דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבית הזה הוא שלי! 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2224 פעמים ]

 

אז הגעתם לשלב הזה בחייכם, השלב המעיד כי אתם באמת, אבל באמת, ילדים גדולים -  קניית דירה. כן כן, די לדירות השכורות, די לבעלי בית דקדקנים, די למעברים כל כמה שנים... אתם מכים שורש, ולראשונה בחייכם פותחים באתר מציאת הדירות שליווה אתכם במשך השנים את הלשונית שמעולם לא העזתם אפילו לפזול לכיוונה, לשונית ה-'דירות למכירה'.

לתהליך המעבר מדירה שכורה לדירה שהיא שלכם ישנה גם משמעות כלכלית; אם עד כה שילמתם דמי שכירות כל חודש, ובתום החוזה עזבתם את הדירה או פצחתם בריקוד תשלומי השכירות בשנית, כאשר הכסף מתנדף לו לידיו של איש זר, כעת הסכום החודשי שתוציאו על מקום מגוריכם הופך מהוצאה גרידא להשקעה. הרי בתום תכנית התשלומים הדירה תהיה שלכם, ועם כל תשלום שיורד מחשבון הבנק, עוד חלק של הדירה הופך לקניינכם הפרטי! במילים אחרות, דירות למכירה הן לא רק פתרון לבעיית מגורים, הן גם השקעה לכל דבר, וכמו שתשקלו בכובד ראש השקעה במניות או בעסק חדש, כך עליכם לשקול השקעה בדירה.

 

כיצד למצוא דירות למכירה?

איתור דירות למכירה הינו תהליך שאין להתייחס אליו בקלות ראש. תרצו לעשות סקר שוק מקיף ולבדוק את כל האופציות שעומדות בפניכם לפני שתקחו את ההחלטה הסופית. ישנם מספר אפיקים שונים דרכם תוכלו לתקוף את מטרת הציד.

קיימים אתרי אינטרנט רבים המפרסמים שלל דירות למכירה, חדשות מן הקופסא, או יד שניה (שלישית, רביעית וכן הלאה...). סוכנויות נדל"ן גם הן כלי עזר מצויין למטרת חיפוש דירות למכירה, שם מנוע החיפוש הממוחשב יוחלף על ידי פנים וקול בשר ודם, מה שיכול להפוך את התהליך לנעים הרבה יותר, ואולי גם אפקטיבי יותר, אם מצאתם את הסוכנות הנכונה בעבורכם. מעבר לשני אמצעים אלו כמובן תוכלו לפתוח עיניכם ולשים לב לשלטי חוצות, מודעות בעיתונים, בטלוויזיה וכדומה. אם הינכם יודעים מראש מהו איזור המגורים בו אם מעוניינים למצוא דירה, גם טיול רגלי או ברכב בשכונה המיועדת יכול להניב תוצאות מעניינות. במהלך ה'טיול' הסתכלו סביב וחפשו שלטים של 'דירות למכירה' או של פרוייקטים לנד"לן מיוחדים, אולי תגלו שבדיוק ברחוב האהוב עליכם ביותר בונים בניין חדש ואטרקטיבי המציע דירות למכירה.

אחד היתרונות הגדולים בקניית דירה חדשה כחלק מפרוייקט נדל"ן למשל, הוא האפשרות שלכם להיות מעורבים בעיצוב הפנים של הדירה. תוכלו לקחת חלק בבחירת הברזים, הכיורים, האסלות, מוצרי תאורה, דלתות, ועוד שלל אלמנטים בדירה שבדירה יד שניה יהיה קשה יותר להחליף ולהתאים לטעמכם. כמו במערכון של 'ארץ נהדרת' תזכו לבחור אם צבעי השיש בכניסה יהיו "כחול או סגול", ואם בכניסה לבניין הקבלן יזכור לשים רמפה...

 

דירות למכירה- הכיף רק מתחיל

לאחר שלב בחירת הדירה או שלב הבנייה ה'קבלני', הכיף האמיתי מתחיל. סוף סוף השקעה בעיצוב הבית משתלמת. אתם תהנו מפירות עיצוב הפנים שלכם למשך שנים, ולכן שווה להשקיע בבחירת ריהוט, אביזרים מיוחדים לבית, גופי תאורה, צבעי קיר, טפטים או מדבקות קיר, שטיחים, כל הפריטים אשר יהפכו את הדירה מסתם עוד דירה, לבית שלכם!

לוח הדירות  www.nadlan.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב