דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורכי דין גירושין - מציאת עורכי דין 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 289   [ נצפה 2211 פעמים ]

אחוז הגירושין עולה משנה לשנה. השד הנורא שנראה כל כך רחוק מהזוג המאושר ביום החתונה פוגע בכ-40% מהזוגות. זוג מתגרש צריך לחלק את הרכוש המשותף, ואם יש לו ילדים - לקבוע הסדרי ראייה או משמורת ודמי מזונות ילדים.

אפשרות אחת היא לפנות לעורך דין המתמחה בגירושין. עורך הדין יפעל להשגת התוצאות הטובות עבור הלקוח. עורך הדין המייצג את הגבר ישאף להשיג עבורו דמי מזונות נמוכים ככל האפשר. עורך דין המייצג את האישה יישאף להשיג עבורה דמי מזונות גבוהים ככל האפשר. תהליך המו"מ לקראת הגירושין יכול להיות ארוך מאוד וככל שהוא ארוך יותר הוא יקר יותר עבור בני הזוג. עורכי הדין יכולים להילחם אחד בשני לפעמים גם שנים, תלוי כמה עקשנים הלקוחות שלהם. עורכי הדין ינסו להגיע להסכם המקובל על שני הצדדים ואם לא יצליחו בית המשפט יחליט בעניין.

אפשרות אחרת היא לפנות להליך גישור. הגישור מתאים לבני זוג המבקשים להסדיר בעצמם וברוח טובה את ענייני הרכוש המשותף ואת ענייני הילדים, קרי הסדרי ראייה ו/או משמורת ומזונות. המגשר מסייע להם להגיע להסדר המקובל על שני הצדדים וכרוך בפגיעה כמה שיותר קטנה בילדיהם. המגשר הופך את ההסדר להסכם גירושין ומגישו לאישורו של בית המשפט או בית הדין הרבני לפני החלטת בני הזוג.

מגמה חדשה בתחום הגירושין היא גירושין בשיתוף פעולה. בהליך זה מלווה את המשפחה צוות מקצועי המורכב משני עורכי דין ושני יועצי גירושין (מטפלים משפחתיים או פסיכולוגים) המספקים הן הגנה משפטית והן תמיכה רגשית לכל אחד מבני הזוג וגם לילדיהם. מומחה כלכלי מסייע מצדו בהשגת הסדר כלכלי. הקו המנחה את ההליך הוא תקשורת כנה ופתוחה בין בני הזוג ותיאום מלא בין חברי הצוות המקצועי.

תהליך גירושין אינו תהליך קל עבור בני הזוג. עורכי דין המתמחים בגירושין או מגשר המתמחה בהליך גישור בגירושין יסייעו ללקוח להשיג את מטרותיו עם מינימום קשיים ומקסימום תועלת.

המאמר נכתב באדיבות מדריך עורכי דין martindale.co.il - המדריך המוביל בישראל למציאת עורכי דין בהתאם לצרכים שלכם! באינדקס באתר תוכלו למיין עורכי דין לפי מספר פרמטרים וביניהם - מיקום, התמחות, שם מלא ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב