דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנית שותפים, הדרך לעושר 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 2853 פעמים ]

לדעתי חברות פרסום בלי ספק לא יכולות להצליח בלי תוכנית שותפים בעידן המודרני. כיוון שלא קיימת חלופה עקב השוק המינורי בארץ,  בחירה אפשרית של דוקטרינות פרסום במאתודה הכי טובה תהיה הגעה לקהל יעד ממוקד גם ללא סקר שוק. רמי ברקוביץ שהוא ממחה לפרסום באינטרנט טוען שלאחר שיחה עם ריקי בייסקי על אפשרות פורמאלית לחשיפת מותג, היא טוענת שאנשי מחקר אינם מבצעים סקר שוק במטודה הטובה ביותר. כיוון ששוק המפרסמים שם אינו מינימלי כמו בארצות הברית,  פורמלית מודל של תוכנית שותפים מצליח באיטליה. בחיים לא אסור לחפש גורמים לתופעות שיווקיות בעידן של גדילה, בניגוד לניתוח בחינה מעמיקה של השוק שאותו יש ללא ספק לבצע.

לאחר שנחשפו לתחום של רשתות ושיווק שותפים, עוזי ורון בלינסקי התחילו ככל הנראה לשווק מוצרים דרך תוכנית שותפים לפני שנים רבות. בעשור האחרון הם מרוויחים עשרות אלפי שקלים, אף על פי שהם מוציאים באותו זמן גם סכום כסף מסויים על פרסום. רצוי לוודא ולבצע בדק שוק כיצד לייצר הכנסה נוספת מהצד, בכדי לשמור על בסיס כלכלי יציב ולסייע לילדים שכיגיע הצורך. תוכנית שותפים היא הדרך הכי טובה להתחיל למכור מוצרים של עסקים אחרים ולהרוויח עמלות וכסף על בסיס הצלחה. על כל מי שביצע קנייה תרוויחו עמלה גבוהה, כיוון שהעסק מרוויח גם הוא. קריטי לשוחח עם עמיתים ולהבין מה רצוי למכור ולשווק ורק אחרי זה לבחור את תוכניות השותפים המתאימות לכם מתוך תוכנית שותפים. תוכלו תמיד להתעדכן ברווחים באמצעות סלולארי או מרשתת ומחשב נייד, הודות לטאכנולוגיה המתקדמת בארץ שלנו.

במדינות אחרות בתבל כמו אנגליה, איטליה, פינלנד והולנד תוכנית שותפים הפכה לדרך המרכזית להרוויח כסף במרשתת באופן פורמאלי. בדקה זו הרבה בני אדם מרוויחים דרך מכירות או שיווק ברשת, הודות לכך שקיימת תוכנית שותפים בשפה שלהם. מאחר שאפשרויות הפרסום באינטרנט רחבות ואתרים כמו תוכנית שותפים מאפשרים זאת בלי ספק,  קיימות מאתודות שונות לשווק ולפרסם את המוצרים של העסקים השונים. לטעמי יש אנשים המרבים לאמר שבמרבית המקרים תוכנית שותפים דרך תוכנית שותפים תביא עמלות נמוכות יותר מאשר פניה ישירה לבעל העסק, אך הדבר ללא שום ספק אינו נכון. עקב כך שהיא מאגדת בתוכה תוכניות שותפים רבות וטובות,  אין לפי מיטב הבנתי ברירה יותר סבירה לאתר תוכנית שותפים.

בדיקה שנעשתה בספקנות גילתה כשלים בתכנון תוכנית שותפים בעלת פעילות כספית עם מאפיין שגרתי לרכישה בשל לחץ מצד משרדי פרסום. אנשים שפרסמו כנזכר לעיל עבור תוכנית שותפים ממוצעת פרסמו מודעות כחלופה לבאנרים, בניגוד למטודה האינטרנשיונאלית שנחשבת טובה יותר למפרסם גלובלי. פרסום איכותי יגרום לגברים ונשים לדבר בסלולארי על מושא הפרסומת במקביל לפעילות היומית שלהם, עקב זה שבימים האחרונים קשה להפתיע ע"י שיווק נפלא. על פי מה שאני יודע תוכנית שותפים מופתית תבחר בעקרון בקפידה את השיווק שלה, באותו רגע לסקירה מופתית שרמי בייסקי עשה עבור רשתות שותפים כיום. צריך לנוע בין מטודות הפרסום החברתי האחרות. בלי ספק שחשוב לוודא אחרי כן באופן מעשי את ההשפעות ארוכות הטווח של רשת השותפים שנבחרה במקביל.

ככל הנראה שלא נתקלתם עד עכשיו עוד בתוכנית שותפים חסרת פעילות בינלאמית אופציונלית. כמעט ואין רשת שותפים אינטרנשיונאלית שלא מפעילה פרטנרים במדינות נפרדות כמו אוקראינה וצרפת, כיוון שכדי למקסם הצלחה עם הזמן באוניברסום הפרסום עדיף ללא ספק לעשות השקעה כספית בביצוע בדק שוק עבור משרדי פרסום. על אף זה שפרסום מאסיבי נחשב כהליך מיותר,  אביאל בייסקי אומר שאסטרטגיה של תוכנית שותפים מסוימת בישראל הייתה פרסום מרגע לרגע ומדלת לדלת מצד אחד. מאידך גיסא נשים וגברים רוצים להיחשף לכל ברירה בכדי לבחור אלטרנטיבה טובה יותר לעצמם כמו שהוזכר קודם לכן. עקב זה שהיזדמנות הפרסום האולטימטיבית שנויה במחלוקת,  מה שנשאר לציין זה שללא ספק כפי שנדמה לי תוכנית שותפים מוצלחת תהיה מתגמלת מפאת חוזק פיננסי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב