דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האימפריה של הקידום 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2082 פעמים ]

קידום בגוגל הוא נושא חם היום כמו לחמניות טריות. גוגל נמצאת במגמת עליה והיא ללא ספק אימפריה משגשגת ופורחת. לא יהיה מפתיע אם בעוד כמה שנים היא תקבל מדינה שלה, עם דגלים מתנופפים ופסלי חוצות של עכבישים רובוטיים מכאניים.
כשמדברים על קידום בגוגל בדרך כלל מתכוונים לקידום אורגאני, כלומר - קידום בגוגל שמופיע בראש תוצאות החיפוש ולא בקישורים הממומנים שנמצאים בשולי העמוד - שבעליהם משלמים עליהם לפי כמות הקלקות. מחקרים שנעשו אודות קידום בגוגל מראים שרוב הגולשים מבקרים באתרים שמופיעים בתוצאות החיפוש, ומעדיפים אותם על תוצאות החיפוש הממומנות. עובדה זו מראה  שהגולשים אכן מאמינים שגוגל מביא להם תוצאות מהימנות ואמיתיות עבור מילות החיפוש. אך אתם בוודאי יודעים יותר טוב! התוצאות הכי גבוהות בעמודי החיפוש הן אלה שבעליהן שילמו בעין יפה עבור קידום בגוגל. ולכן זה מאוד מתמיה, כי המונח "אורגאני", כוונתו למוצר שבהפקתו אין שימוש בחומרים חיצוניים כמו כימיקלים, דשנים, תרופות וכו'.  לעומת זאת, קידום גוגל מסוג "אורגאני" הוא טבעי ואורגאני בערך כמו בריטני ספירס. מה בדיוק אורגאני באתר שמופיע בראש התוצאות ושעל קידומו עמלו מקדמי אתרים שעות על גבי שעות?
קידום בגוגל הוא תחום שמצריך, בין היתר, כתיבת מאמרים. בכל מאמר משובצים כמו פנינים יקרות - מילות מפתח. על כל מילת מפתח בתוצאות קידום בגוגל, מקדמי האתרים עובדים שעות על גבי שעות בכתיבת מאמרים תוך כדי ציות מלא לכללים נוקשים. קידום בגוגל משמעותו לא רק עבודה קשה ומאומצת – אלא גם הליכה על ביציים: גוגל לוקח ברצינות את הדיברה "אל תגנוב", ואתר המשתמש בתוכן מועתק (ומופיע בתוצאות אורגאניות), עלול להיזרק ממנוע החיפוש. במידה ונענשתם על ידי גוגל, תצטרכו לשבור את הראש מדוע זה קרה ואיך האתר שלכם עבר על החוקים, ואחר כך להחליט מה עושים כדי לחזור לפלטפורמת הפרסום הפופולארית בעולם – ולא, לא מדובר בפרוצדורה בירוקרטית פשוטה ומהירה.
במידה ויש לכם כבר אתר ברשת, יתכן שתרצו לרענן אותו לאחר תקופה מסוימת. אולי תרצו - להחליף את מבנה האתר? לשנות את מיקום הכפתורים? להחליף צבעים? לשנות את התוכן? להחליף מלל? בגלל העניין העדין - קידום בגוגל, כל שינוי מזערי באתר דורש החלטות מרובות וכבדות ראש שלא תביישנה את ממשלת ארצות הברית בהתכנסות חירום לפני מלחמה. הפחד שמה יגרם נזק לאתר ולמאמצים של קידום בגוגל, מסרס אותנו לעיתים ומונע מאיתנו לגעת בתוכן האתר, ובמיוחד בטקסט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב