דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: סבלנות 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1900 פעמים ]

היום, חברות המציעות קידום לגוגל צצות כמו פטריות אחרי הגשם, ואנחנו מוצפים בשפע של הבטחות שלהן לקדם את האתר שלנו הישר לעמוד הראשון בגוגל ולחשוף אותנו להמוני לקוחות פוטנציאליים שירדפו אחרינו בטלפונים וירפדו את חשבון הבנק שלנו. חברות ועסקים רבים סוגרות עסקה עם חברת קידום בגוגל מבלי להבין דברים רבים ומתוך בורות מוחלטת. במידה ואתם רוצים לקחת את שרותיה של חברת קידום אתרים, חשוב לברר עימה את הנקודות החשובות האלו אודות קידום בגוגל: לאן האתר שלי יקודם? לעמוד הראשון או לעמוד השני? מה אתם בעצם מבטיחים לי? באיזה מקום האתר יהיה לאחר תהליך קידום בגוגל? ומה קורה אחריי חודש-חודשיים, שאני רואה שהאתר שלי עדיין לא קודם למקום הרצוי? האם האתר שלי מקודם כל תקופה מסוימת או שמדובר בקידום בגוגל על בסיס חד פעמי?
קידום בגוגל הוא כלי רב ערך, וחברת קידום אתרים הידועה בהשגת תוצאות מצוינת היא אכן בעלת הכוח לדחוף לך אתר שאינו מעוצב, כעור ופשטני עד אימה. אל תקבל כל מה שמוצע לך, וכדאי מאוד שתתייעץ עם עוד אנשים לגבי האתר שמציעים לך.
קידום בגוגל זה לא הכול, ואם לא כל הלקוחות שלך עיוורים ולקויי ראיה, כדאי שתתחשב בעוד גורמים המשפיעים על תדמית האתר, כמו עיצוב. פלטת הצבעים שתאפיין את האתר שלך היא בעלת חשיבות רבה, ובלתי מודעת, על רוב הגולשים. לכל צבע יש את המשמעות שלו ואת היכולת להרים אתר או להוריד אותו לתחתית. כמובן שיש צבעים שהם טרנדים יותר מאחרים, והיום צבעי רקע ניטרליים – כמו לבן וגווני אפור  – הם אופנתיים ביותר. מינימליזם היא בהחלט ערך אסתטי מוערך היום, ואין ספק ש-Less is more. גם התוכן המוכן עבורך לצרכי קידום בגוגל הוא חשוב, וטעויות כתיב והעדר פסיקים עלולים לגרום לקהל היותר דקדקן שלך לחשוב שאנשי השיווק והתוכן של האתר הם אנלפבייתים "אהבלים". נכון שתוכן טקסטואלי עבור קידום בגוגל בדרך כלל מעניין רק את גוגל, ולא כולם ישבו ויקראו אותו, אבל יהיו גם יהיו אנשים שכן יתעניינו בו. ולכן, לא רק עיצוב חובבני יכול לפגום בתדמית העסק שלך, גם תוכן ברמה נמוכה מאוד עלול להפחית מערך האתר שלך בעייני הגולשים. מתוך בורות, הרבה לקוחות ישראליים עצבניים ידרשו להקים אתר ביומיים ולראות תוצאות קידום בגוגל כבר אחרי שלושה ימים. קידום בגוגל והקמת אתר הוא בהחלט פרויקט המתפרש על פני תקופה מסוימת, ורצוי לגשת לפרויקט זה לא מתוך לחץ והיסטריה.

Mayoo קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב