דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסך ניסאן מורשה - פרקטיקה של אמינות 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 3009 פעמים ]

איך אתם בוחרים את המוסך לרכב שלכם? לפי הקרבה למקום מגוריכם? המלצות מחברים? פרסומים באמצעי התקשורת? המציאות מלמדת שמרבית האנשים בוחרים את המוסך שאליו הם יביאו את הרכב שלהם לטיפול בעיקר על פי השיקול הכלכלי. ואין זה פלא. כשעלות הטיפולים במוסך (הן הטיפולים השוטפים והן הטיפולים החריגים) יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים מדי שנה, זה כלל לא מפתיע שאנשים בוחרים את המוסך שלהם לפי החור שבגרוש. אלא שהשיקול הכלכלי, גם אם הוא אולי שיקול נכון כשמדובר במוצרים ובשירותים אחרים, יכול לעלות לכם בחייכם כשמדובר בבחירת מוסך.

מוסך ניסאן מורשה – המקום הבטוח לרכב שלכם

אם למשל ברשותכם רכב מתוצרת ניסאן, עומדות בפניכם שלוש אפשרויות: לגשת למוסך פיראטי, למוסך פרטי מורשה או למוסך מורשה יבואן, דהיינו - מוסך ניסאן. אין ספק שמוסך פיראטי יציע לכם את המחיר הזול ביותר מבין השלושה. אולם החיסכון הזה עלול לעלות לכם ביוקר.
מוסך פיראטי הוא מוסך שפועל ללא רישיון וללא פיקוח של משרד התחבורה. בדרך כלל עובדים בו "חאפרים" למיניהם, חסרי הכשרה מקצועית מסודרת בטיפול ברכבים חדשים, או לצורך העניין בכל דגמי הרכבים של ניסאן. כמו כן, מוסך פיראטי עושה שימוש בחלפים שאינם מקוריים ושזהות יצרנם היא בבחינת תעלומה.

במציאות שכזו אתם אף פעם לא יכולים לדעת מהו טיב העבודה שבוצעה ברכב שלכם. וכשהעבודה מתבצעת ללא רישיון, בהיעדר פיקוח, עם חלפים שמקורם לא ידוע ועל ידי אנשים חסרי הכשרה מתאימה, לא מן הנמנע שיעשו טעויות במהלכה. וטעויות בטיפול ברכב עלולות לעלות לכם בחייכם.
רק במוסך ניסאן מורשה אתם יכולים להיות בטוחים שהרכב שלכם מקבל את הטיפול המקצועי והמתאים ביותר עבורו.

מוסך ניסאן מורשה – כי אין מחיר לשקט נפשי

מוסך ניסן הוא אמנם האפשרות היקרה ביותר מבין שלושת סוגי המוסכים, אולם הוא שווה כל שקל שתשלמו לו. לעלות היקרה של הטיפולים במוסך ניסאן יש סיבות טובות וחשובות. קודם כל, הוא מוסך שפועל ברישיון ותחת פיקוח של משרד התחבורה. שנית כל, כמוסך מורשה מטעם חברת ניסאן, הוא מחויב לרכוש ממנה את כל הידע הדרוש לטיפול בכל סוגי הרכבים שלה, ולעבוד אך ורק "לפי הספר". כמו כן, עליו לשלוח את עובדיו להשתלמויות תקופתיות מטעם החברה, כדי שיתעדכנו בחידושים האחרונים ברכבי ניסאן. זאת ועוד, מוסך ניסאן מחויב להשתמש אך ורק בחלקי חילוף מקוריים. כל אלו מביאים להוצאות גבוהות של המוסך (בנוסף להוצאות התפעול הרגילות), ולכן אנו נדרשים לשלם לו יותר כסף עבור כל טיפול לרכב שלנו.

גם אם מוסך פרטי מורשה יכול לספק לנו את אותה עבודה, באותה האיכות אך במחיר זול יותר ממוסך ניסאן, הרי שמוסך ניסאן יכול להעניק לכם דבר אחד שלמוסך פרטי אין: שקט נפשי. רק במוסך ניסאן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהרכב שלכם מקבל את הטיפול המתאים לו, בהתאם להוראות היצרן. רק במוסך ניסאן אתם יודעים שיש לכם "אבא ואימא", דהיינו כתובת ברורה, אליה תוכלו לפנות במקרים של תקלה חוזרת. רק עם מוסך ניסאן אתם יכולים לזכות בשקט הנפשי הנובע מן הידיעה שאתם ובני משפחתכם נוסעים ברכב בטיחותי, שעבר טיפול מקצועי, על ידי אנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר. ולשקט הנפשי שלכם, כמו גם לבטיחות של חיי משפחתכם, אין מחיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב