דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבנות וליהנות-על בניית ציפורניים 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2362 פעמים ]

 

ציפורניים יפות ומטופחות זה ללא ספק אחת השאיפות המרכזיות של כל אישה, אך לצערנו לא כל אחת יכולה להתפאר בציפורניים ארוכות טבעיות. ציפורניים נוטות להישבר לפני שהן מגיעות לאורך הרצוי. במטרה לעזור לנו לטפח את הציפורניים שלנו, ולהגשים את חלום הציפורניים הארוכות, פותחה שיטת בניית הציפורניים.

יש להפריד הפרדה מוחלטת בין ציפורניים מודבקות לבין בניית ציפורניים. ציפורניים מודבקות נוטות ליפול מהציפורן הטבעית בתוך כמה ימים, וקשה מאוד לתפקד איתן ביומיום. ציפורניים בנויות, לעומת זאת, מחליפות באופן מושלם את הציפורן האמיתית. יחד עם זאת, מדובר בתהליך שיש לבצע אותו ברמת סטריליות גבוהה במיוחד היות וקיים חשש לזיהומים במהלך העבודה. ברמת העיקרון, אין סיבה טובה לפחד מבניית ציפורניים, אך חשוב לבחור בקפדנות איפה לעשות זאת. להלן נעבור על כל השלבים של בניית ציפורניים.

 

קודם כל הניקיון

כאמור, במהלך בניית ציפורניים חשוב במיוחד לשמור על ידיים נקיות, והדבר אמור הן לגבי קוסמטיקאית שמבצעת את הבנייה, והן לגבי הלקוחה. מסיבה זו, בראש ובראשונה יש לרסס את הידיים של הקוסמטיקאית ואת ידי הלקוחה בתכשיר אנטיביוטי לצורך חיטוי.

 

הכנת הציפורן

אחרי הניקוי, יש לגזור את הציפורניים עד לאזור האצבע, ולאחר מכן למרוח מרכך עור על העור הקשה שמסביב לציפורן. כאשר העור מתרכך, יש לדחוף אותו מהציפורן, ואף לסלק אותו באמצעות צבתית במידת הצורך. לאחר מכן יש למרוח אקולייזר ולשייף את הציפורן. חשוב ביותר לנקות היטב את האבק המתקבל בשיוף.

 

שלב הבנייה

בשלב זה מתאימים את הציפורן המלאכותית לגודל הציפורן הטבעית ומבצעים הדבקה באמצעות דבק מיוחד. חשוב לבצע את העבודה כך שלא יישארו בועות אוויר או שאריות של דבק. דברים אלו ייצרו עבודה לא אסתטית. לאחר ההדבקה, ניתן לבצע גזירה של הציפורניים לאורך הרצוי ולעצב את צורת הציפורן. הצורה נקבעת בהתאם לרצון הלקוחה, ובנוסף רצוי שתתאים לעיצוב הציפורן.

כעת, יש למרוח על המדרגה ממיס טיפס דיסולב ולשייף בהתאם, על מנת לטשטש את הבדלי הגובה. בהמשך מורחים פריימר על הציפורן הטבעית, אך יש להיזהר מפני הגעת החומר לבסיס הציפורן.

 

כפי שניתן להתרשם, מדובר בהליך די פשוט שאפשר בהחלט ליהנות ממנו גם במהלך הטיפול, ובטח ובטח אחריו. בניית ציפורניים מחייבת תחזוקה, אך זאת הדרך היחידה כיום ליהנות מציפורניים ארוכות ומטופחות כל הזמן.

היתרון הגדול של ציפורניים בנויות על פני ציפורניים טבעיות הוא בכך שהבנייה לא תישבר לכן במפתיע ותחייב אתכם בגזירת כל הציפורניים. אתן יכולות להיות בטוחות שאורך הציפורניים יישאר לאורך זמן.

חשוב להדגיש פעם נוספת, הציפורניים שלנו לא אוהבות חיידקים ופטריות, ולכן יש לבחור בקוסמטיקאית המבצעת את העבודה בצורה הנקייה ביותר ולא מתפשרת על עניין ההיגיינה. ניקיון זה השלב הראשון בדרך לציפורניים מטופחות ובנויות היטב.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב