בין אנשים ובעבודה.

ההבדל בין השתלת שיער למילויו

השתלת שיער היא בעצם ניתוח קוסמטי - כירורגי שבמהלכו מסירים שיער מאזור מסוים בקרקפת ומשתילים באזור שבו יש התקרחות. אם ניתוח מלחיץ אתכם, תוכלו תמיד לנסות פתרון טבעי - תכשיר למילוי השיער.

תכשיר מילוי שיער יכול לבוא בכמה וריאציות: ספריי שיער, אבקה, קרם ועוד. אלו מפוזרים על האזורים הדלילים ובקלות של מריחת ג'ל נותנים מראה מלא. התוצאה ניכרת לעין תוך מספר שניות בלבד, יורדת בקלות בחפיפה, וחוזר חלילה. לתכשירים אלו יש גם מוצרים משלימים כמו אופטימייזר, שמחזק את תכונות החומר ומשפר את המראה. 

בגלל שתופעת נשירת השיער כל כך נפוצה, בתי המרקחת עמוסים לעייפה בתכשירים המבטיחים שיער מלא, מראה נפוח וצעיר ועוד. אז איך תדעו במה לבחור? בחרו בתכשיר שרופאי עור ממליצים עליו, כזה שיהיה קל לשימוש, עמיד בכל מזג אוויר ואינו מלכלך.

אז במה תבחר - השתלת שיער או בתכשיר למילויו?

קיימת התלבטות מובנת ולגיטימית בין השתלת שיער למילויו. השתלה היא פתרון קבע שתוצאותיו טובות וכזה שמתאים יותר לאנשים שנשירתם במצב מתקדם. אם קשה לכם להחליט בין השתלת שיער לשימוש בתכשיר כלשהו, נסו קודם פתרון טבעי ולפיו תחליטו.



toppik - סיבים בוני שיער






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב