דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיתונות בשירות הפשע 

מאת    [ 22/06/2007 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 5930 פעמים ]

במהדורות החדשות ובאתרי חדשות של העיתונים הגדולים בארץ פורסם כי העבריין אסי
אבוטבול שפך תה חם על העבריין יחיא טורק, לא ידועה הסיבה לאירוע וצוין שהשניים נמצאים בהפרדה בכלא השרון.

במדינה שחדשה רודפת חדשה וזמן התפוגה של כל אירוע נמדד בשעות או מקסימום בימים אין כל הצדקה לעסוק בכל אותם עבריינים ורוצחים, בטח לא בזוטות מי שפך תה על מי, אין כל הצדקה להקדיש להם זמן מסך ושורות בעיתון להאדיר את כוחם על מנת שיוכלו להשתמש בו לסחיטה או ההשתלטות הבאה.

העבריין זאב רוזנשטיין נמצא בכותרות כבר שנים וכל צעד של האיש מתועד ומדווח, כתבות בעיתונים ובטלוויזיה עוסקות "באיש ופועלו" , כל פרט מצוין במדורי הרכילות, מסעדות ומועדונים בהן בילה
האיש, משחקי כדורגל בהם חזה ואירועים בהם השתתף, כתבות על בני משפחתו עסקיו והונו הרב, לבסוף הורשע רוזנשטיין בסחר בסמים כאחרון העבריינים, לאחרונה גם הודה בקשירת קשר לפגוע "בקולגות לעסקים" האלפרונים, בסה"כ עוד סוחר סמים ועבריין שפל.

יחיא טורק שהוזכר בתקרית עם אסי אבוטבול יושב בהפרדה בכלא השרון ובן למשפחה ערבית מיפו, שני אחיו כמאל וסמי יושבים גם הם כבר תקופה ארוכה בכלא וכל השלושה נאשמים במעשי רצח רבים סחיטה איומים ומעשי שוד, יחיא רוצח שפל זכה לפני תקופת מה "לכתבת תדמית" באחד מיומני השבוע בטלוויזיה ולראיון אישי על "מעשיו ופועלו" בשרות משפחת טורק.

האלפרונים מקבלים חשיפה כל העת , רק לפני שנה חזינו "בטלנובלה" על דרור אלפרון שנאלץ להימלט מזרועותיה הארוכות של המשטרה המתנכלת לו ולבני משפחתו, הזלנו דמעה יחד עם אהובה אמו שכיכבה בכל מהדורת חדשות וסיפרה על בנה התמים המתגייס לצנחנים ועל ההחלטה המשפחתית שדרור לא יעסוק בפשע, מאז נעצר דרור כמה פעמים על עבירות אלימות בתחום העסק המשפחתי, איסוף הבקבוקים והפחיות. הסדרה פעם בחיים ב YES הגדילה לעשות ולתת לגיטימציה למשפחת הפשע לככב בסדרת טלוויזיה ולהכניסם בדלת הראשית לכל סלון בישראל.

השבוע רואיין פרנסואה אבוטבול בחדשות אחד הערוצים, האיש יושב על הבר מביט בעיניים מזרות אימה לעבר המצלמה ואומר לכתב, "תביא לי אדם אחד כאן בנתניה שיגיד שמשפחת אבוטבול סחטה אותו"..., נו באמת מי יעז להופיע מול המצלמה ולומר?, את "הברכות" לעו"ד שרמן בין כתלי בית המשפט ראינו בכל מהדורות החדשות וכל מילה מיותרת, אין ספק שלאחר הכתבה כוחו של פרנסואה עלה ושודרג. עכשיו יחשוב כל עורך דין פעמיים לפני שיסכים לייצג אותו בבית משפט, אך נראה שהפחד לסרב יגבר על הפחד לייצג.

העיתונים וערוצי הטלוויזיה השונים חייבים לשקול כל פרסום העוסק באלה הממררים את חיינו מוצצים את דמנו וחיים על חשבוננו, כל אותן משפחות פשע שמתפרנסות מסחיטה איומים סמים הימורים "ושאר ירקות" צריכות לקבל מינימום חשיפה ובטח לא כתבות תדמית ותוכניות ריאליטי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב