דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וובוקס מציגה - פתרונות CRM ממוקדים 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 2806 פעמים ]

וובוקס מציגה – פתרונות CRM ממוקדים

וובוקס נבחרה להיות המשווקת של פתרונות מבוססי Dynamics CRM לניהול פרויקטים ולשירותי Help Desk. שני הפתרונות, FocusLive PSA  ו- FocusLive Service Desk, יושקו במהלך אוקטובר וישווקו בלעדית על ידי וובוקס המתמחה בשירותי מחשוב במודל SaaS (תוכנה כשירות).

הפיתוחים מסירים את המכשול של תהליכי התאמה והטמעה . נדב פופלבסקי, מנכ"ל וובוקס: "קיים צורך בשוק לפתרונות CRM, שיאפשרו לעסקים ליהנות מהיתרונות של CRM איכותי מבלי להיכנס להשקעות יקרות בפיתוחים והתאמות. לכן החלטנו להוסיף לסל המוצרים פתרונות לצרכים ממוקדים של לקוחות (פתרונות ורטיקאליים) מבוססי Dynamics CRM. הלקוח יוכל לבחור אם לעשות לעצמו התאמות קטנות נוספות או להשתמש במערכת כפי שהיא".

 

FocusLive Service Desk - פתרון CRM ממוקד לעסקים בתחום שירותי ה-Help Desk, לניהול מערכי שירות ותמיכה ללקוחות חיצוניים ופנימיים. פתרון אחד המאפשר אוטומציה מרבית וגמישות, ללא דרישה למשאבי הפעלה יקרים. הפתרון מאפשר לנהל קריאות שירות, ציוד, חוזי שירות ו-SLA, ניהול טכנאים, התראות שונות, העברה אוטומטית של קריאות בין גורמים ועוד. תוספת יעילה היא פורטל שירות עצמי ללקוחות המאפשר להם לפתוח קריאות חדשות דרך אתר האינטרנט של החברה, לצפות בסטאטוס של קריאות קיימות ולעדכן אותן. המערכת מספקת דו"חות, גרפים, Dashboard וכלים חכמים לניתוח הפעילות. כתוצאה מהאוטומציה והשילוב של כל תהליכי המכירות והשיווק בעסק, ניתן לקבל סקירה של °360 של הסטטיסטיקות בעסק שלך, בזמן אמיתי. השירות אידיאלי לחברות היי-טק, בתי תוכנה, חברות בעלות מוקדי שירות לקוחות ובאופן כללי כל חברה שיש לה מוקד תמיכה, שמקבל פניות / קריאות בטלפון או מייל.

FocusLive PSA  - פתרון CRM ממוקד לניהול פרויקטים. נותן למנהלים חשיפה לכל העבודה שמתנהלת בארגון, ומאפשר גם להתאים את הכלים לצורת העבודה של החברה, ובכך תורם להטמעה של דגם ניהולי קבוע בארגון. התמהיל כולל: דיווחי שעות, הוצאות, חוזים וחיובי לקוחות. הפתרון מאפשר לחברות לנהל כל שלב בפרויקט, כולל תכנון תקציבי, שעות, שיבוץ עובדים, תעריפים, וחוזים (FIX או לפי שעה). בהיבט הניהולי והתקציבי, הפתרון מאפשר למנהלי פרויקטים לעקוב אחר מספר פרויקטים במקביל ולצפות בסטאטוס ההתקדמות (למשל לפי ניצול שעות). בפורטל שירות עצמי לעובדים, ניתן לדווח שעות לחיוב עבור פרויקטים ומשימות בהתאם לשיוכן- לא עוד דיווחי שעות מיושנים שאינם מדויקים ומכבידים על המנהלה. תוספת מבורכת היא plug in ל-Outlook המאפשר לדווח באופן אוטומטי פגישות הנמצאות ביומן ה-outlook כדיווחי שעות לפרויקט.

שירות זה אידיאלי לחברות תוכנה שמבצעות פרויקטים, ליועצים שהם פרילנסרים או חברות קטנות, לחברות שמבצעות פרויקטי הנדסה כלשהם, חברות שמספקות שירותי הדרכה או ייעוץ למספר רב של לקוחות ונדרשות לנהל מעקב צמוד על אחוזי ביצוע והשלמה של פרוייקטים / משימות וכמובן לוודא שנושא החיוב מבוצע בצורה מסודרת, יעילה ומהירה

 

נדב פופלבסקי: "כולם יודעים שהאמת הגדולה נמצאת בפרטים הקטנים. אם נסכם את סך הדקות והשעות שמבוזבזות על ניהול לא יעיל, מרדף אחר נתונים וקבלת החלטות על בסיס מידע חלקי ומוטעה, נראה שעסקים מפסידים זמן רב ובעיקר כסף".

ארגונים לא יכולים להזניח השקעות אסטרטגיות כגון מערכות לניהול קשרי לקוחות, והסיכון הכי גדול הוא לא לעשות כלום. כל יום שחולף ללא כלים מתאימים, מונע מהעסק לצמוח ולגדול. הפתרונות שוובוקס מציעה מאפשרים לעסק להתמקד בלקוחות, לחזק קשרי לקוחות קריטיים, ולפיכך להגדיל רווחיות, מבלי להיכנס להשקעות גדולות וללוחות זמנים ארוכים ומתישים.
פופלבסקי מסכם: "אני מאמין שהפתרונות שלנו הם אכן התמהיל הנכון לקהל היעד הנכון".

וובוקס מאפשרת כבר עתה הדגמה, ניתן לבחור בפתרון המתאים ואף להתנסות בו במערכת: www.TESTCRM.com. התוכנות מוצעות כשירות ללא רכישה וללא התקנה.

וובוקס שירותי מחשוב עננים בע"מ, מתמחה במודל  SAAS – תוכנה כשירות – המאפשר ללקוח להשתמש בתוכנה מבלי לבצע רכישה, ללא תחזוקה וללא התחייבות.

כתבה: ענת פרסמן- אשת יחסי ציבור בפרומו, חברה לניהול פרוייקטים בשיווק, מקבוצת קומליין

 

 

 

 

 

 

איל פטרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב