דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות בידיים בטוחות 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3931 פעמים ]

 

הסעות בידיים בטוחות

לרבים מאתנו יש אסוציאציות שונות כאשר אנחנו שומעים את המלה הסעות. הקיבוצניקים נזכרים באוטובוסים הצהובים של המועצה האזורית, אשר עמם היו נוסעים אל בתי הספר האזוריים. עבור הנכים הסעות הם הרכבים המיוחדים, שבהם מותקנים מעלונים ושאר אבזרי-עזר, שעמם הם נוסעים למוסדות החינוך ולטיפולים שונים. במרכזים עירוניים רואים, מדי יום, את הפועלים קשי-היום ממתינים לרכב הסעות של קבלן, קבוע, תורן או מזדמן, שייקח אותם אל פיגומי בניין כל שהוא. הסעות מסודרות מעניקות שקט. אנחנו יודעים שהודות להן נגיע אל מקום מסוים בשעה נקובה, בזמן. אנחנו רק נדרשים לעלות על רכבי הסעות ולרדת מהם. מישהו דואג לניקיון הרכב, לרישיונו, לביטוחיו, לכל התחזוקה הקבועה והשוטפת שלו.

מי פנוי?

יש ערים ברחבי תבל, בעיקר בעולם המערבי, שבהן כאשר יוצאים אל רחוב של עיר גדולה סואנת, אין כל קושי למצוא הסעות. מוניות שגודלן וצבען אחידים מסתובבות ברציפות ברחובות העיר. כך גם בתל-אביב. סביר להניח שלא יידרשו לכם יותר מאשר דקות אחדות של המתנה, כדי שנהגי מוניות יקלטו את הסימן המוסכם הקבוע לעצירתן ויעצרו על ידכם. הסעות במוניות עשויות להיות חוויה מהנה – במקרים שהן אינן סיוט. אפשר להכיר אנשים, להאזין לצרות של אחרים, לשמוע חוכמות -חיים מהנהגים, ובעיקר – להגיע אל מחוז החפץ במהירות רבה יותר מאשר באוטובוס. גם תחבורה סדירה של אוטובוסים עשויה להיחשב כסוג רווח של הסעות.

רכבי הסעות

כבישי ישראל עמוסים מדי יום באין-ספור רכבי הסעות: לבתי ספר, למוסדות שונים, לשדה התעופה, למחנות צבא, למפעלים. בעלי הרכבים העורכים הסעות מודעים לתקנים המחמירים של בטיחות שהם נדרשים לעמוד בהם. רכב הסעות נדרש לבדיקה חודשית על-ידי איש מקצוע מורשה – קצין בטיחות רכב. נהגיהם של רכבים המסיעים תלמידים, לדוגמה, חייבים להיות מצוידים בהיתר מיוחד להסיעם. כמו כן על נהגיהם של רכבי הסעות ילדים חייבים לשאת תעודת יושר. זכותם, אולי אפילו חובתם של מי מכם שמפקידים את ילדיהם בידיו של נהג ברכב הסעות לברר את היות הנהגים מצוידים באישורים הנדרשים על-פי חוק.

שירות הזמנות

אפשר להזמין כיום שירות הסעות באמצעות גלישה באתרים המציעים שירות זה באינטרנט. טופס הזמנה יאפשר לכם לבקש את סוג הנסיעה, מועדה, מספר האנשים בה ועוד. כך תוכלו לקבל הצעות שעשויות להתאים לרצון ובעיקר לצורך שלכם. מותר ורצוי בהחלט לבקש ולקבל פרטים על המוניטין של החברה ואף לבקש ממליצים עליה, האם היא מצויה בפיקוח משרד התחבורה ובמידה שאתם מכירים נהג מסוים העובד אצלה לבקש מהבעלים שהוא יהיה הנהג שלכם. יש לא מעט אנשים שנזקקים לסוג זה של הסעות מדי יום. ככלל, אין כיום בעיה או קושי להשיג הסעות. כאשר אתם מזמינים רכב משירות הסעות אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים: אתם בידיים בטוחות.

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות והשכרת אוטובוסים ומיניבוסים לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי,  עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות* הסעות מאורגנות* בטיחות בהסעות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב