דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד למצוא מציאות בלוח מכירת רכב 

מאת    [ 14/12/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3391 פעמים ]

 

החלטתם שהגיע הזמן לעבור הלאה, למכור את הרכב שלכם ולקנות חדש. עכשיו תתחילו לשנן את המושגים הבאים: מכירת רכב מליסינג, יד ראשונה, מחירון, לוח מכירת רכב, העברת בעלות. את כל אלה ועוד, יש להכיר היטב בזמן קניית או מכירת רכב. לפני המכירה עצמה ישנם עוד עניינים רבים אשר דורשים בדיקה עניינית ומקיפה. 

הסכנות האורבות בקניית או מכירת רכב

הדבר הראשון שעליכם לעשות בתור קונים הוא לבדוק בעין מקצועית את הרכב אותו אתם מתכוונים לרכוש. חשוב לבדוק שמה שדווח לכם עליו הוא אכן המצב בפועל. בתרבות הקומבינה השולטת במחוזותינו, ניתן לא פעם לראות תאונות שנמחקו באורח פלא מספרי הרכב העומד למכירה. לעיתים גם קילומטרים רבים נותרים לא מדווחים, ורק למומחה בתחום יש את הידע המספיק לעלות על הרמאות ולהזהיר את אלה מכם שפחות בעניינים. 

השלב הבא הוא העברת הבעלות. עליכם לבדוק שהרכב לא משועבד - שיעבוד רכב הוא ברוב המקרים תוצאה של חובות שבעל הרכב לא שילם.  אדם שרכבו משועבד לא יכול להעביר את הבעלות עליו, ולא יוכל להשלים תהליך של מכירת רכב.

לוח מכירת רכב

המקום הטוב וההגיוני ביותר למציאת הרכב שאנחנו רוצים לקנות הוא לוח מכירת רכב, והכי קל למצוא כזה באינטרנט. כשמתחילים להשוות בין כלי הרכב המופיעים בלוח, כדאי לקחת בחשבון מספר גורמים: גיל הרכב, ההיסטוריה ה'רפואית' שלו, כמה פעמים הוחלפה הבעלות עליו ומצבו הכללי. 

התמחור הכללי של מכירת רכב הוא פשוט והגיוני: כלי רכב עם קילומטראז' גבוה יימכרו במכיר נמוך מאלה עם קילומטראז' נמוך. מחירוני השוק יאפשרו לכם לקבל אומדן אמיתי של מחיר השוק לכלי הרכב מהדגם והנתונים הרצויים, ובמצב דומה לזה שאתם חפצים בו. 

מכירת רכב כהלכתה

רוצים דווקא למכור כלי רכב ולא לקנות? החוקים זהים. פרסמו מודעה על כך בכל לוח מכירת רכב שתמצאו לנכון, ציינו את כל הפרטים הרלוונטיים וחכו לטלפונים. כדי להגביר את הסיכוי שהטלפונים האלה אכן יגיעו והרכב יימכר במהרה, עשו זאת כמו שצריך:

השלב הראשון בעסקת מכירת רכב הוא להכיר במדויק את השוק בו אתם פועלים. במילים אחרות – שאלו את עצמכם האם המכונית שלכם פופולרית ויש לה ביקוש? אם התשובה היא לא, ייתכן שתצטרכו להוריד את המחיר שאתם דורשים כדי שתצליחו למכור. מצד שני, אם אתם מחזיקים בכלי רכב פופולרי במצב טוב, אין סיבה להתפשר על מחיר. הקונה הנכון יגיע וישלם את המחיר שאתם דורשים בלי למצמץ.

מכירת רכב וקנייתו - למתקדמים

רוצים לעשות עסקה מעולה? חפשו את המציאות. אבל איך מאתרים מציאות בלוח מכירת רכב? בעיקר דרך השקעה ועבודה קשה של בדיקות חוזרות ונשנות כי המציאות בדרך כלל ייחטפו מאוד מהר. למרות הסטיגמות, כדאי להסתכל גם על מודעות של מכירת רכב מליסינג. דווקא שם תוכלו למצוא את המציאות הגדולות ביותר, ובמצב לא רע בכלל. 

אם אתם המוכרים, לא תרצו להיות דווקא בצד של המציאה. יחד עם זאת, חשוב שתשמרו על הגינות במחיר שאתם מבקשים, גם בגלל שאם היום אתם מוכרים – כנראה מחר תקנו. בתור קונים, מציאה היא רכב טוב ואמין שישמור על בטיחותכם לפני הכל, ואם אתם הצד האחראי על מכירת רכב – תתחילו כבר עכשיו לחפש אחר מציאות, שלא יחטפו לכם.

 

 


תמיר מכירת רכב www.tamir-cars.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב