דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוויה ושמה רילוקיישן 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2122 פעמים ]

לפעמים נדמה שהחיים בארץ הם מירוץ. מסיימים תיכון נכנסים לצבא, עושים טיול קצרצר לחו"ל, נרשמים לאוניברסיטה, מקבלים תואר, מוצאים מקום עבודה טוב, וכך הסיפור ממשיך- לא נחים לרגע.  לא שאתה  מתלונן- אתה נהנה מהבחירות שעשית-  מהעבודה שלך,  החברים והמשפחה, אבל לפעמים אתה מוצא את עצמך מדמיין על מציאות אחרת...

בוקר בהיר אחד,  קוראים לך למשרד כדי לבשר לך שבזכות היותך "משקיען" עובד כה מוכשר,  החליטו לעשות לך רילוקיישן- להעביר אותך לסניף אחר במדינה אחרת בקצה השני של העולם כדי שאתה במו ידיך תוכל לקדם את הסניף החדש. החיים אמנם לא עוצרים אתה תמשיך לעבוד ולשלם חשבונות, אבל הם בהחלט מקבלים תפנית חדשה ומרגשת.

זאת ההזדמנות שלך לקחת "טיים אוף" מהלחץ, שלעיתים נדמה כי הוא נמצא באוויר הישראלי. ההזדמנות שלך לחיות במדינה אחרת עם טעמים וניחוחות חדשים, וללמוד שפה חדשה ובכלל לעשות מעשה לא שגרתי שמעטים זוכים לחוות. עבורך, זוהי המשמעות האמיתית של רילוקיישן.

רילוקיישן הוא אמנם כל הדברים הנהדרים הללו, אך יש בו צד נוסף. כשם שמאחורי סרט נפלא ישנם מאות אנשים שנטלו חלק בהפקתו (קראתם פעם את הכתוביות אחרי הסרט גלדיאטור?) גם כאן יש את הצד התפעולי הלוגיסטי שדורש ניסיון עבודה קשה ובמקרים מסוימים גם יצירתיות.

את הצד הלוגיסטי של רילוקיישן עדיף שלא תכיר. עדיף,  שהמלה רילוקיישן תמשיך לייצג את הגשמת חלומותיך ולא עבודה מתישה שלא יהיה לך מושג איפה להתחיל בה.

רילוקיישן מקצועי יבטיח שתעבור את רשויות המכס במדינה הזרה בלי להתעכב ובלי להתקל בקושי בלתי צפוי. רילוקיישן בעל ידע וניסיון יכיר את חוקי המכס של כל מדינה ומדינה וידאג שכבודתך תעבור בשלום בלי שתעוכב או חלילה תושמד כתוצאה מדיווח לא מדויק, שעלול להתבצע בתום לב מפאת חוסר ידע.

רילוקיישן יוכל גם לייעץ לך בנושא אריזת המטען האישי שלך ויוכל לבצע את האריזה בעצמו בתאריך בו אתה תקבע מראש. כך תוכל לפנות את הימים שלפני הנסיעה לפגישות עם המשפחה והחברים, ולא להתעסק עם איך, לכל הרוחות, אורזים את המראה מבלי שהיא תשבר.

ואחרי שהכבודה שלך תעבור את רשויות המכס הזרות, תוכל לסמוך על החברה בתחום רילוקיישן שתעביר את חפציך בבטחה עד לביתך החדש וגם כאן תוכל לסמוך על כך שלא יהיו תקלות או עגמת נפש מצידך, ושהכבודה תגיע בשלום ובבטחה לביתך החדש.

כדי להחליק את המעבר למדינה חדשה צריך לבצע רילוקיישן מקצועי גם של החפצים האישיים שלך. הרי לא תרצה להגיע לאוסטרליה, ולבזבז את  זמנך הפנוי בקניית טלוויזיה, ספה או מראה. כמובן שתעדיף בזמנך הפנוי לטייל בחופיה הזהובים, לטעום את מעדנייה,  או לשוחח עם המקומיות...

רילוקיישן יעשה עבורך את הצד הקשה המעייף והמורכב של העברת מטענך וחפציך האישיים ויאפשר לך לחוות את הצד המרגש, החוויתי והחד פעמי של המעבר למדינה אחרת. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב