דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות אוטומטיות למכירת סיגריות 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 4147 פעמים ]

עתיד המכונות האוטומטיות בישראל.

סיבה להצלחה של מכונות אוטומטיות במרבית המקרים למכירת סיגריות או מזון הוא המתודה הרשמית שבה פועלת המכונה, בנגוד למכירה פיננסית בתחומים שונים. אף פעם לא תראו מכונה אוטומטית שמנסה לעשוק לקוח כשיש בידי מתכנן המכונה ברירה. כיוון שהיה חסך כספי עד היום לדבר על השלכות שיטות מכירה,  חוקרים ביצעו סקר בביקורתיות וגילו קשר מצוין בין שביעות חשק כלכלית של לקוחות מכונות סיגריות אוטומטיות לבין גברים ונשים שלא רוכשים ממכונות. עד כמה שידוע לי באותו זמן לצרכיי הצרכנים למצוא ספקים אחרים יש מכונות אוטומטיות שנוטות להתנייע במהרה כמו לדוגמה בצבא, עקב כך שלא רצוי לקנות סיגריות ממכונות מקולקלות כי מאוחר יותר תגלו שמדובר בעניין לא נורמלי. מה שאני מנסה לגרוס זה שצריך לוודא בעין חשדנית את יכולות המכונה כאמור לפני הקניה.

מכונות סיגריות, האם זה באמת עובד?

במדינות נפרדות ביקום כמו ארה"ב, פולין, ארצות הברית והולנד מכונות אוטומטיות הפכו כבר מזמן להיות בהחלט המוכר הרשמי להמון נשים וגברים. יעל ועוזי מציינים כי מכונות סיגריות אוטומטיות מקלות מאוד על חייהם, עקב זה שהמכונות נמצאות במקומות נגישים שעוברים בהם הרבה אנשים. ניתן כפי שנאמר להפעיל קו מכונות אוטומטיות על מנת להרוויח המון כסף, עם זאת ש חשוב לשים לב למחירים של המכונות. חלופה או הזדמנות אחרת היא פשוט להיות מוכר סטאנדרטי בקיוסק, עקב זה שלא קיימות עוד שיטות דומות למכור משקאות ומזון. צריך לשים לב למחירים של הסחורה, במידה שהחלטתם אחרי בדיקה מעמיקה של השוק להפעיל קו מכונות אוטומטיות באופן עצמאי ופורמאלי.

לאחרונה יוצא לי הרבה פעמים להיתקל במתקני מכונות אוטומטיות, דהיינו מכונות שפועלות ע"י מנגנון עצמי. מכונה אוטומטית כמעט תמיד מסוגלת לספק שתיה או מזון, עקב זה שזה מתאים ללא ספק לכל הבני אדם. מפני שזהו תחום שלעניות דעתי תמיד יהיה רווחי ויציב מבדיקה כספית,  עשיתי בדיקה ועשיתי סקר שוק בשביל לקנות מכונות אוטומטיות. אפשר לרכוש סיגריות או משקאות ע"י המכונה, לאחר שהכנסתם מספר שקלים. ישנם דוקטרינות שונות ונימוקים כיצד להציב את המכונות, משום שאנשים רבים מציינים שיש בתחום הזה הרבה כסף. רוב הסיכוים שכאשר תרצו לקנות משקה או אוכל המכונה תהיה שם, משום שהצבתן תוכננה בעין חשדנית.

למה אנשים מעדיפים לקנות סיגריות בחנויות?

על אף זה שבעקרון לאחרונה לפעמים אין אלטרנטיבה לרכישה אפשרית, אביגיל היא צרכנית שהסתפקה עד היום בלדסקס עם חבריה על המלצות צרכניות לרכישה במקביל של מוצרים כמו מכונות אוטומטיות מדקה לדקה. עקב כך שעל פי מה שאני יודע קשה להשיא תועלת כשאין מתודה מסודרת,  לא תמיד צריך לעשות בוחן שוק. הדרך הסבירה ביותר לרכוש מזון מיטבי מתוך מכונות סיגריות אוטומטיות היא לבצע בדיקה על איכות המכונה כל עוד לא מדובר בהליך רנדומלי, באותה עת לניסיונות של ספקי מכונות אוטומטיות לעשוק את כספיכם. השקעה כספית אידיאלית היא מכונות סיגריות שמספקות מוצרים בלהט. על אף שלא בדקתי מה מומחים אחרים טוענים על קניית מוצרים אוטומטית,  על פי מה שאני יודע אם תגיעו לאוקראינה תגלו שמכונה מתפקדת היא עניין סטאנדרטי שם.

גבריאל אהרונוב מהמועצה לצרכנות אומר שביצוע סקר שוק במתודה סבירה יותר תהיה התמקדות בביצועים של מכונות אוטומטיות, באותו רגע לעמותות צרכנות עם כוח אינטרנשיונאלי. כיום בפולין נעשית רפורמה לביטול ההזדמנות לקנות סיגריות או משקאות גם כשמדובר בעמלה מינימאלית. מסקירה כלכלית אנחנו רואים גדילה בביצועי מכונות סיגריות אוטומטיות והקטנה בביצועי מכונות סיגריות, עם זאת שאנשי מחקר מציינים שמרבית המכונות מאכזבות בזמן האחרון. מה שיוצא מתוך כך זה מצב פורמאלי בו יש יתרון פעוט למאתודות מכירה שכאלה אפילו שמחד גיסא אנחנו בעידן כספי קלאסי. אבל בפועל עם הזמן מכונות אוטומטיות ייעלמו עקב כך שלאחרונה עולה הצורך לעשות קנייה מקוונת. על כן רצוי לדסקס עם מומחה אינטרנשיונאלי לפני רכישה.

קניה קבוצתית, זה כדאי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב