דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גוגל והחוקים החדשים 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1833 פעמים ]

גוגל, מנוע החיפוש מספר אחד בעולם, הביא עימו חוקים חדשים ונוקשים למשחק. קידום בגוגל נהיה אחד הדברים החיוניים בדרך לפרסום האתר שלך, בין אם אתה אדם פרטי או בעלים של עסק.
זאת ועוד: במידה והפרת את החוקים של קידום בגוגל (הכוונה לקידום אורגאני, ולא לקידום ממומן) והצלחת להרגיז את גוגל בחוסר זהירותך (באמצעות כפל תכנים, טקסטים מוסווים – ועוד טריקים שחשבת שיקדמו את האתר שלך), סופך להיבעט מהמגרש ולהמתין בבושת פנים בחוץ. הדבר היחיד שנותר לך לעשות הוא לקנות זר פרחים ולזרוק אותו על המצבה ששם העסק שלך מתנוסס עליה.
קידום בגוגל מביא משמעות חדשה לדברי אריסטו שנאמרו לפני אלפי שנים: "אני חושב, משמע אני קיים", רק שהיום אריסטו היקר היה אומר, "אני מממן קידום בגוגל, משמע אני קיים".
במידה והאתר שלך אכן נבעט לכל הרוחות, תוכל להתחיל בתהליך מייגע של בירוקרטיה ולהגיש לגוגל טפסים מפה ועד יפן,  בהם אתה מתחנן שהאתר שלך ישוב להופיע בדפי החיפוש של המנוע הקריזיונר מספר אחד בעולם. אבל לא תמיד היה גוגל השליט העריץ והמלך שהבלתי מעורער של עולם הפרסום באינטרנט, והייתה תקופה בה קידום בגוגל היה חסר משמעות:
לפני הרבה מאוד שנים, בעידן קדום שכבר נעלם מהעולם, היו ברשת האינטרנט כמה מנועי חיפוש שחיו בשלום זה לצד זה. זקני הדור עוד יכולים לזכור מבעד למסך של ערפל, מנועי חיפוש ישראליים כמו תפוז, זולו, וואלה, נענע ועוד. ברשימת מנועי החיפוש הזרים היה אפשר למנות את לייקוס, יאהו, גאוסיטיס, ועוד מנוע אלמוני ולא חשוב – גוגל.  עם הזמן גוגל צמח והתרחב לממדי ענק ואכל את מנועי החיפוש בזה אחר כך זה.  הקשישים מביניכם עוד זוכרים את הפונקציה שהיום מעלה אבק בדפדפן שלכם וסתם תופסת פיקסלים מיותרים: ה"סימניות", או בשמם האחר - ה"מועדפים".
היום צמד המילים קידום בגוגל מוכר לכל בעלים של עסק, בין אם העסק קטן או גדול.
בעל עסק, רוצה לפרסם את העסק שלך? יש לי רק שתי מילים בשבילך: קידום בגוגל. בעל עסק, רוצה חשיפה? קידום בגוגל. רוצה להגדיל את מאגר הלקוחות ולקבל יותר פניות? קידום בגוגל. רוצה בננה? קידום בגוגל.  רוצה אתר מעלף ומרשים עם עיצוב יוקרתי ואלגנטי? למה לטרוח בעיצוב האתר, כשאפשר להשקיע ב...קידום בגוגל. גם אתר כעור במיוחד שעוצב על ידי בעליו בתוכנת וורד, ומציג כיתוב וורוד בוהק על פני רקע סגול זרחני, יזכה להכרה משמעותית, אם בעליו השקיע מספיק במימון קידום לגוגל. אתר זה יתנוסס בדף הראשון בגוגל, למעלה, ויתריס בפני כל האנשים: אני קיים.

אתר על קידום אתרים: http://iashvilihospital.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב