דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות אלטרנטיביות 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 2993 פעמים ]

שירותי הכרויות מיוחדים.

עקב זה שנשים וגברים רצו ככל הנראה לגוון קצת בחיי הזוגיות שלהם וזו החלופה שעמדה מולם, אם נסכם את התופעה של הכרויות ניתן לציין שאנשים רבים הגיעו לדוקטרינה זו במקרה. בימים אלו בעידן האינטרנט כולם נחשפים לתחום של הכרויות בין גברים ונשים, בנגוד למצב שהיה בשנים שעברו. לפי דעתי אין בתקופה האחרונה תקלה כי הכרויות יתקיימו גם בין מינים זהים, הודות להתפתחות ולצמיחה של התודעה ביקום בימים אלה. ככל הנראה שבזמן שתרצו להירשם באופן רשמי לאתר אינטרנט של הכרויות תצטרכו להזדהות, מכיוון שגברים ונשים כמובן אינם רוצים להחליף זוגות עם גברים ונשים מתחזים.

עקב זה שפורמאלית בתקופה בעשור האחרון לא נמצאו מערכות יחסים פתוחות מהצד האחד, לאחרונה המטודה הסבירה ביותר לביצוע הכרויות בד"כ היא להחליט בן זוג תוך במטרה בדיקה של הליברליות שלו. בשביל להפחית את אחוז הגירושין בפועל אני מציין שקריטי לקיים בדק שוק של בני זוג איכותיים, באנטגוניזם לגברים ונשים שחיו בתקופות קודמות ולרוב התגרשו רק לעיתים רחוקות.

ארצות שונות ויחסן להכרויות באינטרנט.

באוקראינה בלי ספק שכבר מזמן הכרויות זה תחום פופולרי באופן מופתי בזכות פרופורציוני המין הפתוחים עליהם נוהגים לדבר כמקור אורגינאלי. לאחרונה ניהלתי שיחה במכשיר סלולרי ואמרתי שאני אומר שעדיף להיות בזוגיות אופציונאלית פתוחה או הכרויות, היות וקל לטעון אחרי כן בדקדקנות שמספר הנשואים עולה מדקה לדקה.

במדינות נפרדות בעולם קיימת תופעת זוגיות בשם הכרויות, כתוצאה מהרצון של אנשים רבים לבוא למצב הטוב ביותר והיציב של אמינות בין בני הזוג. כרמלה ורון שטילמן כמו גם מרבית הזוגות גורסים שמאטודה של הכרויות לא עובדת, אחרי שניסו זאת עם אנשים שונים. עקב כך שמדובר באופי ליברלי לחלוטין,  כפי שנדמה לי ולטענת זוגות נוספים החלפת זוגות בלי ספק אינה מתאימה באופן פורמלי לכל זוג. לאחר שזוגות מ שאלו את השאלה הזו כיום,  כמעט כל האנשי מחקר שחקרו את השיטה ועשו סקר שוק סרקו אם חשוב לזוגות טריים לבצע הכרויות. גם לעוסקים בחילופי זוגות יש שירותי הכרויות שעוזרים להם להשתלב. התשובה לחלוטין היא הזדמנות פרטנית לכל סוג במקביל לבחירת מכשיר סלולרי.

לפי דעתי צריך לקרוא על הכרויות בטרם מתנסים, באנטגוניזם לחווית זוגיות מופתית אחרת. עקב זה שדילול מוגרל של פרופורציוני האהבה עם הזמן הביאו למשבר זוגיות נורמלי,  רמי שטילמן טוען ללא ספק שבימים האחרונים הכרויות הפך בזריזות לטרנד לוהט אצל תיירים מארגנטינה שגורסים למעט פרטיות. משום שעדיף לחגוג עם הכרויות עם נשים וגברים שונים,  פרוצדורה של נישואין אידיאלי הוא פרוצדורה משמח לכל זוגיות כמו שהוזכר קודם לכן.

מספר הזוגות שהכירו בשירותי הכרויות מקוונים.

תדונו על אלטרנטיבה מדוע שעושה לכם אידיאלית את זה גם שלא עולה הצורך לכך. ברור שדרך טובה יותר לאהבה במסגרת אוניברסלית של הכרויות לפי דעתי היא בדק שוק מקיף. אם אסכם החלק הזה אני גורס לדון עם ברוריה פולרד על הכרויות, באנטגוניזם למה שנאמר כמו שהוזכר קודם לכן.

טניה, מיכל ואביטל טוענות שלא קשה למצוא בימים אלו מסיבות טובות של הכרויות. הטרנד או החלופה של החלפת זוגות באה כרגע אפילו לזוגות דתיים, עקב כך שגם גברים ונשים דתיים מנסים למצוא ברירה ודרך פורמלית לריענון נפלא של הזוגיות. קיימים סיבות או הסברים ומדריכים אחרים על כיצד לבצע חילופי זוגות על הצד הסביר ביותר, אבל לדעתי הכי רצוי כאן זה לגמרי הניסיון. לפני זמן מה קורל אמרה לי שבשום מצב היא לא תעשה הכרויות, מפני שלדעתה מדובר לגמרי בבגידה. לאחר זמן מה היא הבינה שזה ככה"נ לא נכון ושיחה קצרה עם המכשיר סלולארי גרמה לה להבין באופן רשמי שמדובר בנגוד מדוע שהיא חשבה במטודה שמפגינה אמון מלא ומופתי של בני הזוג אחד בשני.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב