דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אישי - אסטרטגיית אינטרנט אפקטיבית 

מאת    [ 19/06/2007 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 3770 פעמים ]

לאחרונה המגמה של קואצי'נג צוברת יותר ויותר תאוצה. לכל דבר אפשר היום למצוא מאמן - אימון אישי, אימון עסקי, אימון לראיון עבודה, ועוד. האם נדרש מאמן אישי גם לבעלי עסקים, לנושא של נוכחות אינטרנט אפקטיבית, ובניית אתרים רווחיים?

בניית אתרים היא מקצוע שמתחדש במהירות כה עצומה, שלא רבים יודעים אותו על בוריו. כך גם הנושא של יזמות אינטרנט אפקטיבית. רק מי שממש מצוי בתוך התחום, רק מי שיש לו נסיון מעשי, יכול להבין את הדקויות הכרוכות בבניית המודל העסקי, בבניית התוכן לאתר, ובקידום האתר. וכבר אמרו רבותנו - המעשה הוא העיקר. נסיון מעשי.

ומה יעשה בעל העסק, היזם או מנהל השיווק שאינו מצוי בתחום? האם בעל העסק צריך אימון אישי עבור בניית אתרים רווחיים? נוכחות אינטרנט אפקטיבית? או שמספיק שהוא ישאיר את הנושא לספק ולמבצע העבודה?

מנסיוני טוב יעשה אם יפנה לאימון - אישי או קבוצתי. טובים השניים מן האחד. יש כה הרבה ללמוד - וכה הרבה לדעת. בעלי עסקים לומדים לשתף את הקושי, ולהשיג מחוייבות לתוצאות.

אימון אישי אצל אמיר דרור - ואימון קבוצתי בסדנת 'להדליק את האור בעבודה' - עזר לי לזהות את היכולות שלי, למקד את מטרותי ואת סוגי הפרוייקטים שבהם שאני מעוניין.

גם ייעוץ / אימון אישי בנושא בניית אתרים רווחיים, ונוכחות אינטרנט אפקטיבית, הוא היום הכרח לכל בעל עסק שרוצה לשווק את עצמו (ומי לא?). מאמן אישי - עסקי יכול לעזור לך לזהות את היכולות שלך, את הגורמים שאיתם כדאי לשתף פעולה, את סוגי המנגנונים שיתנו לך תוצאה אופטימלית, ובכלל להכיר את צרכיך טוב יותר, להיזהר ממלכודות, להחליט על ארכיטקטורה אופטימלית, ולחסוך טונות של הוצאות מיותרות.

בונה האתר - הוא כמו חתול ששומר על השמנת. רוב בוני האתרים עדיין נמצאים בעידן המערכות הקנייניות - הם ישמחו מאד להקים עבורך אתר סטנדרטי במחיר זול, על התשתית הקניינית שלהם. קשה מאד להחליף תשתית. החלפת תשתית פירושה בדרך כלל בניית האתר מחדש. לכן לבונה האתרים יהיה קל למכור לך שירותים נלוים, ללא תחרות.

האינטרסים של בעל האתר הם שונים: מערכות פתוחות, שפועלות על פי סטנדרטים. מעטים בוני האתרים שכבר נכנסו לעידן המערכות הפתוחות - אבל זה העתיד. מערכות פתוחות (שאת המובילה שבהן - דרופל - תרגמתי לעברית) מספקות תשתית סטנדרטית שבה הלקוח מקבל באמת את מה שהוא צריך - מערכת יציבה, מאובטחת, סטנדרטית, שבה בעל האתר פחות תלוי בבונה האתר.

איך לבחור מאמן? לפי הנסיון המעשי, לפי הגישה. האם אתם אוהבים את האתר שלו? האם אתם אוהבים את השפה שבה הוא כותב? חשוב שתהיה לכם שפה משותפת וערכים משותפים.

איך בעל עסק יכול לדעת איזה אתר הוא צריך? איך להבחין בין עשרות המערכות שאנשי השיווק מציעים לו השכם והערב? איך הוא יבדוק את ההצעות שהוא מקבל? איך לדעת כדי לדעת להגדיר דרישות, וגם כדי להבין את הז'רגון, את השפה, ואת ההצעות - בעל העסק זקוק לאימון אישי. ויפה שעה אחת קודם!

סוף מעשה במחשבה תחילה..., אבל בדרך כדאי גם אימון אישי
רוצה שהאתר שלך יהיה בראש התוצאות במנועי החיפוש? בנית אתר ואתה רוצה תוצאות? זקוק לאימון אישי בנושא נוכחות אינטרנט אפקטיבית? אמנון מאיר לבב, ישמח לתת לך ייעוץ אישי.

לבבי מדריכים - http://www.levavie.com

אמנון-מאיר לבב - מאמן אישי לאסטרטגיית אינטרנט אפקטיבית, שפע מדריכים בנושאי בניית אתרים רווחיים, קידום אתרים, ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב