דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות -ספא למסיבת רווקות 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2048 פעמים ]

 

 

 

?

מסיבת רווקות

היא חגיגה שלה היסטוריה עתיקת יומין של מסורת ותרבות המגיעים עוד משחר האנושות. מסיבת רווקות  היא חגיגה של מוסד הנישואים וקידושין, פרידה מחיי הרווקות הבודדים וכניסה בציפייה לחיים חדשים והקמה של משפחה קטנה. בזמן האחרון מארגנות חגיגת מסיבת הרווקות מחפשות לערוך את המסיבה במקום אחר קצת שונה שיכניס עניין וטעם למשתתפות וישאיר זיכרונות נעימים בלב כולן. בין המיקומים הפופולאריים החדשים בהם חוגגים מסיבת רווקות ניתן למצוא לופטים לאירועים, וילות למסיבות, יאכטה בלב ים וגם מרכזי ספא מפוארים ומפנקים המעניקים חוויה מרגיעה ומרעננת לכל החוגגות של מסיבת הרווקות.

מסיבת רווקות וטיפולי ספא:

מסיבת רווקות

מסוג אחר ניתן למצוא במרכזי הספא היוקרתיים הפזורים ברחבי הארץ. בימים אלו גילו מרכזי הספא את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בעריכת חגיגת מסיבת רווקות בספא והחלו להקצות חדרים פרטיים למטרה זו. חגיגה של מסיבת רווקות במרכז ספא כוללת טיפולי פנים, פדיקור, מניקור, סאונה רטובה, ג'קוזי, אבנים חמות, מאסג'ים מסוגים שונים כגון: תאילנדי, שבדי, הודי ועוד. ישנם מרכי ספא המציעים כיבוד קל או מאפשרים להביא שתייה ואוכל באופן עצמאי בתיאום מראש. חשוב לזכור שעלות מסיבת רווקות במרכזי הספא השונים ברחבי הארץ, גבוהה יחסית ולכן מומלץ לקבוע תקציב מראש על מנת לא לחרוג ממנו. מסיבת רווקות בספא מעניקה למשתתפות ולכלת האירוע זמן להתרגעות, לשלווה ומילוי מצברים לקראת ערב הנישואים המרגש והעמוס.

מסיבת רווקות בספא יתרונות וחסרונות:

היתרון הבולט ביותר לחגיגה של מסיבת רווקות בספא מפנק הוא עצם החוויה של ההתרגעות והשלווה בלי לדאוג לתוכנית אומנותית. בנוסף האווירה בספא משרה נינוחות ומעלה חיוך על השפתיים ללא סיבה מיוחדת. לעומת זאת החיסרון הבולט של חגיגת מסיבת רווקות טמונה למעשה בעלות הגבוהה של הטיפולים האלטרנטיביים, המאסג'ים וטיפולי הקוסמטיקה המוצעים. חיסרון קטן נוסף הוא כי לא ניתן להביא למקום שתייה ואלכוהול ויש לקנות את הבקבוקים במקום דבר שכמובן מייקר עוד יותר את עלות השהייה והחגיגה במקום. ניתן לבחור טיפול אחד או שניים לכל הבנות ולהוזיל בכך את העלות הכללית של חגיגת מסיבת הרווקות במרכז הספא.

כמה מילות סיום:

בעידן המודרני בו אנו נוטים לחפש חידושים, שינויים ואתגרים חדשים בכל תחום בחיים כמו גם בתחום הבילוי והפנאי. חגיגה של מסיבות רווקות מחפשות שינויים, עניין וגיוון ליצירת זיכרונות מעניינים לשנים ארוכות. מיקומן של מסיבות הרווקות קיבל תפנית ויצא אל מחוץ לבתים הפרטיים של החברה, הדודה או השכנה הקרובה וכיום ניתן למצוא מסיבות רווקות ביאכטות בלב – הים, בוילות מפוארות, בחדרי מלון יוקרתיים, בלופטים וכמובן גם במרכזי ספא מפנקים. בנוסף ניתן למצוא בתוכנית האומנותית של מסיבות הרווקות סקסולוגים, נומרולוגית, מדריכי יוגה, קוראות בקפה, מתקשרות, אסטרולוגים ועוד מגוון רחב של אנשי מקצוע מרתקים ומעניינים

loftlife




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב