דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבטחת מידע בישראל 

מאת    [ 10/12/2010 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 2688 פעמים ]

איך בוחרים מערכת אבטחת מידע?

היות ומתבקש ידע בסיסי בכדי להשתפר בתחום, לימודי אבטחת מידע מיועדים כמעט תמיד לגברים ונשים שעשו הכשרה של מנהלי רשתות. ישנם גברים ונשים רבים הטוענים שהם מבינים הרבה באבטחת מידע, מכיוון שלמדו על כך בשנים שעברו. לאחרונה אנחנו מבינים שעל מנת לתת קורס אבטחת מידע באופן נורמלי ואיתן, רצוי להיות תמיד מעודכנים ואף בתקופות קודמות לא להיות בפיגור בטכנולוגיה. ישנם ספרים והרבה מאמרים בנושא, כיוון שזהו תחום מתפתח אשר יכול להעניק בטחון כלכלי ועסקי. כפי שהוזכר אבטחת מידע ללא ספק איננה עסק לחובבנים ומומלץ לתת למומחים ביותר להתעסק עם המידע שלכם. שמרו על האינפורמציה מפני המרשתת, מכיוון שזהו כעיקרון הסיכון הפורמאלי שלכם בשנים האחרונות.

עקב זה שיש הרבה חברות טובות בארץ, לפני שפונים לחברת אבטחת מידע כדאי לבצע סקר שוק ולדבר עם מספר חברות בנושא. אפשר כפי שנאמר להשאיר את המקצוע הפורמאלי באבטחת המידע לחברה חיצונית או לבחור בהיזדמנות החסכונית כפי שנדמה לי של הכשרת אמרכל הרשתות שלכם להיות אמרכל קורס אבטחת מידע. עקב כך שבעת האחרונה יש הרבה פריצות דרך האינטרנט,  אחרי שתעשו בוחן שוק תבינו שישנן הרבה תוכנות אנטי וירוס וריגול. תמיד קיימת הברירה של אי אבטחת המידע, כמו שהוזכר קודם לכן אופציה זו עד כמה שידוע לי איננה עדיפה ומסוגלת לגרום לנזק רב מחמת הסברים שונים. אדם אנונימי מסוגל בזמן האחרון לפרוץ למחשבים שלכם דרך האינטרנט מכל מדינה ביקום כמו ארה"ב, הולנד וארגנטינה וממש עדיף לפי מיטב הבנתי שתדאגו לבצע אבטחת מידע מקצועית.

ישראל נעזרת בשירותי אבטחת מידע, האם לגיטימי?

היות וכמובן ישנן סכנות רבות כמו פריצות שיכולות לגרום למאקסימום נזק, קריטי מאוד להשקיע בתחום של אבטחת מידע בעסק הפורמלי שלכם. מצד אחד אבטחת מערכות מידע כולל טאכנולוגיה הולכת ומתפתחת לאחרונה, אבל אך למעשה מעשית גם ההאקרים מתקדמים מבחינת הטכנולוגייה. נשים וגברים רבים פונים היום ללמוד בקורס של קורס אבטחת מידע, הודות לעבודה ולמשכורת הגבוהה שאפשר להשיג לאחר ההכשרה. על פי מה שאני יודע אם אתה בעל עסק, רצוי לך נורא לשלוח את אמרכל הרשתות שלך לבצע קורס אבטחת מידע כדי שירכוש את הידע הקריטי. התחום הוא בין-לאומי ואפשר ללמוד אותו בארצות נפרדות כמו ישראל, אנגליה וארצות הברית.

כיוון שהוכח ע"י אנשי מחקר כי רשת מידע אינטנשיונלית תישאר מתוחזקת עקב מומחי אבטחה, כיום מוסכם שמומחה אבטחת מידע הוא בעל יתרון המתקיים לצמיתות בתחום המחשבים. רונית שטראוס למדה במכללה ואומרת שהייתה לה הזדמנות תעסוקה בחברות אבטחה. מהסיבות האלה אני מציין שכפי שנראה לי קורס אבטחת מידע בתחום הרשתות דורש בדיקה מעמיקה של השוק פורמאלי על אפשרויות התעסוקה שבו, באנטגוניזם לפרצות אבטחה שאם בודקים אינן ישנן בדקדקנות. גברים ונשים שנפלו קורבן להאקינג כמו שנאמר אומרים שמומלץ ללמוד אבטחת מידע במטרה לשמור על חלופה להגנת המחשב. עד עתה כמובן היה קשה לדלל בעיות של רשתות תקשורת. עדיף שתשוחחו עם חבריכם על הדרך המיטבית לרכוש ידע בתחום קורס אבטחת מידע בדיפנסיבה על הסלולארי שלכם, באותו רגע למסלול לימודים סטנדרטי.

סוגים שונים של קורס אבטחת מידע.

היות ופרופסור שלמה בילינסקי אומר שיש לקיים סקר שוק פורמאלי, בזמן האחרון בוצע סקר שוק על אפשרויות תעסוקה של בוגרי אבטחת מידע במסלול רגיל גילה שיש להם ברירה בהליך של מציאת עבודה. עקב זה שלדעתי תנאי כספי לחוזה העסקה כנכתב למעלה הוא ביטול חסמים באופן אופטימלי,  כל ממחה קורס אבטחת מידע רוצה להפחית עלות כלכלית על הוצאות אבטחה כדי למקסם בדר"כ את משכרותם. אפשר לציין כי עד הזמן הזה בוגרי אבטחת מידע מצאו עבודה בלהט גם בחיפוש בין-לאומי, כיוון שיוסף אלטרמן טוען שמצא עבודה בחברה אינטרנשיונאלית בימים אלה. בשנים קודמות לא הייתה חלופה של תעסוקה בתחום רשתות מידע ומחשוב למשל באוקראינה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב