דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי- חשיבותה של רצינות 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2031 פעמים ]

דמיינו בנפשכם את אוניית הטיטניק הלבנה, עם כל נוסעיה והכבודה יקרת הערך שלה,  שטה בים על פני הגלים הרכים והתכולים כאשר ברקע מתנגנים צלילי תזמורת נעימים....אך לפתע פתאום, האנייה  עולה על קרחון מתפצלת לשניים, שני חלקיה הנוסעים והמטען היקר, כולל לאונרדו דה קפריו,  שוקעים במצלות הים. רק לאחר מאה שנה מלחים עזי מצח מושים מהים את הכבודה שהשתמרה  ושולחים אותו הישר למטרו במוזיאון ניו יורק. כל מי שחולף על פני התצוגה במוזיאון מצקצק בלשונו ואומר אחחח....יד הגורל ....נכון?

 

לא נכון! לא יד הגורל ולא בטיח, אלא רב חובל אירי שיכור שלא יכול היה להתאפק מלשתות עוד כוס גינס בעודו מוביל את הספינה,נוסעיה וכל הכבודה שבה... זוהי לפחות אחת התאוריות שאני פעם קראתי עליהן.

 

היום, תודה לאל, העברת סחורה ואנשים אינה עניין של מה בכך. סטנדרטים, תקנים ואמנות בינלאומיות מפקחים  בחומרה על התחום ובפרט על שילוח בינלאומי.  בישראל כמו מדינות אחרות בעולם המערבי ישנו פיקוח של מכון התקנים המקומי.

וזה הדבר  הראשון שעליכם לבדוק כאשר אתם בוחרים חברה בנושא  שילוח בינלאומי. בין אם באוויר, בים או ביבשה, שילוח בינלאומי חייב קודם כל להיות בעל תעודה ממכון התקנים הישראלי, ולהקפיד על הכללים והחוקים הכרוכים בהעברת סחורה ממדינה למדינה. טעות חמורה היא לעבוד עם חברה שמחפפת ברגולציות ותקנים, ומעגלת פינות. זהו סיכון מיותר עבורך בעל העסק. סיכון שעלול לעלות לך, בסופו של דבר, ביוקר.

שנית, חשוב מאוד שחבר המתמחה בנושא  שילוח בינלאומי תהיה בעלת ניסיון וותק של כמה עשרות שנים. רק חברה עם  ניסיון רב שנים  תדע איך לנהל את התהליך המורכב של שליחת סחורה ממדינה מדינה תוך עמידה בלוח זמנים אותו קבעתם מראש. כאמור, שילוח בינלאומי הוא תחום שכרוך בהרבה לוגיסטיקה ותפעול,  ורק ידיים מיומנות ומנוסות תדענה איך לבצע את כל הפעולות במקביל.

שלישית, ודאו שחברת השילוח תדע להתמודד עם הפרוצדורות של משרדי הממשלה השונים, וחשוב מכך עם בעיות בירוקרטיות שצצות לעיתים קרובות בארגונים גדולים בשירות הציבורי . למשל, חשוב שנציג החברה בנושא שילוח בינלאומי ידע ל"הסדיר עניינים" באמצעות שיחת טלפון עם פקיד אחד ולא עשרים. כי כמו שאומרים באנגלית זמן הוא כסף, ובמקרה הזה הכסף הוא שלך- בעל העסק. וודאו גם שאת הבירוקרטיה הממשלתית בתחום השילוח החברה תדע לנהל לא רק בישראל אלא גם במדינה ממנה הסחורה מגיעה או לחילופין אמורה להגיע.

רביעית, בדקו שחבר בנושא  שילוח בינלאומי תוכל לייעץ לכם ב"נושאים שמסביב" להעברת הסחורה, כמו למשל המרת מטבע, מכסים, אופן אריזה, מטענים חריגים ועוד. כל אלו הם חלק מהתהליך וחברת השילוח בה אתם בוחרים אמורה להתמצא בכל אחד מהתחומים האלו.

חמישית, יחד עם הוותק והניסיון צריכות להיות גם המלצות מחברות מוכרות בשוק. תוכלו לישון הרבה יותר טוב בלילה אם תדעו שאת השירות שחברת השילוח עומדת לעשות עבורכם היא בצעה בעבר גם עבור

 ארגון, או ארגונים,גדולים  מישראל.

לסיכום , אל תהיו שפני ניסיון של  חברות חדשות ו"ירוקות" בנושא  שילוח בינלאומי-חברות  שמדברות הרבה ומובילות מעט.

וודאו שאתם עובדים עם חברה אמינה, ותיקה ומוכרת שמכירה את העניינים בים באויר וביבשה ותפקח על תהליך העברת הסחורה מבלי שאתם, בעלי העסק, תצטרכו להשקיע אנרגיה זמן וכסף מיותרים בענייני לוגיסטיקה ותפעול. את האנרגיות והמרץ שלכם תשקיעו ביצירת הזדמנויות עסקיות, בפרסום וחידוש העסק.....ובלהיות מקום ראשון. בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב