דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עדיף: אתר, בלוג או השילוב? 

מאת    [ 08/12/2010 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3417 פעמים ]

 

אנשים רבים מתלבטים מה עדיף להם, אתר אינטרנט, בלוג או השילוב ביניהם.

במאמר הזה אנסה לפתור לכם את ההתלבטות תוך שאסביר מה מקנה לכם אתר ומה בלוג. אני מניחה שבסיום קריאת המאמר תוכלו להחליט טוב יותר מה נכון עבורכם.

כדי לדעת מה מתאים לך רצוי קודם שתדע מה נותנת לך כל אופציה. אתחיל בבחינת האפשרויות שמקנה לך אתר. אתר שנבנה נכון, מותאם אישית לצרכיך. אתה בשילוב עם יוצר האתר קובעים בדיוק מה יהיה באתר והיכן. המידע באתר ניתן לשינוי בכל תדירות שתבחר (מומלץ שתהייה בתדירות שנכונה מחד לתחום בו אתה עוסק ומאידך לא רדומה מידי). כל מידע שתשלב באתר, כל זמן שלא שינית או מחקת אותו, יהיה נגיש לגולשים כל הזמן כמו ביום בו שילבת מידע זה באתר. האתר יכול בעצם להיות כאילו הסניף הראשי וההנהלה מבחינת החלק הוירטואלי של העסק שלך. מהאתר בעצם יצאו ואליו יכנסו קישורים מכל יתר הפעילויות שלך באינטרנט. באתר גם תוכל לשלב כלים שבכל דרך אחרת יהיה קשה לך לשלב אותם. כמובן, לאתר אינטרנט עוד יתרונות רבים, אבל בעצם יש סוגים רבים ושונים של אתרים, ולא כל יתרון שיש לסוג אחד יש גם לאחר, כאן הזכרתי רק את היתרונות הבולטים מאלה שמשותפים לכל הסוגים. כדי לדעת על היתרונות הנוספים מבחינתך, צריך לדעת מה העסק שלך ובהתאם גם מה סוג האתר שנכון עבורך. כדי לדעת זאת רצוי קודם שתתנהל שיחת הכרות (אפשר ורצוי שהיא תהייה שיחה וירטואלית) בינך לבין מקים האתר ותזהו יחד את צרכיך.

מה לגבי בלוג, מה היתרונות שלו? קודם כל כדי ליצור בלוג בלבד אינך זקוק לסיוע מקצועי, גם אינך זקוק לכסף. יש ברשת שפע של כלים חינמיים ונוחים לעבודה אתם תוכל לעבוד. כמובן תוכל כן להיעזר מסוימים שניתנים לשינוי בבלוג. מעבר לזה באמת שאינך זקוק לשירותי בעל מקצוע, ממשק הניהול של הבלוג מנחה אותך היטב כיצד ליצור ולנהל את הבלוג. בבלוג אתה יכול, וזה אף רצוי מאוד, לפרסם חומרים חדשים (ככל העולה על דעתך ובלבד שקשורים לנושא המרכזי של הבלוג). במעצב גרפי כדי לשנות למשל את רקע הבלוג, או במתכנת כדי לשנות שינויים הבלוג יכול להוות לך במידה זו או אחרת במה לאינטראקציה משמעותית יותר עם הגולשים. גם בבלוג ניתן לשלב קישורים ליתר הפעילויות שלך ברשת, ואף זה מומלץ ורצוי. בבלוג גם נשמר ממש כל דבר שיצרת ושילבת בו (אלא אם מחקת אותו בצורה יזומה), אבל הנגישות לפריטים ישנים יחסית נוחה הרבה פחות מאשר הנגישות לפריטים חדשים.

כמובן, שבמקרים רבים ניתן ואף רצוי שיהיה לך גם מזה וגם מזה. במצב כזה בהחלט מומלץ שמקים האתר גם ייצור עבורך את הבלוג. כמובן גם שעל הדרך, אם אתה כבר משלב את שני אלה, טוב וחשוב להוסיף גם פעילות ברשתות חברתיות ועוד דברים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב