דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות זולות לניו יורק 

מאת    [ 08/12/2010 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 4679 פעמים ]

מה לא נאמר כבר על התפוח הגדול? אחת הערים הנפלאות בארצות הברית ובעולם בכלל, מושכת אליה מיליוני תיירים בכל שנה. ניו יורק מסמלת בעצם את ארצות הברית. הבנייה האדירה, פסל החירות שמשקף את הערך העליון של האמריקנים, התרבות והאמנות. רבים מאיתנו לא טסים לניו יורק בגלל המחיר, אבל אפשר למצוא גם טיסות זולות לניו יורק.

מה מושך אותנו לניו יורק?

מעבר לגורדי השחקים המהפנטים, ניו יורק מציעה חוויה תרבותית מעשירה, פארקים ענקיים, נופים, פסלים, מוזיאונים וחיי לילה תוססים. בנוסף, ניו יורק היא מרכז מסחר עולמי, ואנשי עסקים נוהרים אליה מדי יום. אלה רק חלק מהאטרקציות שהעיר הזו מציעה לתיירים ולחיים בה גם יחד.

37 טיסות לניו יורק ממריאות מדי שבוע מתל אביב, וטסות לא פחות מעשר וחצי שעות עד הגעתן ליעד. הטיסות הישירות והסדירות יקרות מאוד, והמחירים נעים בין 970 ל-1400 דולר, סכום שלא כל אחד יכול לעמוד בו, במיוחד אם לוקחים בחשבון עלויות נוספות בניו יורק עצמה. אז איך בכל זאת מוצאים טיסות זולות לניו יורק? ננסה לראות מה הגורמים שמשפיעים מחירי הטיסות, ולמצוא את האופציות המשתלמות לנו ביותר.

לאן אנחנו טסים?

לניו יורק שלושה שדות תעופה בינלאומי. שדה התעופה הגדול ביותר הוא שדה התעופה על שם הנשיא לשעבר ג'ון קנדי, והוא קרוב מאוד ללב מנהטן. 7000 אנשים עוברים בו מדי יום, ורוב הטיסות לניו יורק נוחתות בשדה הזה.

שדה התעופה לה גארדיה שברובע קווינס נמצא גם הוא לא רחוק ממרכז מנהטן, והוא נחשב לנוח ונגיש. שדה התעופה השלישי, ניוארק, רחוק יותר משאר שדות התעופה, אך בדרך כלל טיסות זולות לניו יורק ינחתו בו, כי חברות התעופה משלמות עמלה נמוכה יותר לשדה זה.

טיסות זולות לניו יורק בעונות המעבר

מחירי הטיסות תלויים גם בביקוש והיצע. בתקופות בהן יותר אנשים רוצים לטוס - תקופת הקיץ והחגים - מחירי הטיסות מזנקים. לכן, אם אתם רוצים למצוא טיסות זולות לניו יורק, כדאי לתכנן את החופשה בתקופת הסתיו או באביב, בהן קיים סיכוי שהמחירים ירדו בגלל הביקוש המועט.

טיסות זולות לניו יורק - לא רק צ'ארטר

דרך נוספת למציאת טיסות זולות לניו יורק היא בעזרת טיסות השכר (צ'ארטר) המוכרות לכולנו בתקופת הקיץ. מדובר בטיסות בתקופת העומס שהוספו כדי להתמודד עם עומס הנוסעים הרב. טיסות השכר זולות יותר מהטיסות הסדירות, אך זכרו כי הן אינן נקבעות בתדירות רבה, ושיציאתן מותנית במספר מסוים של נוסעים. לכן, גם אם מצאתם טיסת שכר עם מקומות פנויים, קוו שהיא תתמלא - או שאתם נשארים בארץ.

האפשרות השנייה היא טיסות לניו יורק דרך אירופה. הטיסות עוצרות באחד משדות התעופה באירופה לתדלוק ותחזוקה, וממריאות לניו יורק תוך מספר שעות. הטיסות למרחקים הקצרים מוזילות את מחיר הטיסה עבור חברות התעופה, ולכן מוזילות את המחיר גם לנו, הלקוחות. טיסות לניו יורק דרך קייב שבאוקראינה, למשל, עשויות לעלות לכם רק 780 דולר.

דברים טובים קורים לאלו שמחכים

הדרך הישנה וכנראה הטובה ביותר היא לחכות לדילים של הדקה ה-90. ישנן טיסות רבות שקרובות להסגר, וחברות התעופה מוכנות להוזיל את מחיר הטיסה כדי להרוויח עוד קצת. אם תחפשו דילים של הדקה ה-90, תופתעו לגלות כמה טיסות זולות לניו יורק תמצאו. אומרים שהספונטניות היא המקור לחיים הטובים, אז למה לא ליהנות?

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב