דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספר חדש - לשחות באינטרנט 

מאת    [ 26/06/2007 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 6171 פעמים ]




www - העולם המופלא של האינטרנט. בדרך כלל נהוג הביטוי לגלוש באינטרנט והספר הזה מביא את המושג: "לשחות באינטרנט", בים הגדול הזה, תוך לימוד הכלים ואפשרויות השחייה ב... זה הים הגדול, בעולם הווב 1.0 ובעולם ה- ווב 2.0
- עולם ומלואו.

הספר של ד"ר מיקי קריץ: "לשחות באינטרנט" הוא מדריך ללימוד היסודות והסודות של האינטרנט, הישן והחדש. בו כל הכלים של והאפשרויות באינטרנט החדש ווב 2.0, בו הגלישה המתקדמת של זרימה וחיפוש מידע. הספר מלמד בפשטות, צעד אחר צעד, בשימוש בכל הכלים החדשים לפי העיקרון "פשוט וחינם תמיד עדיף". יש בספר שימוש במצגות הדרכה מקוריות, הסבר בפשטות וחזרה לסיכום בכל פרק, בכל אחד מהנושאים. הוא מתחיל מהיכרות ראשונה עם המחשב ומערכת ההפעלה, כולל הגנת המחשב מוירוסים ומתוכנות ריגול ושיפור ביצועיו. עובר דרך הגלישה הראשונה, הכרת רשת האינטרנט ולימוד יסודי של טכניקות החיפוש, של האפשרויות הטובות ביותר לשימוש בגוגל ומוצריו - התמחות בחיפוש מתקדם. לגולש המנוסה יותר, הכוונה למקומות ולתוכנות הטובות ביותר ולימוד השיטות של המקצוענים לחיפוש מידע.


באינטרנט החדש, מנגנונים לשיתוף פעולה בין הגולשים, נותנים היום את הטון ברשת ה - ווב 2.0. נפתחות אפשרויות חדשות: רשתות חברתיות, שיתוף ברשימות מועדפים ובקטעי וידיאו שנאספו ברשת, יומני פגישות וארועים, ניהול בלוג ואתר אישי, קבוצות דיון, אלבומי תמונות, שילוב סרטים, תמונות ושירים בעבודות ומצגות לבית הספר. בעולם החדש הזה: SECOND LIFE, משחקי הדמיה, ספורט ופעולה, משחקים רבי משתתפים, גיימרים והסבר של טכניקות לקניות מוצלחות ובטוחות ברשת.


לאור הפער הדיגיטלי בין הורים וילדים, כשהילדים משיגים את ההורים בידע שלהם ברשת, נזקקים ההורים מאוד לספר כזה שמלמדם בפשטות להכיר את האינטרנט ולשחות בו, תוך שיתוף פעולה והשגחה על ילדיהם. הפער בידע בין הורים וילדים חייב להצטמצם בעזרת ספר כזה, לתועלת ההורים והילדים. ללא סגירת הפער הזה, בלי שההורים ילמדו לשחות באינטרנט, לא יוכלו למלא את אחריותם ומחויבותם ההורית בעולם האינטרנט המדהים והמתחדש הזה. מודגש שבספר יש פרק חשוב מאוד ליחסים בין הורים וילדים על גלישה בטוחה. הפרק מדבר על ביטחון הגולש - שמירה על פרטיותו ואבטחת מידע, על בטחון המחשב - אבטחת המחשב מפריצות ומווירוסים, ועל בטחון המשפחה - הדרכת ילדים, הורים ומורים.
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב