דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נמצאה מערכת ניהול תוכן פשוטה וקלה ללימוד ולהפעלה - בייבי תום! 

מאת    [ 09/12/2010 ]

מילים במאמר: 1788   [ נצפה 2108 פעמים ]

בייבי תום נוחה ופשוטה. כשקל ונוח לעבוד עם המערכת והכלים שעומדים מאחורי האתר, מחדשים ומעדכנים בתכיפות גבוהה יותר, מה שגורם לאתר להיות פעיל וחי בכל הנוגע לגולשים, ודירוגו במנועי החיפוש עולה.

מתאימה למנועי חיפוש, ידידותיות לגולש.

המערכת עוצבה ליצירת אתר נגיש, חברותי ופשוט להבנה ולגלישה. ידוע, שגולש שגולש לאתר מתוצאות חיפוש של מנוע חיפוש כל שהוא, מקדיש לאתר כמה שניות בלבד. אם הוא לא מבין מיד מה מציעים לו, או שהוא אינו מוצא את מה שחיפש, הוא בורח לאתר הבא ברשימת החיפוש. לכן, חשוב שהאתר יהיה פשוט להבנה ופשוט לגלישה, ויכלול את המסר השיווקי. וזאת עםכל האפשרויות והנתונים שנדרשים למנהלי אתרים.

ניהול אתרים בהתאמה לגוגל
האתר ידידותי ומותאם למנועי החיפוש בשלמות. כתובות נכונות, תגי מטא, כותרות מתחלפות, מילות מפתח, תגי מפתח, דפים דינמיים, עמידה בתקן W3 ועוד. כלים אלו מספקים לאתר תגים ותכנים איכותיים רלוונטיים שיש בהם מילות מפתח אליהן מתייחסים מנועי החיפוש. דבר שמגדיל את הסיכוי להופיע במקומות ריאליים יותר בתוצאות החיפוש, ובכך להכניס יותר ויותר גולשים פוטנציאליים ואיכותיים לאתר.

בייבי תום - מערכת ניהול אתרים: עיצוב, הקמה, ניהול וקידום אתרים – מאפיינים
מערכת ניהול אתרים בייבי תום הוקמה מראש בכדי לתת מענה בהקמת אתר אינטרנט ידידותי וקל להפעלה. ידידותי למנועי החיפוש בכלל ולגוגל בפרט, וכן ידידותי לגולש המבקר באתר. הרעיון העיקרי של המערכת: קידום אתרים באינטרנט. חוץ מהכלים לבנייה ולניהול האתר, ישנם כלים מיוחדים שמכוונים לקידום אתרים ברשת. בעמוד זה תמצאו את רשימת מאפייני מערכת ניהול אתרים אדממה. דעו דבר אחד, מאחר ומערכת זו מתעדכנת ונוספים לה פיצ'רים חדשים בצורה רציפה, עמוד זה מתעדכן לעיתים קרובות.

בייבי תום – כלים ומאפיינים
ניהול דפים וקבצים:

במערכת ניהול העמודים של מערכת הניהול אדממה ישנה האפשרות ליצירת ועריכת דפי ויזואל ודפי סקריפט כדי לשלב קודים מיוחדים באתר. מערכת הניהול מאפשרת גם שילוב תמונות, סרטוני פלאש ווידאו, אודיו ועוד. קלות ההפעלה ונוחות המערכת, מאפשרות למנהל האתר לדאוג לתכנים מעודכנים ומתחדשים בקביעות ובהתמדה, מה שעוזר לאתר לעלות בדירוג במנועי החיפוש.

המנהל הויזואלי:
עורך זה מספק את האפשרות לערוך ולארגן את תוכן הדפים בצורה פשוטה, קלה וידידותית, בדומה למעבדי תמלילים כתוכנת וורד ודומיה. זהו כלי פשוט ללמידה ולהפעלה, והוא חלק בלתי נפרד ממערכת הניהול.
מנהל התמונות:
זהו כלי של העורך הויזואלי, והוא מאפשר ניהול התמונות באתרכם. שיתוף תמונות ממחשבכם האישי לאתר, סידורן בתיקיות, הסרתן ושילובן בטקסט. בעורך התמונות ניתן גם להעלות ולנהל קבצים כמו קבצי PDF, מצגות PPT וקבצי DOC.
מנהל מדיה:
גם זהו כלי של העורך הויזואלי, {והוא מאפשר שילוב|מטרתו- שילוב של קבצי מדיה בעמודי האתר. כגון: קבצי וידאו, פלאש ואודיו. קיימת אפשרות לכלול קבצי מדיה שנמצאים באתר, או לחילופין קבצים ממקורות אחרים באינטרנט. כמו לדוגמא סרטון ביוטיוב.
מחולל טפסים:
זהו כלי, באמצעותו יוצרים טפסים אינטראקטיביים באתר. אם זה טופס צור קשר, משובים, טפסי הזמנה וכו'. הכלי מאפשר לבנות ולעצב טופס עם שדות למילוי עבור המשתמש. אין מגבלה על כמות השדות האפשרית בכל טופס, ואפשר להחליט אם יהיו אלו שדות חובה או רשות. בנוסף, ישנה אפשרות שליטה בעיצוב הטופס. אין הגבלה בכמות הטפסים שאפשר ליצור לאתר. יצירת טפסים במערכת הניהול היא פעולה פשוטה וקלה.
תגי מטא באינטרנט:
בכל דף ודף באתר אפשר לכלול תגי מטא. תגים אלו תורמים לקידום האתר במנועי חיפוש, וכוללים את תג הכותרת, תיאור הדף ומילות מפתח. המערכת עושה שימוש בנתונים אלה עבור פעולות קידום נוספות בבניית האתר, ותורמים להשגת מטרתו הראשית של האתר שהיא פרסום אתרים ברשת האינטרנט. מילות המפתח מסייעות למערכת ניהול האתרים אדממה בפעולות נוספות באופטימיזציה של האתר.
לגבות בלחיצת כפתור:
תוכל ליצור עד שלושה גיבויים במקביל מתאריכים שונים. כך שאם חלילה קרתה תקלה- אין בעיה; בלחיצת כפתור אפשר לשחזר את האתר לתאריך הגיבוי המבוקש.
התאמת תבנית עיצוב לכל העמודים:
בעזרת מערכת הניהול אדממה אפשר  לקבוע בעריכת הדפים מבנה שונה לכל דף, מתוך מאגר תבניות העיצוב שקיימות במערכת. בנוסף, באתר שמנוהל בכמה שפות, אפשר לקבוע עיצובים שונים לכל שפה ושפה. התבניות  מעוצבות בתוך המערכת, ותוכלו לייצר כמה תבניות לפי הצורך.
שפות מרובות:
מערכת אדממה מספקת את האפשרות לנהל את האתר ביותר משפה אחת במקביל, כולל היכולת לשנות את קידוד השפה, וכיווני שפות שמאל ימין וימין לשמאל. בנוסף, קיימת האפשרות לקבוע עיצוב שונה לכל שפה ושפה על ידי שימוש בתבניות עיצוב שונות.
ידידותיות למנועי החיפוש בכלל ולגוגל בפרט:
זהו אחד היתרונות הגדולים והייחודיים של מערכת זו. המערכת מיועדת להקמת אתר מאוד ידידותי למנועי החיפוש, וברמת אופטימיזציה גבוהה. החל בכתובות URL ידידותיות, תגי חיפוש, תחתיות לכל דף (foot notes), דפים דינמיים בתוצאות החיפוש, אמצעי קידום והפצה ועוד. כל מקדם אתרים טוב מבין את חשיבות הנושא כשמדובר במלאכת ניהול מערכת לבניית אתרים.
מודול רישום באתרי סימניות:
בין היסודות החשובים למשיכת הגולש לאתר, ובנוסף, ליצירת קישורים אחוריים מאתרי סימניות קהילתיים, שנחשבים לאתרים איכותיים זאת אומרת, שיש להם דירוגים גבוהים. לאורך זמן, נושא זה מעלה גם את הדירוג של האתר משמעותית ותורם להצלחתו.
מודול טקסט רץ:
אפשר לעדכן מודול זה בחדשות רצות, עדכונים וכדומה. אפשר לקבוע כל עמוד רצוי כתוכן של המודול הזה. אפשר לשלוט בכל המאפיינים כמו צבע רקע, צבע מסגרת, עובי מסגרת, מהירות גלישה וריווח שורות.
מפת אתר לגוגל:
כלי זה נועד לאפשר בנייה של מפת אתר לשם שילובה בעמודי האתר. זהו קובץ בפורמט תקני לגוגל, והוא מאפשר את שילוב מפת האתר שלכם בכלי העבודה של גוגל מנהלי אתרים.
כלי רישום באינדקסים ובמנועי חיפוש:
בעזרת כלי זה אפשר לרשום את האתר באינדקסים ובמנועי החיפוש המובילים באינטרנט. ולא רק, אלא גם באתרי תוכן, אתרי מאמרים, אתרים קהילתיים ועוד. חוץ מהחשיפה המסיבית שכלי זה מאפשר, מתווצרים הרבה קישורים אחוריים איכותיים לאתר, מה שתורם להעלאת הדירוג במנועי החיפוש.
כלי ייחודי להפצת תוכן באינטרנט:
כלי זה הוא אחד הכלים המתוחכמים של המערכת, והוא מאפשר להפיץ תכנים ומאמרים. זהו אחד הדברים החשובים ביותר לקידום אורגני. כידוע גוגל אינו אוהב תכנים משוכפלים ולכן, כל מאמר משוכתב ליצירת תוכן ייחודי לחלוטין.
כלי שיוצר ומעצב תבניות באתר:
כלי ייחודי זה, כחלק מהותי ממערכת ניהול האתרים אדממה, מאפשר יצירת תבניות עיצוב חדשות בקלות יחסית, לערוך ולעצבן בעזרת שימוש במאגר גדול של אפשרויות עיצוב של המערכת. כלי עיצוב זה נותן למנהל אתרים מתחיל, גם אם הוא חסר ידע מוקדם בעיצוב, להכין תבניות מרהיבות באופן קל ומהיר, ולמעצבים מקצועיים להכין תבניות שמתבססות על עיצובים מקצועיים שיצרו בפוטושופ.
ניהול תפריטי וכפתורי האתר:
אפשר ליצור ולנהל שלוש אופציות של תפריטים. תפריט עליון, תפריט צד ותפריט תחתון. לכל תפריט כזה ניתן ליצור כפתורים שמקשרים לעמודי האתר, או לכתובות של אתרים אחרים ברשת. כמו כן, ניתן ליצור גם תת כפתורים שיצאו מהכפתור הראשי עם לחיצת עכבר.
תמונות מתחלפות:
אין הגבלה על מספר המצגות שניתן ליצור במערכת, בכל מצגת לייצר סדרה משתנה של תמונות מתחלפות, ובנוסף אפשרי ליצור קישור מכל תמונה לעמוד באתר. באמצעות קוד ייחודי, שהמערכת מנפיקה עבור כל מצגת ומצגת, אפשר להכניס מצגת בכל מקום שרוצים בתכני האתר.
גלריית תמונות ומוצרים:
תוכלו ליצור כמה גלריות שרוצים ולכלול בכל גלריה תמונות ללא הגבלה. לכל תמונה אפשר להוסיף פרטים ותוכן, ובנוסף ניתן להוסיף קישור ספציפי לכל תמונה ותמונה. כמו כן ניתן לספח קבצים להורדה לתמונות.

מערכת ניהול אתרים בייבי תום מיועדת להקמה ולניהול אתר, שמטרתו העיקרית לשמש ככלי שיווקי לקידום השירותים או המוצרים של בית העסק.
כלים ייחודיים לשיווק וכלים מתוחכמים לקידום אתרים באינטרנט מאפשרים להשיג מטרה זו.

שאלות נפוצות שנשאלו על ידי המשתמשים במערכת בייבי תום
אפשר לשלב קבצי וידאו ופלאש בתכני האתר?
תשובה: כן, אפשר. בתוך מערכת, יש להיכנס לעורך הקבצים, ומשם לעריכת העמוד הרצוי. העורך הויזואלי יפתח, בו מותקן כפתור לשילוב קבצי וידאו ופלאש בתוך הדף במקום הרצוי לכם. אפשר לשלב קובץ שהעלתם לאתר, או לצרף כתובת של קובץ מכל אתר באינטרנט, למשל מיוטיוב. כמו כן, כלי זה נותן לשלב קבצי אודיו למוסיקה או קריינות.

העיצוב שהותאם לעברית לא בהכרח מתאים גם באנגלית.
העיצוב שהכנתי כולל את הלוגו כחלק מראש התבנית, לכן, הלוגו ממוקם מימין. העיצוב משתלב יפה באתר, אבל מאחר ואני מנהל את האתר בשפות אנגלית ועברית, כשעוברים לאנגלית מבנה האתר כולו מתהפך מימין לשמאל, והעיצוב שבו הלוגו מימין, איננו מתאים לאנגלית. מה עלי לעשות?
תשובה: המערכת נותנת לך את האפשרות להקצות לכל שפה ושפה תבנית ספציפית. כל שיש לעשות הוא לעצב שתי תבניות. האחת ימנית עבור עברית. זה קל לבצע. שכפל את התבנית המקורית על ידי לחיצה על כפתור "שכפל תבנית", ובתבנית המשוכפלת החלף את הראש ללוגו שמאלי, עבור אנגלית.

אפשר לקבוע עיצובים שונים לדפים שונים?
תשובה: כן. המערכת נותנת את האפשרות לקבוע עבור כל עמוד תבנית עיצוב משלו. אם לא הוגדרה תבנית עיצוב לדף כלשהו, המערכת תבחרתבנית שנקבעה כברירת המחדל. זה אותו הרעיון של יצירת תבניות שונות עבור שפות שונות.

שאלה שקשורה לגוגל

הצטרפתי לפרויקט אדממה כי הבנתי, שמערכת זו ידידותית במיוחד למנועי החיפוש. עיצבתי אתר מקצועי ויפה, לטעמי.מתי אופיע בתוצאות החיפוש של גוגל?
תשובה: זה יכול זמן, שבוע, חודש, חודשיים. לא ניתן לתחם את הזמן הדרוש באופן מדויק וחד משמעי. נכון, המערכת תוכנתה כדי להקים אתרים ידידותיים במיוחד למנועי החיפוש, אך לא מספיק להקים את האתר, טוב ככל שיהיה, ויש לפעול לקידום האתר. השילוב בין אתר ידידותי ופעולות קידום בהחלט יכול להביא תוצאות מפתיעות בנושא הקידום. לרשימת הפעולות הדרושות השגת מטרה זו, תמצא שלל טיפים ומאמרים באתר הפרוייקט. לשאלות נוספות בנושא זה, אנא, פנה אלינו, ואנחנו נשמח לייעץ ולהמליץ על פעולות בסיס, אותן תוכל לבצע בעצמך, ואתה תופתע מהתוצאות. לא סוד הוא שכשהאתר ידידותי וטוב, יש לכך השפעה גדולה על קידום.
דבר ראשון, נצל את כלי הרישום שבמערכת, ורשום את אתרך בכל מנועי החיפוש, האינדקסים ואתרי הקהילה שקיימים במאגר. דבר זה יוסיף קישורים אחוריים לאתרך, ובכך, תופעל שרשרת הקידום.

איך אפשר להוסיף טופס שאלון לאתר?
תשובה: השתמש במחולל הטפסים של המערכת. אפשר לנסח סוגי טפסים שונים ככל שתצטרך ולשלב אותם בדפי האתר. בדיוק באותה צורה שיוצרים טופס "צור קשר".

האם ניתן שתכנים מסוימים יוצגו למשתמשים רשומים בלבד?
תשובה: לא. כרגע המערכת איננה תומכת באפשרות לניהול משתמשים. סוגייה זו בפיתוח ויעלה לאויר בקרוב.

אם אני מעוניין להצטרף, לכמה זמן ההתחייבות?
תשובה: מתחייבים לשנה, ויש כמה אפשרויות לחבילות שונות.

מה קורה כשארצה לעזוב?
תשובה: מתי שתרצה להתנתק, תוכל לקחת את האתר שלך בפורמט HTML ולהעביר אותו לספק ולשרת אחר שתבלר. את האתר תקבל במלואו עם כל הטקסטים, התמונות, ויתר התוספים. האתר יהיה בפורמט HTML סטטי. זאת אומרת, שתקבל את האתר כמות שהוא באופן מלא, אך תלקח ממך האפשרות להשתמש יותר במערכת הניהול אדממה, קרי, לא תוכל לחדש ורענן את אתרך יותר בעזרת המערכת. עם זאת, כל בעל מקצוע שיודע לעבוד עם אתרים בפורמט HTML, שהוא הפורמט הבסיסי ביותר, יוכל לערוך, לחדש ולעדכן בשבילך את האתר.

למי נועדה המערכת?
המערכת תוכננה ונבנתה כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר לבעל האתר מבחינת מיקום במנועי החיפוש העיקריים. במערכת שילבנו תוכנות שתורמות משמעותית לקידום האתר במנועי חיפוש, ובמקביל לקיצור משך הזמן שפעולות הקידום השונות דורשות.

חלק מהתוכנות המותקנות במערכת בייבי תום, נמצאות כיום בהליך של רישום פטנט.

חלק לא מבוטל של האתרים שהוקמו על מערכת בייבי תום הם אתרי מראה, כלומר, הם זהים לאתר קיים אבל משתמשים בכלים קיימים במערכת, בכדי לקדם את האתר הראשי (למעשה אתר הראי משמש כאתר לווין – מושך גולשים ברשת ומפנה אותם בכלים חכמים ומתקדמים לאתר הראשי).

המערכת תוכננה ופותחה בכפוף לתקן הבין לאומי W3C, במטרה לוודא שהיא עומדת בדרישות המחמירות ביותר של התקן הנחשב ביותר, כדי שהתכנים והתגים שמצויים במערכת האתר יסרקו על ידי מנועי החיפוש, ויתרמו באופן משמעותי לקידום.

למידע נוסף בקרו באתרנו:
מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט || עיצוב אתרי אינטרנט || בניית אתרי תדמית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב