דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמש סיבות מדוע לעבור השתלת שיער 

מאת    [ 06/12/2010 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2816 פעמים ]

שוב אתה קם בבוקר עם 'שאריות' על הכרית. שוב אתה שוטף את הראש בכיור של האמבטיה, והוא מתמלא לא רק במים. ושוב אתה מסרק את השיער ועשרות שיערות נשארות במסרק. מה עושים? השתלת שיער. היא נחשבת לפיתרון הטוב ביותר שקיים היום בתחום ואם לא השתכנעת עדיין – לפניך חמש סיבות עיקריות מדוע לעשות זאת.

1. כי זהו פיתרון קבוע ואפקטיבי לאנשים עם שיער דליל

השתלת שיער נחשבת היום לאחד הפתרונות הטובים ביותר למי שסובל מהתקרחות או נשירת שיער מאסיבית. ומדוע? משום שלא מדובר בתרופות, משחות וכיוצא בזה – דרכים שברוב המקרים יכולות להבטיח הצלחה מסוימת בלבד. בהשתלות שיער אתה רואה את התוצאות בשטח, חד משמעית.

2. כי זהו טיפול חד פעמי ולא מתמשך

הבעיה העיקרית עם התרופות השונות היא שזהו טיפול מתמשך, לעיתים אינסופי. ישנן תרופות שפעולתן נפסקת כמעט מיידית אם מפסיקים ליטול אותן – כלומר, עליך לקחת אותן לנצח כדי להיפטר מהשיער הדליל. אבל למי יש חשק לזה?

השתלת שיער היא טיפול חד פעמי, ספציפי ונקודתי. דמו זאת לנטיעת יער חדש: השתילים נטמנים באדמה לפי הסדר הרצוי – וזהו. מאותו רגע הם גדלים והופכים עם הזמן ליער מפואר. השתלה מקצועית תבטיח לך, כמעט תמיד, יער משגשג של שערות לאחר טיפול אחד בלבד, שאורך לעיתים רבע שעה בלבד.

3. כי השתלת שיער מבטיחה הרבה יותר מעצירת הנשירה

שכחו ממה שהכרתם עד היום. השתלות שיער הן טיפולים בסטנדרט אחר. כל המשחות והתרופות שניסיתם עד היום – או שחשבתם לנסות – הבטיחו לכם ברוב המקרים רק עצירה או מאבק בנשירה, אך לא צמיחה מחודשת. את זה, באופן טבעי, קשה להבטיח.

השתלת שיער מבטיחה את זה. זהו מילוי שיער, פשוטו כמשמעו, ללא טריקים וללא הסתייגויות. שיער חזק מאזור שטרם נפגע (בדרך כלל העורף או הצדעיים) מועבר לאזור בו יש קרחת ו'ממלא' אותו בשיער. ההעברה הפיזית הזו מבטיחה לכם תוצאות ממשיות לא הרבה לאחר שתצאו מחדר הטיפולים.

4. כי השתלת שיער לא מביאה איתה תופעות לוואי

בוודאי שמעתם על שלל תופעות לוואי שמביאות איתן המשחות והתרופות נגד שיער דליל. וזה ממש לא נעים, אפילו מפחיד לחשוב עליהן. ואם נבטיח לכם טיפול שיחזיר את השיער שלכם לקדמותו, מבלי שום תופעת לוואי? לא עדיף?

השתלת שיער מבטיחה לכם שכלל לא תיתקלו בתופעות לוואי לאחר הטיפול. התהליך עצמו אפילו לא נעשה בהרדמה מלאה, כך שלא תצטרכו להתאושש. הדבר היחיד שתיקחו איתכם מהטיפול הוא כמה צלקות קטנות, שיהיו בלתי נראות – כי הן יכוסו בשיער שופע.

5. כי אפשר לעשות אותה בשיטת ה-FUT

בשנים הראשונות בהן נוסתה השתלת שיער, התוצאות היו מחרידות: השיער הושתל בצורה לא טבעית וראשו של המטופל נראה במצב גרוע יותר משהיה קודם לכן – מה שהביא את המושתל להתגעגע לאותה נשירת שיער מוכרת וטובה. רבים טענו כי השתלות השיער של פעם יצרו מראה של שיער בובה – כזה שממש לא מזכיר צמיחה אמיתית וטבעית.

אבל היום זה לא קיים, הודות לשיטת ה-FUT. בשיטה זו, לוקח הרופא קווצות שיער קטנות ביותר (בין שערה אחת לארבע שיערות בלבד) ומשתיל אותן במקום הרצוי, בדיוק מירבי. השתלת שיער פרטנית כזו מבטיחה תוצאות נפלאות ומראה טבעי לחלוטין, שיכול להחזיר למטופל את מראה השיער כפי שהיה עשרות שנים קודם לכן.

המאמר נכתב עבור אתר www.toppik.co.il המספק פתרונות עבור בעלי שיער דליל, מידע על השתלת שיער, ושיטות טיפול שונות עבור בעיות נשירת שיער

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב