דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: כמה פרטים 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1966 פעמים ]

היום קידום בגוגל נחשב לטרנד שהוא הכרחי לכל עסק או חברה שמכבדת את עצמה. האתר שלך, בעל העסק, הוא כרטיס הביקור שלך, ועסק שאין ברשותו אתר, ובטח שאין לו קידום בגוגל, הוא כמו עסק שאין לו כרטיסי ביקור לחלק ללקוחות. זה עושה רושם חובבני ולא רציני. מצד שני, אי אפשר להשקיע רק במימון קידום לגוגל. גם האתר שלך צריך להראות איכותי, נעים ואסטטי. אז לפני שאתה מעביר את פרויקט הקמת האתר שלך לחבר קרוב שמציע שיעשה את האתר דרך תוכנת וורד, תחשוב שוב. גם אם השקעת כסף רב ושילמת שמישהו יעשה לך קידום לגוגל לאתר, אתר המעוצב באופן חובבני עלול לגרום לנזק תדמיתי כבד. כך שאל תחשוב רק על קידום בגוגל ובכך תזניח את הפן האסטטי. 

היום חברות רבות שמציעות קידום בגוגל לעסקים מציעות ללקוח, לצד שרותי הקמה ועיצוב האתר,  גם מערכת לניהול תוכן. מדובר בממשק ידידותי ונוח שישמש אותך לעדכון האתר שלך מבלי להיות תלוי בחברה עצמה.
כמובן, אתה צריך לדעת להפעיל את המחשב ולפתוח את הדפדפן אינטרנט שלך, מה שנשמע מובן מאליו אבל עשוי להיות מבהיל עד אימה עבור הרבה מאוד אנשים. וכך לקוחות רבים שמשלמים עבור קידום בגוגל, מעדיפים לא להתעסק עם ממשק ניהול האתר שלהם, מפחד שהוא עשוי לאכול אותם, או מפחד שהם יכולים לפגום בנושא קידום בגוגל בדרך כלשהיא. ואכן, הם צודקים במידה מסוימת, כי התעסקות עם המלל שהושקעו בו שעות על גבי שעות בהכנתו עבור קידום בגוגל (אורגאני, כמובן), הוא בעצם התעסקות עם גוגל. אם נכנסת לממשק ניהול האתר שלך ומחקת בטעות טקסט כלשהוא – יכול להיות שגרמת לנזק בלתי הפיך בתוצאות קידום בגוגל. 
הפחד כנראה יגרום לכך שתמשיך לשלם סכום חודשי קבוע על אחזקה – כלומר, עובד החברה יכנס לאתר ויעדכן לך אותו על בסיס קבוע. כמובן, תוכל לנצל את זה לטובתך, ולהתקשר לחברה מידי יום ולבקש שיזיזו את אחת התמונות בעמוד כלשהוא פיקסל אחד ימינה, ביום השני תבקש להחליף את התמונות בגלריה, ביום השלישי תתקשר לשנות פרט כלשהוא בפרטי ההתקשרות בעמוד צור קשר, וביום הרביעי תתקשר בשביל לבקש שיחזירו אותו. יתכן שכך תדבק בך סטיגמה של קרצייה, ויתחמקו מהטלפונים שלך בחברת האינטרנט. מזל שהלקוח הישראלי למד כבר ממזמן שהוא יכול להזיז עניינים באופן מהיר במפתיע באמצעות הנשק האולטימטיבי של יום הדין: צרחות ואיומים שאם לא יתייחסו אליו עכשיו ומיד הוא מפוצץ ת'עיסקה ומפסיק לשלם.
קידום בגוגל – הלקוח האידיאלי עבור חברות אחזקה/עיצוב/הקמה/קידום בגוגל הוא הלקוח שלא נכנס לפרטים. לא, זה לא הלקוח שיתקשר כל יום וישאל למה הוא עדיין לא מקודם בגוגל, למרות שהתחילו את הקידום לאתר שלו רק אתמול. 

Mayoo קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב