דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח דירה פלוס 

מאת    [ 06/12/2010 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2513 פעמים ]

 

ביטוח "דירה פלוס"

כל אדם בעל נכסים, החושב בהגיון, כבר יודע שהוא חייב לבטח לא רק את הרכב שלו אלא גם את דירתו, שכן עלותה ועלות תכולתה בדרך כלל תהיה גבוהה בהרבה מעלות רכבו. ברוב המקרים דירתנו היא הנכס העיקרי שלנו ולכן ביטוח דירה הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר.

הכשרה ביטוח פיתחה את "דירה פלוס" – מסלול ביטוחי ייעודי הנותן מענה מקיף לצרכים הביטוחיים של לקוחותיה. המוצר מקנה כיסויים רבים ושונים למבנה, תכולתו, המתגוררים והשוהים בו.

החברה מציעה ללקוחות ביטוח "דירה פלוס" מגוון כיסויים והגנות, כחלק מתנאי הפוליסה: כיסוי לנזקי רעידת אדמה, כיסוי לנזקי מים וצנרת- לפי בחירת הלקוח: ע"י חברת שחר (באחריות הכשרה ביטוח) או ע"י שרברב פרטי, כיסוי לנזק בזדון, גניבה, שוד או ניסיון לבצעם, ואף כיסוי לשיטפון או הצפה.

החברה אף מציעה את כיסוי "ערך קרקע", המאפשר למבוטחים לרכוש דירה במקום אחר במקרה שלא ניתן לקומם את הדירה שניזוקה.

כמובן שבנוסף לביטוח הדירה עצמה, ביטוח "דירה פלוס" אף מכסה את תכולתה: מכשירי טלוויזיה, וידאו, מערכות שמע, מחשב ביתי ומכשירים נוספים למיניהם. ישנו כיסוי לאופניים, מצלמות, אוספים, תמונות ועוד.

בין כיסויי תכולת הדירה ישנו גם ביטוח "כל הסיכונים" המכסה תכשיטים בגובה 10% (למתגוררים בקומות ביניים עד 20%) ללא תוספת פרמיה!

כמו כן, קיימות הרחבות לכיסוי ביטוח "דירה+פלוס", אותן ניתן לרכוש במחירים  אטרקטיביים במיוחד! ההרחבות כוללות כיסויים נוספים כמו: ביטוח תאונות לבני משפחה, ביטוח לנזק צד שלישי וחיות מחמד, כיסוי לרכוש בכספת הבנק, כיסוי לנזקי טרור וכיסוי לכלי נשק (ברישיון) כולל חבות כלפי צד שלישי.

ניתן אף להרחיב את הפוליסה בהרחבה מיוחדת לבעלי עסקים המעוניינים לעסוק או להעסיק בדירתם.

בנוסף ישנה הרחבה מיוחדת למגזר הדתי הכוללת כיסויים לספרי קודש, ערכות תפילה, מזוזות, כלי כסף ועוד, כאשר הרחבה זאת ניתנת ללא תוספת פרמיה!

פוליסת "דירה פלוס" כוללת בתוכה שירותים ייחודיים נוספים ללא תוספת פרמייה, כמו לדוגמא "שירות בלי טובות" אשר ייחודי לתיקונים קלים בבית, "שירות בדק בית" להערכת דירות המבוטח ולבדיקת תקינות המערכות והמכשור בבית ו"שירות איטומקיף" המשלים כיסוי לנזקי מים, כולל תיקון נזקי נזילות ורטיבות.

ניתן אף לקבל שירותים נוספים בתוספת פרמיה, כמו לדוגמא שירות "PC Help"- שירות תיקון תקלות בחומרת המחשב הביתי כולל חלפים, שירות "גג יבש" המכיל תיקונים למערכת איטום גג המבנה ומגוון שירותי תיקון למכשירי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים ע"י מעבדות פל.

פוליסת ביטוח דירה פלוס הינה מוצר מוצלח של הכשרה ביטוח, היא מותאמת לצרכים הייחודיים של לקוחותיה ובין יתרונותיה הגנה מפני מגוון רחב של סיכונים, הרחבות ושירותים ייחודיים המוצעים ע"י הכשרה ביטוח.

איך רוכשים את הביטוח? הכשרה ביטוח מציעה את מוצרי הביטוח באמצעות סוכני הביטוח העובדים עימה. לרכישת ביטוח דירה יש לפנות לסוכן ביטוח המשווק פוליסות ביטוח של הכשרה ביטוח, או לבקשת הצעה לביטוח באמצעות אתר האינטרנט של הכשרה ביטוח. הצעה זו תועבר לטיפול סוכן מקצועי.

*מידע זה אינו מהווה הצעה לביטוח. התנאים המחייבים את החברה הנם תנאי הפוליסה בלבד. 

 

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב