דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Cairo, Petra ,Jerusalem daily departure,- טיולים משולבים וחוצי גבולות הכוללים את ישראל, ירדן ומצרים ביציאות יומיות ומחיר סביר 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 2356 פעמים ]

עד לא מזמן, לערוך טיול הכולל את מצרים – ישראל וירדן היה עניין של כמה אלפי דולרים. טיול קומבינציה הכולל את קהיר, פטרה, מצדה, ירושלים, נצרת ועוד הינו מוצר תיירותי איכותי בעל דרישה גבוהה. השוק הצפון אמריקאי הכולל את ארה"ב וקנדה וכן שווקים כגון השוק הדרום אמריקני, דרום אפריקאי והאוסטרלי מתאפיינים בטיולים ארוכים, עבור התיירים הנמנים על שווקים אלו – טיול של שלושת המדינות הינו דבר ריאלי ולרוב הם יחפשו טיול של 9 ימים ישראל – ירדן ומצרים או אף ארוך יותר.

חברת אהלן אולימפוס זיהתה את המצוקה העצומה של התיירים שחיפשו טיול משולב הכולל את שלוש המדינות ועל כן יצאה במבצע חסר תקדים ל Cairo, Petra & Jerusalem 9 Days  במחיר של 1500 US$ בלבד לאדם.

בתוכנית ייחודית זו הושקעה מחשבה מרובה, התוכנית גמישה במיוחד ויכולה להתחיל ממש בכל יום בשנה במינימום של 2 מטיילים, הטיול יכול להתחיל מקהיר או מנתב"ג וכולל את מרבית האתרים המשמעותיים שבשלושת המדינות. בישראל כולל הטיול בין היתר את נצרת, קיסריה, מצדה וירושלים, הטיול אף כולל טיסה פנימית בין אילת לת"א!!! בירדן כולל הטיול טיול יום לפטרה ולינה במלון 4* בעיר הקיט עקבה, במצרים כולל הטיול את הר סיני – מנזר סנטה קתרינה ואת קהיר עיר הבירה של מצרים לרבות סיור בפירמידות...

טיול מיוחד זה מודרך לרוב באנגלית אך בתיאום מראש (ולעתים במחיר שונה) ניתן להציע את הטיול גם בספרדית, צרפתית, גרמנית ושפות אחרות.

חדשנות בתיירות הנכנסת ובתיירות העסקית הינן אבן יסוד וכלל מנחה בהתנהלות חברת אהלן אולימפוס בע"מ המציעה מגוון פתרונות לתיירים ולאנשי עסקים בביקורם בארץ, במצרים ובירדן. החברה מציעה שרות אישי, אדיב ומיומן סביב השעון במחירים סבירים.

 

 

אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום וניהול אתרי תיירות, טיולי ישראל - ירדן - מצרים 9 ימים ביציאות יומיות החל מ-1500 דולר לאדם בלבד!!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב