דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות לציבור יחודי 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2492 פעמים ]

 

הסעות לציבור ייחודי

הסעות תלמידים

בכל סוגי הסעות צריכים להינקט כל אמצעי הזהירות הנדרשים, אבל יש תחום שבו הם נדרשים ביתר שאת: הסעות תלמידים. חובת הזהירות היתרה נובעת בין השאר מהיווצרות צווארי-בקבוקים במתחם הכניסה אל בית הספר, שאליו מגיעים ובו חונים, בתחילת יום הלימודים ובסיומו, גם אם לזמן קצר בלבד של העלאת נוסעים והורדתם, רכבי הסעות ורכבים פרטיים של הורי התלמידים ושל מורים ואנשי צוות.

כאשר מדובר בנושא הסעות תלמידים, לא מיותר לחזור פעם אחר פעם על נקודות שהכרח להקפיד עליהן ובהן: הכרח לחגור חגורת בטיחות, חובה להושיב ילד שטרם מלאו לו שלוש בכיסא בטיחות, ליווי של מבוגר לילד נכה או מוגבל, וכמובן – לוודא כי ילדים יורדים בשולי הכביש, במקום שאין בו סכנה. הסעות המיועדות לילדים אינן משחק ילדים.

הסעות נכים

דומה כי אין צורך להדגיש את ייחודן של הסעות נכים. על רכב הסעות המיועד לנכים להיות מצויד ומאובזר בכל מה שנדרש, כדי לאפשר לנכים לנסוע בו בנוחות מיטבית ובבטיחות מרבית. פתח הכניסה והיציאה של רכב הסעות לנכים חייב להיות רחב מספיק למעבר כיסא גלגלים, להיות מצויד במעקה בטיחות, בחגורות מיוחדות המיועדות לחגירת נוסעים היושבים בכיסא גלגלים, מקום ישיבה  שבו אמורים לשבת מלווים.

בשל המורכבות והרגישות הנדרשים מנהגים המקיימים הסעות נכים, החברות שבבעלותן רכבים המיועדים להסעתם מקפידות על בחירתם ומוודאות שהנהגים מורשים ומוכשרים להסיע את נוסעיהם בעלי המוגבלויות. עם הזמן הופכים נהגים של רכבי הסעות לנכים למלוויהם הנאמנים. היכרותם הממושכת את סוג המגבלה של הנוסעים עמם מקלה הן על הנהג והן על הנוסעים את הנסיעה.  מקובל להניח, כי חוזק של שרשרת נמדד לפי החוזק של החוליה החלשה בה.  בתחום הסעות  ניתן לקבוע, כי טיבה של חברה נקבע על-פי טיב השירות שהיא מעניקה לנזקקים לו ביותר.

אמנת שירות

בעולם אידיאלי כל ספקי שירות, בכל תחום שהוא, מחויבים לאמנה, אשר כלולה בה התחייבות מפורשת להעניק ללקוחותיהם שירות שיבטא מחויבות זו מכל בחינה ומכל היבט. יהיו מי מכם שוודאי יתפלאו אבל יש חברות הסעות שיש להן אמנת שירות. על-פי אמנה זו מתחייבת החברה המספקת שירות הסעות להכשרה מקצועית בלתי מתפשרת של נהגיה, להקפיד על קיומם של כל אמצעי הזהירות המחייבים בחוק, לעמוד ללא תנאי בלוח זמנים שנקבע מראש והוסכם עליו.

חברת הסעות המקפידה על נהיגה, תרתי משמע, על-פי אמנת שירות מחייבת, מקפידה על כבודם של הנוסעים ועושה כל שלאל ידה כדי לספק לו תנאים לנסיעה שקטה, בטוחה והגעה אל היעד המבוקש בזמן, ללא עיכובים וללא דחיות. חברות הסעות מצליחות רואות בלקוחותיהם את המשאב היקר ביותר שלהן ומשקיעות כל משאב נדרש ועל מאמץ אפשרי על-מנת להעניק לו את הטוב שהוא זכאי וראוי לו מעצם היותו צרכן של שירות הסעות. חברות הסעות לציבור ייחודי מאפשרות לכל ציבור לקבל את השירות הטוב ביותר הרצוי לו.

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות והשכרת אוטובוסים ומיניבוסים לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי,  עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות* הסעות מאורגנות* בטיחות בהסעות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב